ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

שיווק באינטרנט ולמה זה הדבר הכי חם ללמוד ב-2020

INT College
שיווק

קורס שיווק באינטרנט מכיל מושגים שמי שרוצה קריירה מעניינת בתחום שיווק, הייטק, סטארט-אפים בטוח נתקל בהם, כמו- קידום אתרים, SEO, ניהול רשתות חברתיות ועוד. שיווק 'מסורתי', מחוץ לעולם המחשב והסלולר הפך בשנים האחרונות להרבה פחות אפקטיבי. כמו שהייתה עלייה חדה ומהירה בשימוש היומיומי שלנו באמצעים הטכנולוגיים, ככה גם הרגלי הקנייה שלנו והחשיפה שלנו למוצרים חדשים או לשירותים חדשים. כמו המהפכה שעשתה הטלוויזיה לעולם הפרסום והשיווק, עכשיו הוא נאלץ להסתגל ולהתאים את עצמו לשיווק הדיגיטלי.

קידום אתרים בעזרת seo

הצורך של שיווק באינטרנט בשוק

קורס שיווק באינטרנט מטרתו הראשונה היא להכין את איש קידום האתרים למכלול של האספקטים של קידום עסק באינטרנט. כיום, במיוחד שידינו קלה על הגוגל לכל שאלה שמחפשים או התייעצות בפייסבוק להמלצות לאנשי מקצוע, חשוב מאוד למקדם אתרים להכיר את מירב האלמנטים והאפשרויות כדי לא לפספס אף לקוח פוטנציאלי. קורס שיווק באינטרנט הוא רק המקפצה- הוא מקנה לכם את היכולת להסתער על שוק העבודה, אבל כמו כל עבודה בשוק הטכנולוגי- צריך תמיד להתעדכן, להתקדם יחד עם הטרנדים הקיימים, הפלטפורמות החדשות והכלים החדשים שמוצעים לקידום האתרים. יחד עם מחלקת השיווק, קידום אתרים מתמקד בהגדרת קהל היעד, באיזה אופן למתג את החברה/מוצר/שירות ולהוציא מכך קמפיין דיגיטלי ותחזוקתו.

ומה עושים בפועל?

קורס שיווק באינטרנט ילמד אתכם את עבודת השיווק בצורה היקפית, אך יש כאלו שבהמשך הדרך בקריירה יבחרו להתמקד בתחום אחד ספציפי ולהיות התותחים ביותר בו. בין ההתמחויות הנפוצות תוכלו למצוא את SEO (אופטימיזציה של מנועי החיפוש), PPC חיפוש ממומן, מדיה חזותית ופרסומות באפליקציות ופלטפורמות וכמובן ניהול רשתות חברתיות. המטרה של מקדם האתרים היא להגדיל את המודעות של הקהל למותג, ומשיכת הקהל לשירות/מוצר/חברה. קורס שיווק דיגיטלי מלמד אתכם איך להיות האדם הנכון במקום הנכון- לדעת איפה נמצא קהל היעד שלכם ומה הדרך בה הוא צורך מדיה ו/או מחפש קניות/עסקים/מוצרים ולפי זה לדעת איפה לשים את הדגש בקמפיין הדיגיטלי.

קידום אתרים באינטרנט

קורס שיווק באינטרנט הוא לא רק התכנון של הקמפיין וכיצד לבצע אותו ולתחזק בפן הטכני, אלא גם באספקט החשוב מאוד עבור כל מקדם אתרים – הניתוח של הנתונים. האנליזה של התנהגות הלקוחות ברשת, באתר המקודם, התגובה שלהם לפרסומות וכדומה, הם כולם כלים שניתן ללמוד מהם ולהשתפר. בשביל להיות מקדם אתרים טוב יידרש מכם ידע בסיסי בשיווק, ניהול ותכנון, יצירתיות, ידע מקצועי, שנרכש על ידי קורס קידום אתרים ושיווק באינטרנט, הבנה של הכלים העומדים לרשותכם וכיצד הכי טוב לנצל כל אחד מהם, אישיות חברתית והיכולת לסחוף אחריכם אנשים, קהילות וקהלים וכפי שצוין- דינמיות. לשפר ולהשתפר, להכיר, ללמוד ולהתעדכן במה שקורה היום בשוק השיווק הדיגיטלי, באלגוריתמים המשתנים של גוגל ועוד.

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן