ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

הסבה לתכנות בכל גיל

INT College
הסבה לתכנות בכל גיל

המחשב, התוכנה וגם האפליקציה שבטלפון שלנו מבינים שפה אחת – פקודות שנכתבו מבעוד מועד בשפת תכנות. עבור מי שלא מגיע מהתחום – שפת התכנות נראית כמו רצף של אותיות ומספרים שלא אומרים שום דבר, אך עבור מתכנתים ואנשי הייטק – שפת התכנות היא השפה החשובה ביותר, שמאפשרת לנו להשתמש בטכנולוגיה כפי שאנו מכירים אותה היום ולפרוץ איתה גבולות. לצד ביקוש הולך וגובר לקורסים במקצועות התכנות, אנחנו רואים שישנה עלייה הולכת וגוברת בביקוש מקצועות הסבה לתכנות, וזה מגיע בזכות הצורך הגדול במתכנים ובמפתחים בשוק, וכמובן השכר והתנאים הנלווים שהופכים את המקצוע למבוקש מאוד בשוק הכללי ובשוק ההייטק בפרט. בין אם אתם בני 40 שמחפשים את עצמכם מחדש ובין אם אתם מחזיקים בתואר בחינוך לגיל הרך ורוצים לעשות מהפך – לכולם יש מקום לעשות את הצעד הראשון. לפניכם כל מה שצריך לדעת על הסבה למקצועות הפיתוח והתכנות.

הסבה לתכנות – למי זה מתאים?

הסבה להייטק יכולה להתאים למרבית האנשים, אך הסבה ספציפית למקצועות התכנות מתאימה במיוחד למי שמחזיק ביכולות מתמטיות טובות, או לכל הפחות למי שמתחבר למתמטיקה וחישובים ורואה את עצמו משקיע כדי לקצור את הפירות. אנשים שאינם מתחברים למתמטיקה וחלשים מאוד ביכולות מתמטיות – בסבירות גבוהה יתקשרו להצליח בקורס ולתפקד כמתכנתים טובים. מלבד זיקה למתמטיקה, התחום מתאים למי שמבינים את החשיבות של התכנות בעולם ההייטק ורוצים לקחת חלק בשינוי פני המציאות.

קורס תכנות – התאמה לאנשים עובדים

כשמדובר בהסבה לתכנות, ישנה הבנה שהתלמידים הם לא תמיד משוחררים מצבא או צעירים לאחר טיול, אלא אנשים שכבר עשו דבר או שניים – נמצאים בקריירה שהם כבר פיתחו לעצמם ואפילו בעלי משפחה עם פחות זמן פנוי ללימודים. לכן, חלק גדול מהקורסים המיועדים להסבה הם קורסים המתקיימים בערב ובפריסת שעות נוחה עבור אנשים בוגרים, וישנם אפילו קורסים שמתקיימים אונליין, או משלבים באופן היברידי בין לימוד מרחוק ללימוד בכיתה. במכללת INT חשוב לנו להציע קורסים מותאמים שיאפשרו לכם להיכנס לעולם ההייטק בצורה נוחה יותר.

מהן שפות התכנות המבוקשות ביותר?

  • Python – שפת תכנות נפוצה וחשובה ביותר, שהיתרון שלה הוא שהיא קלה יחסית ללימוד למי שיש זיקה למתמטיקה ולכן מתאימה למי שמחפשים קורס הסבה למתכנת. מה שיכול להעיד על הפופולריות והנוחות שלה הוא שגוגל עושה שימוש בשפת פייתון במרבית מהמוצרים שלה, לדוגמה במנוע החיפוש, מה שכמובן מעלה את היוקרה של השפה. טווח השכר של מפתחי פייתון הוא מהגבוהים בתחום – 16,000-35,000 ₪ בחודש. את שפת פייתון הקלילה והמבוקשת ניתן ללמוד אצלנו במכללת INT!
  • JAVA – שפת תכנות המבוססת על קוד פתוח ונחשבת גם כן לפופולרית מאוד. השפה מתבססת על שפת התכנות המוכרת C++, אך כוללת שינויים שנעשו עם הזמן כדי להתאים אותה לסביבה החדשה של האינטרנט. כמו שפת פייתון גם שפת Java קלה יחסית ללמידה ולכן מתאימה למתחילים. כיום, מרבית האפליקציות של אנדרואיד מבוססות על Java. השכר בשפת התכנות עומד על 16,000-34,000, בהתאם לוותק ולתפקיד. שפת תכנות נוספת פופולרית במיוחד היא שפת Javascript, שמבוססת על שפת Java עם שדרוגים.
  • SQL –  שפת תכנות פופולרית, שבדרך כלל נלמדת כחלק מקורס Full stack. שפת SQL משרתת בעיקר לניהול ועריכת מסדרי נתונים ומאפשרת שליפת נתונים וניתוח נתונים במגוון רחב של תחומים. מתכנתים ששולטים בשפה זו יוכלו להיכנס לעולם ה-BI וביג דאטה, תחומים נחשקים ביותר. כיום אתרי המסחר האלקטרוני הפופולריים בעולם כדוגמת אמזון, עושים שימוש נרחב בשפה זו. טווח השכר של מתכנת SQL נע בין 19,000-31,000 ₪.
  • שפת WEB  – שפת WEB היא למעשה שפה שנלמדת בקורס Full stack והיא עוסקת בפיתוח של מערכות תוכנה מתקדמות לטאבלטים, מחשבים נייחים, מובייל ועוד. גם שפה זו היא קלה ללימוד וליישום, והיתרון שלה הוא שמרבית האתרים והממשקים מבוססים על WEB, מה שיכול להבטיח תעסוקה תמידית ואתגר. השכר של מתכנת Full stack העובד בסביבת WEB נע בין – 19,000-31,000 ₪ חודש. במכללת INT אנו מציעים קורס Full stack המתאים למי שמעוניינים לעשות הסבה לתכנות – ולהצליח!

איך מוצאים עבודה לאחר קורס הסבה לתכנות?

מציאת עבודה לאחר קורס הסבה למקצועות הפיתוח מתחילה בהכנה של פרויקט אישי אותו אתם מבצעים במסגרת הקורס, וכן בקורות חיים באנגלית. רוב האנשים מוצאים כיום עבודה דרך חברות השמה המתמחות בהייטק, דרך כנסים מקצועיים המשלבים מינגלינג וכמובן דרך פלטפורמות ברשת כדוגמת לינקדאין. במקרים רבים דווקא מחפשי עבודה שעשו הסבה ויש מאחוריהם מספר שנות קריירה או אפילו תואר בתחום אחר – נתפסים אצל המעסיקים כבשלים יותר להתמודד עם אתגרים ומורכבויות.

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן