ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

המדריך המלא: כל מה שצריך לדעת דאטה אנליסט מתחיל

INT College
דאטה אנליסט מתחיל

ככל שהמידע מצטבר בארגונים, כך הביקוש למומחי מומחה דאטה אנליסט נמצא בשיאו, ודורש מומחים שיבואו וינתחו את שלל הנתונים המגיעים יום יום, על מנת להפיק מהם תובנות עסקיות. אם גם אתה סיימת קורס דאטה אנליסט, ריכזנו בשבילך את כל המידע שישפר את הסיכוי שלך להתקבל למשרה חלומית, כולל טיפים מעולים!

תפקידו של דאטה אנליסט מתחיל בניתוח מידע ומסתיים בהצגתו בצורה מדויקת להנהלת הארגון במטרה להפיק ממנו תובנות ולקבל החלטות עסקיות הרות גורל. אתה בטח יודע שתפקיד זה מתברג מעלה בטבלאות השכר בהייטק, כאשר דאטה אנליסט מתחיל ללא ניסיון מרוויח שכר שיכול להגיע ל – 14k. כמובן שעם הזמן השכר מטפס מעלה ויכול להגיע גם ל- 30k ואף יותר. ושלא לדבר על התנאים מסביב השמורים לעובדי הייטק, עליהם אתה וודאי שמעת לא מעט.

אז אחרי שדיברנו על השכר, בואו נראה מה באמת כל כך מאתגר בתפקיד דאטה אנליסט, איך מוצאים עבודה בקלות ואילו כישורים יסייעו לך למצוא משרה נחשקת?

מה הסיכוי של דאטה אנליסט מתחיל למצוא עבודה?


ראשית, נאמר שהסיכוי הוא גבוה, כיוון שהביקוש בשוק נמצא בשיאו בכל תחומי ההייטק, ובהם גם משרות של דאטה אנליסט מתחיל. על מנת לייעל את תהליך מציאת עבודה בתחום, עליך להפגין את הכישורים הבאים במהלך ראיון העבודה:

הראה שאתה בעל חשיבה אנליטית


מעבר להכשרה בתחום ותעודה, עליך להצטייד ביכולת חשיבה אנליטית חזקה במיוחד ורצון ללמוד ולהתפתח בתחום. חשוב לומר בראיון העבודה שאתה פתוח ללמוד נושאים חדשים ובעל יכולת ללמוד כלים ושיטות חדשות באופן עצמאי.

הראה יכולת פרזנטציה גבוהה


בנוסף, עליך להיות בעל יכולת פרזנטציה גבוהה, כיוון שבמסגרת התפקיד יהיה עליך להציג את הנתונים שאספת בדרך מקצועית לאנשי המפתח בארגון. אם תפגין בראיונות עבודה את הכישורים הללו, הסיכוי שלך להתקבל גם ללא ניסיון יהיה גבוה. ההמלצה שלנו – פשוט לשווק את עצמך בביטחון, דבר שיעיד גם על יכולת הפרזנטציה שלך.

זה הזמן ״להשוויץ״ בידע קודם


נכון שמועמדים עם ניסיון בתחום יוכלו להתקבל ביתר קלות, במיוחד למשרות הדורשות ניסיון לדוגמה משרות סניור בדאטה אנליסט. עם זאת, במידה ויש לך רקע בתחומים דומים כמו מערכות מידע, מדעי המחשב או יש לך תואר בתחום, תוכל להגדיל את הסיכוי להתקבל למשרות נחשקות.

אין לך ניסיון? יש לנו פתרון!


גם אם אין לך ניסיון מוכח בתחום, חשוב להבין שיש לא מעט חברות המגייסות גם ג׳וניורים ללא ניסיון ומכשירות אותם כדי לאפשר להם להתפתח, ולכן מומלץ לחפש משרות שכאלה וכך להגדיל את הסיכוי למצוא משרה חלומית.

רמת המשיכה לתחום הדאטה


עוד פרמטר משמעותי הוא המשיכה שלך לתחום והרצון להתברג במשרות מאתגרות. מראיינים בהחלט לוקחים בחשבון גם את התשוקה שלך, ולכן חשוב מאוד להגיע עם רעל בעיניים ולהפגין רמת בקיאות במערכות והתוכנות השונות.
זכור – אומנם לניסיון אין תחליף, אבל נחישות ורצון להיכנס לתחום הם חלק חשוב מאוד להצלחה בתחום, ולכן חשוב להראות זאת בראיונות העבודה למגייסים!

איך תוכל להפגין את הנחישות המדוברת בראיונות עבודה? הבאנו לך כמה טיפים מעולים:

  • להשתפשף בשעות הפנאי – אם אתה דאטה אנליסט מתחיל בין עבודות אז מעולה, כי וודאי יש לך זמן לפתח תחביב חדש והוא ניתוח דאטאות. נסה לחפש דאטאות ברשת ולנתח אותן סתם לכיף.
  • התנסות בכלים ושיטות נוספות – כדאי להתנסות בכלים ושיטות נוספות לניתוח דאטאות, כך תוכל להפגין יכולות וניסיון עם כלי עבודה מגוונים, מה שיוכל לסייע לך להגדיל את הסיכוי להתקבל למשרה הדורשת ידע בכלים נוספים או ספציפיים.

קורס המבוסס על פרויקטים


מכללת int מציעה מודל לימוד ייחודי המבוסס על פרויקטים (PBL). העבודה על הפרויקטים תעשה במסגרת הקורס ולכן בתהליך שליחת קו״ח תוכל לשלוח פרויקטים שביצעת במהלך הקורס המשמשים כניסיון לכל דבר.

מתאים לך לנתח נתונים ולעבוד מול הכלים המתקדמים בתעשיית ההייטק? בוא לשמוע עוד על קורס דאטה אנליסט >>>

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן