ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

איפה משתמשים בג'אווה?

INT College
גאווה

תכנות JAVA למתחילים יכול להעלות הרבה שאלות – איפה ניתן למצוא JAVA בעולם האמיתי ובממשקים המוכרים והנפוצים? כולם מדברים על JAVA, השפה הוותיקה שפועלת מעל 20 שנה, ועל יכולותיה הנפלאות, אבל איפה בפועל ניתן למצוא אותה? הרי JAVA לא שימשה לכתיבת כלי המחשב היומיומיים כמו Office ו-Acrobat, גם מערכות ההפעלה לא נכתבות ב-JAVA, משחקי מחשב לרוב גם לא נכתבים ב-JAVA, אז איך ייתכן שתכנות JAVA למתחילים הוא כל כך מומלץ ופופולרי?

לוגו שפת התכנות JAVA

כמה JAVA נפוצה

תכנות JAVA למתחילים כנראה יתחיל עם ההתקנה שלה על המחשב. Oracle (החברה שבבעלותה JAVA) מעידה ש-JAVA פועלת כיום על יותר מ-3 מיליון מכשירים. בנוסף, מעל ל-160,000 חברות משתמשות בה בצורה זו או אחרת. בין החברות שמשתמשות ב-JAVA ניתן למצוא שמות מאוד גדולים כמו גוגל, איביי, אינטל ועוד. חברות גדולות אוהבות להשתמש ב-JAVA כצד-שרת, ניהול ה-Back End שלהן, אך בצורה זו או אחרת- הרבה חברות משתמשות ב-JAVA בהרבה אופנים שהיא מאפשרת. תכנות JAVA למתחילים הוא הימור יחסית בטוח גם בגלל הוותק שלה, בגלל שהיא נפוצה מאוד ושניתן להשתמש בה בכל מיני אספקטים של תכנות. למתכנת מתחיל שעוד לא יודע באיזה תחום הוא רוצה להתמקצע, זהו יתרון משמעותי.

איפה ניתן למצוא JAVA

תכנות JAVA למתחילים ילמד אתכם את האלמנטים השונים של JAVA, וכאמור יש לא מעט. כמה מהשימושים של JAVA הם –

  1. אפליקציות לאנדרואיד – באפליקציות לאנדרואיד הקוד הוא JAVA, מתכנתי JAVA רבים עוברים להיות מפתחי אפליקציות, שזה, כידוע, שוק ענק ומשגשג.
  2. צד-שרת עבור גופים פיננסיים – גופים פיננסיים גדולים, ביניהם הבנקים הגדולים בעולם, משתמשים ב-JAVA לבניית המערכות שלהם, בעיקר בצד-שרת, בהעברת המידע מהשרת והלאה, שיטות חליפין ממוחשבות, מערכות של אישור ווידוא ועוד.
  3. אפליקציות אינטרנט – JAVA חזקה מאוד בתחום של הסחר האלקטרוני (איביי, אמזון וכו'), אך באפליקציות האינטרנטיות שלה משתמשים גופים רבים, ביניהם גופים ממשלתיים בתחומים השונים.
  4. Embed- הסיסמא של JAVA היא "Write once- Run Anywhere", וזו אכן הייתה הכוונה שלה – שיהיה ניתן לעשות לה Embedding בפלטפורמות שונות.
שפת ג'אווה

ישנם עוד הרבה שימושים ל-JAVA שהרשימה קצרה מלמנות, אך זוהי דוגמה טובה לכך שמדובר בשפה נפוצה שיש לה הרבה מאוד צורות שבה משתמשים בה בשוק העבודה. תכנות JAVA למתחילים במסגרת קורס ג'אווה יהיה נחיתה יחסית רכה לתוך עולם התכנות, מאחר ו-JAVA נחשבת לאחת השפות שיותר קל ללמוד כשפה ראשונה למי שמגיע ללא רקע או ניסיון בתחום הפיתוח והתכנות.

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן