ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

מנהל רשתות מחשבים מתחיל – איפה להשתלב?

INT College
מנהל רשתות

מעוניינים ללמוד מקצוע בתחום מקצועות המחשב, ומתלבטים באיזה קורס לבחור?  נכון להיום קיים מבחר גדול של הקורסים כאלו ואחרים. חלק מהם מועוברים בלימודים פרונטליים וחלק אחר בלימודי דרך הרשת. גם במכללה שלנו קיים מבחר קורסים גדול מאוד אבל היום אנחנו רוצים לדבר ולספר לכם דווקא על קורס יחודי וספיציפי מאוד. קורס מנהל רשתות מחשבים ותקשורת של מכללת INT מאפשר לכם להתברג בשוק העבודה בקלות, ולהמשיך להתפתח תוך כדי עבודה. היכן תוכלו להתברג בתור בוגרי קורס CCNA  וMCSA של מכללת INT – הישארו עימנו ותדעו.

מנהל רשתות

מערכות מידע ותקשורת

עולמנו סובב ומתפתח ללא הרף, מקצועות מסורתיים נעלמים, ותחומים חדשים מתפתחים, ועל מי שמעוניין לשרוד במרוץ החיים מוטל להסתגל כל העת לשינויים. ניהול מערכות ידע ותקשורת מחשבים הוא תחום צומח מתפתח ומשתנה, וההסמכות של סיסקו ומייקרוסופט מתעדכנות כל העת, כך שבעלי הסמכות MCSA ו CCNA, נשארים תמיד מעודכנים ורלוונטיים. השילוב של הסמכה מטעם מיקרוסופט והסמכה מטעם סיסקו, מכשיר את בוגרי קורס ניהול רשתות מחשבים ותקשורת של  מכללת INT,  להצטרף לשורותיהם של כל חברה וארגון, ולהתחיל לעבוד כבר מהיום הראשון לאחר סיום מסלול הלימודים.

תפקיד מפתח עם אפשרויות להתפתח

כבר עם סיום הקורס, יכולים בוגרי מכללת INT להשתלב בחברות ועסקים בתחומי מפתח בניהול התקשורת הממוחשבת, ורשת המחשבים של החברה. במהלך העבודה תוכלו להמשיך ולרכוש ידע, ניסיון והשכלה רלוונטיים, וכך להמשיך להתפתח ולקדם את הקריירה שלכם.

מנהל רשתות מתחיל

תמורה להשקעה

משכורתו של מנהל רשתות תקשורת מחשבים מתחיל עומדת בין שבעת אלפים לאחד עשר אלף ₪, תלוי בניסיון המעשי שיש לכם, והיא עולה בהתאם למספר שנות הניסיון והוותק שתצברו, כך למשל שכר ממוצע של מנהל רשתות בעל וותק של 5 שנים עומד כיום על סביבות חמישה עשר אלף ₪. מדובר במשכורת התחלתית מצוינת, ובאפשרויות קידום על פי כישוריכם והמוטיבציה שלכם, כאשר השמיים הם הגבול. קורס MSCA ו CCNA של מכללת INT מעניק לכם הסמכה בינלאומית וידע נרחב הן בתחום התיאורטי והן בתחום הפרקטי, אשר יאפשרו לכם להשתלב בכל חברה. יתירה מכך, המכללה מסייעת לבוגריה להשתלב מייד עם תום לימודיהם בעבודה, באמצעות מוקד ההשמה של המכללה. תאמינו או לא, זה עובד מצויין. שנם מגוון משרות ג'וניור שזמינים עבור בוגרים שלנו.

מרכזי לימוד בפריסה רחבה

למכללת INT מרכזי לימוד בפריסה ארצית נרחבת, בבאר שבע, ירושלים, תל אביב ורחובות, משך הקורס 455 שעות, מבחני ההסמכה הם מבחנים בינלאומיים של מיקרוסופט וסיסקו, וכך גם תעודות ההסמכה המוכרות בכל רחבי העולם. לכן אל תחכו! תבררו כבר היום, איפה נפתח קורס הקרוב וצאו לדרך.

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן