קידום אתרים ברשתות חברתיותהבלוג של iNT

פורסם ב27/08/2017

קידום אתרים ברשתות חברתיות

קידום אתרים ברשתות חברתיות חשוב בעיקר בגלל שרשתות חברתיות הן פלטפורמה חוצת דורות, על כך יכולים להעיד כל אלו שקיבלו תגובות מביכות מההורים בפייסבוק. גם האינסטגרם כבר מזמן לא משמש רק לשים פילטר וינטג' על תמונות אוכל, הלינקדאין נותן פייט לאתרי הדרושים והטוויטר חמישה צעדים לפני החדשות.

איך נכנס קידום עסקי לתמונה?

קידום אתרים ברשתות חברתיות וקידום אתרים ככלל הוא מקצוע דינאמי, שדורש להתפתח יחד עם השוק ואסור להישאר מאחור. איפה שכולם נמצאים- שם צריכה להימצא העסק אותו אני רוצה לקדם, וכפי שציינו- כולם נמצאים ברשתות החברתיות, ומכאן שזה משתלם מהרבה סיבות, בעיקר בגלל התנועה הערה והבלתי פוסקת שבו. בתקופה בה ה'פה לאוזן' הפך לשיתופים וההמלצות הפכו ללייקים- קידום אתרים ברשתות חברתיות קיבל גם הוא חלק מהותי מקידום העסק. כל זאת ועוד תוכלו ללמוד במסגרת קורס קידום אתרים במכללת iNT

קידום אתרים בעזרת רשתות חברתיות

ובפירוט- מה היתרונות ברשתות החברתיות עבור עסק

קידום אתרים ברשתות חברתיות וחשיבותו כבר הובהר, אבל מה אפשר להרוויח מכך בפועל-

  1. הגדלת תנועה לאתר

העסק מקבל ברשת החברתית חשיפה לכמות אדירה של גולשים מקהלים שונים ומגוונים. אבל רק להיות שם זה לא מספיק- עבודת הקידום ושיווק העסק צריכה להיות אטרקטיבית ונוכחת כדי למשוך עוקבים ולייצר שיתופים.

  1. שיפור ההיכרות של קהל היעד עם העסק

לזכור תמונה תמיד קל יותר מלזכור טקסט. לכן כמה שהלוגו שלכם נחשף יותר למשתמשים גם כך הוא יישאר בראשם. זה נכון שלא כל פעם שנכנסים לפייסבוק מחפשים ספציפית את העסק שלכם- אבל כשהם יצטרכו את השירות שהעסק מציע הם יזכרו למי הם יכולים לפנות.

  1. שירות הלקוחות והתקשורת עם הלקוח

רשתות חברתיות שינו את האופי בו פונים לקוחות לחברות ובתי עסק, בין אם הם מרוצים ובין אם זועמים. חלק מניהול נכון של שירות הלקוחות ברשתות החברתיות הוא הישירות בין הלקוח לעסק. עם מתן שירות מהיר וישיר ללקוח, העסק משדר כנות ופתיחות ומייצר אמון עם קהילת לקוחותיה.

  1. מעקב וניטור

חלק גדול מעבודת הקידום הוא המעקב אחר תנועת הגולשים ומאפשר ללמוד ולהתייעל. בפנייה לקהלים הפידבק הוא משמעותי במיוחד, בסופו של יום הגולשים הם גם קהל היעד וגם סוכני פרסום על ידי שיתופים, לייקים תגובות אוהדות והמלצות. כשהעסק שלכם ברשתות החברתיות מתאפשר מעקב אחר כמות השיתופים, כמה פעמים צוין שם העסק בפוסטים ובתגובות. בנוסף תוכלו לראות באיזה הקשר העסק שלכם מוזכר ומה המשתמשים אומרים עליכם בפועל.

רשתות חברתיות לקידום אתרים

  1. הגדלת כמות תוצאות החיפוש

גם מנועי החיפוש נותנים יותר ויותר מקום לרשתות החברתיות בתוצאות החיפוש. עם הרבה עוקבים, כמויות לייקים ותנועה ערה ברשת החברתית- כך השם של העסק שלכם יעלה יותר בתוצאות החיפוש.

הרשתות החברתיות פתחו חלון חדש לאפשרויות של שיווק ופרסום. קידום אתרים ברשתות חברתיות הינו עולם ומלואו ולכן חשוב להתמקצע וללמוד כל פלטפורמה ומה היא מאפשרת לעסק לפרסם ולקדם בתוכה. יחד עם ההתמקצעות המפתח הוא- תמיד להיות מעודכנים! דברים משתנים מהר, טרנדים חולפים וכל פלטפורמה מושכת אליה קהלים שונים עם צרכים שונים.