ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

UX UI שכר – כמה באמת מרוויח מעצב חוויית משתמש?

INT College
ui ux שכר

תחום עיצוב ואפיון חוויית משתמש הפך לאחד המדוברים בעולם ההייטק, זה שמשלב בין עיצוב גרפי מתוחכם להייטק ולוקח את חווית השימוש שלנו באפליקציות וממשקים לרמה אחרת ממה שהכרנו. אם גם אתם מתעניינים בתחום ושואלים את עצמכם מהו UX UI שכר, אנחנו כאן כדי לענות על כל השאלות ולהסביר מהו UX UI, עד כמה הוא מבוקש ולמי הוא מתאים.

קצת על הביקוש בשוק של מומחי UX UI


UX UI הוא תחום מרתק שתפקידו לקשר בין הצד הטכנולוגי לצד השימוש האנושי בממשק חוויית משתמש כמו באפליקציות, ממשקים ואתרי אינטרנט, מה שהופך את תפקיד מאפיין ומעצב UX UI למבוקש מאוד בשוק העבודה. ככל שמפתחים יותר ויותר ממשקים, כך הצורך במאפייני חוויית משתמש עולה.

רק נציין שמומחי UX UI הם עובדי הייטק לכל דבר ועובדים לצד מתכנתים ומפתחים, מה שאומר שהם זוכים לכל ההטבות והפינוקים השמורים לחברות הייטק. לדוגמה משרדים מעוצבים, מקררים מלאים בכל טוב, מסיבות חברה מושקעות, כרטיסי אוכל וכמובן שכר גבוה שעולה עם השנים.

תבינו עד כמה תפקידו של מומחה UX UI קריטי


המטרה מרכזית של חוויית משתמש היא לאפשר לגולש לבצע את הפעולות הנדרשות בצורה נוחה ומהירה, אם זה מילוי טפסים, רכישה, גלישה, שימוש בכפתורים, השארת פרטים, הזמנת אוכל, קריאת כתבה, ניווט באפליקציה וכו׳. על זה בדיוק אחראי מעצב חוויית משתמש, המעורב בתהליך הפיתוח של הממשק ממש בשלבים הראשונים של האפיון. תפקידו הוא חיוני מאוד, כיוון שעבודת עיצוב UX UI הכוללת אפיון מקצועי, יכולה לעשות את ההבדל בין ממשק ששווה הרבה מאוד כסף לבין ממשק לא נוח לשימוש שאף אחד לא רוצה להשתמש בו.

השכר הגבוה של מומחה חוויית משתמש


ככל שהעולם הטכנולוגי מתקדם ואנו עוברים לאונליין לבצע מגוון רחב של פעולות דרך מערכות שונות ואפליקציות, כך גם הביקוש למעצבי UX UI עולה ועולה. כל חברה המפתחת ממשקים או שיש ברשותה ממשק כמו אפליקציה או מערכת שלקוחות נכנסים אליה מידי יום, שואפת לתת את חוויית השימוש הגבוהה ביותר, הכי בסופו של דבר היא זאת שתשפיע על הלקוח לבצע שימוש/לרכוש. זו הסיבה שמעצבי חוויית משתמש מבוקשים מאוד בתעשייה והשכר שלהם גבוה בהתאם, לדוגמה מעצב UX UI ג׳וניור מתחיל ירוויח 10-12 אלף שקלים לחודש ולאחר שיצבור כמה שנות ניסיון יוכל להגיע ל- 20 אלף שקלים ואף יותר.

תחום מעולה לאנשי מרקום שרוצים להתפתח לנישה נוספת


תחום UX UI פופולרי מאוד בקרב אנשי מרקום ודיגיטל, במיוחד אצל עצמאים המוצאים את התחום כאופציה מעולה להרחיב את סל השירותים ללקוחות ולשלב עיצוב יחד עם חוויית משתמש גבוהה. לדוגמה מעצבי אתרי אינטרנט, מעצבי אפליקציות ואפילו אנשי תוכן וקופירייטרים מתעניינים בתחום ומשלבים בין כתיבה ואפיון חוויית משתמש.

טבלת שכר של מעצבי UX UI

תפקידג'וניור 0-2 שנות ניסיון3-5 שנות ניסיון6 שנים ומעלהתפקידי ניהול
מעצב UX UI10,000-13,000 ש"ח13,000-17,000 ש"ח17,000-20,000 ש"ח25,000+ ש"ח
מאפיין UX UI10,000-13,000 ש"ח15,000-20,000 ש"ח20,000-28,000 ש"ח30,000+ ש"ח

היכן אפשר להשתלב בתום לימודי UX UI?


מעצבים ומאפיינים UX UI יוכלו להשתלב במגוון משרות מאתגרות כמו בחברות הייטק, בבתי תוכנה לפיתוח אפליקציות וממשקים, בחברות שיש ברשותם מערכות גדולות כמו וויז, גוגל, חנויות איקומרס, חברות פרסום, חברות לבניית אתרי אינטרנט ועוד.

רוצה ללמוד עוד על קורס UX/UI? הקליקו כאן!

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן