ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

קורס UX UI אונליין

INT College
ui ux

איך אנחנו רוצים שירגיש מי שנכנס לאפליקציה שלנו? איזו דרך אנחנו רוצים להעביר את הגולש מהרגע שהוא נכנס לאתר ועד לרגע הנכסף בו הוא מבצע רכישה? איך נבנה את התוכנה המסובכת בצורה הכי ידידותית למשתמש ובאילו צבעים כדאי לעצב אפליקציה שמיועדת לאמהות? בעולם של היום, כשיש ריבוי של אפליקציות, אתרים ותוכנות שמנסות להתחרות על תשומת הלב שלנו – אנחנו צריכים לחשוב על פיתוח שלוקח בחשבון שני אספקטים: העיצוב הגראפי וחוויית המשתמש שלמעשה שלובים זה בזה. את התחום המבוקש והחשוב הזה לומדים במסגרת קורס UX UI אונליין, אצלנו במכללת INT.

איך לומדים קורס UX UI אונליין?

  • נרשמים למסלול קורס UX UI אונליין
  • ממשיכים לפגישת היכרות אונליין עם המרצה שלכם
  • מקבלים מערכת למידה אונליין עם כל התכנים
  • נהנים מגישה מלאה למערכת הלמידה – מכל מקום!
  • משלמים פחות, בהתאם למסלול לימודי אונליין

מה לומדים בקורס UX UI?

במסגרת הקורס נכיר את עולם חוויית המשתמש – UX – באופן מעמיק וייסודי – המונחים המקצועיים, הבסיס המדעי, פרקטיקה ושיטות עבודה, מקרי בוחן, תרגילי התנסות אישיים ועוד, ונלמד להשתמש בתוכנות גרפיות בולטות – illustrator, photoshop, Axure  ו- proto.io- תוכנה לבניית אב טיפוס.

כמה זמן נמשך הקורס?

קורס UX UI אונליין נמשך כ-40 שעות אקדמאיות, נוסף לשעות עבודה עצמאית על פרויקט.

למי מיועד הקורס?

מסלול ההכשרה לתחום ה-UX UI מיועד למפתחים, מעצבים גרפיים או אנשי שיווק שמעוניינים ללמוד את עולם חוויית המשתמש, תחום שמאפשר לעבוד במשרת UX UI  ולהוסיף נפח וכלים לתפקידים נוספים.

כל היתרונות בקורס UX UI אונליין במכללת INT

מערך לימוד אונליין במכללת INT מתקדם ומפותח מאוד, ומאפשר למאות משתתפים בשנה לרכוש מקצועות מבוקשים ולהיכנס לשוק ההייטק בתנאים נוחים יותר המותאם לשגרת חייהם. במסגרת הקורס תוכלו להיות פעילים בשיעור ולקבל תשובות בלייב מהמרצים, ממש כמו בשיעור רגיל בכיתה, ועם סיום כל שיעור הוא יעמוד לרשותכם לצפייה חוזרת. בתום הקורס תקבלו תעודת הסמכה רשמית ותוכלו לעשות את הצעד הראשון שלכם בעולם ההייטק הישראלי.

במכללת INT אתם יכולים ללמוד את אחד המקצועות המבוקשים והנחשקים כיום בעולם ההייטק והדיגיטל – מבלי לצאת מהבית, בנוחות ובזמן שלכם!

לקבלת פרטים נוספים אודות קורס UX UI אונליין השאירו פרטים והמרצים של מכללת INT יחזרו אליכם בהקדם.

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן