ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

מה אפשר ללמוד בקורס Full Stack?

INT College
פול סטאק

קורס Full Stack  מאפשר לימוד של כל תהליך הפיתוח של יישום בצד לקוח הכולל דפדפנים ופיתוח תוכנות מובייל, ובצד שרת הכולל פעולות המבוצעות על ידי השרת כמו עיבוד, אחסון נתונים ותכנות.

קורס Full Stack יכול להעניק לכם קריירה מצליחה, הכנסה יפה ועבודה מאתגרת. עם זאת, מאוד חשוב להבין שמפתח Full Stack הינו מפתח שמתמחה ושולט בצדדים השונים של התכנות, ה-Front End וה-Back End, ולכן הקורס כולל שפות שונות באספקטים שונים של עולם הפיתוח האינטרנטי. ה-Front End הינו החלק באתר שמגיע ל'משתמש קצה'- כל הרובד החיצוני שבא באינטראקציה עם המשתמש. ה-Back End הוא הצד השני, שכולל בתוכו את הגדרות השרת, מסד הנתונים, אימות וחיבור מאובטח וכו'. מפתח Full Stack יכול לעבור לפי הצורך בין ה-Front וה-Back End, מה שעושה אותו למאוד שימושי בעבודת צוות, ולהתפתחות בתפקיד ניהול צוות בעתיד. קורס Full Stack צריך לתת לתלמידיו את כל הכלים הנדרשים כדי לשלוט בשני צדדי הפיתוח, מבין האפשרויות הרבות של שפות תכנות ופיתוח אפשריות, הקורס צריך לתת לתלמידיו את הכלים המהותיים, שימושיים וחשובים ביותר כדי להתחיל קריירה – גם עבור חסרי ניסיון קודם בפיתוח. אז מה צריך לדעת?

שפות תכנות בקורס Full Stack
שפות תכנות בקורס Full Stack

Front End

  • קורס Full Stack צריך להתחיל בבסיס – ללמוד תכנות. הדרך הנוחה ביותר היא להתחיל דרך לימודי HTML ו-CSS שהם השלב הראשוני שחשוב לשלוט בו, כולל כאשר רוצים להתקדם לשפות תכנות Web מתקדמות יותר, זהו מעין 'עמוד שדרה' של ה-Front End שכל מפתח Full Stack צריך לדעת.
  • JavaScript היא שפת תכנות Web (חשוב לא לבלבל אותה עם שפת התכנות Java, למרות השם הדומה מדובר ב-2 שפות שונות שעושים בהן שימושים שונים). JavaScript היא שפה לוהטת בשוק בגלל החדשנות שהיא מאפשרת. גם עבור ה-Back End ישנה חשיבות להכיר את ה-Java Script, ובשלב מתקדם של קורס Full Stack לומדים כיצד אפשר להשתמש בה בצד-שרת וב-Framework (Angular JS, לדוגמה).

תחום נוסף של Front End הינו תחום חווית משתמש הנקרא (UX (User Experience ו-(UI (User Interface. התחום עוסק בכל מה שקשור לנוחות הגלישה של המשתמש, סידור ועיצוב של האלמנטים הוייזואלים וגלישה אינטואיטיבית של הגולש.

Back End

  • קורס Full Stack, לאחר שלמדתם את השפות הבסיסיות, מתקדם לעבר שפות פיתוח הנפוצות לשימוש ב-Back End. לדוגמה שפת התכנות PHP, ומסגרות המתבססות על JavaScript- js ו-Angular.
  • בנוסף חשוב להכיר את מערכות בסיסי הנתונים, לדוגמה MySQL וללמוד לעבוד בסביבת עבודה זו. SQL היא אחת מהשפות הפופולריות ביותר לניהול ועריכת מסדות נתונים.
תכנות מחשב בקורס Full Stack
תכנות מחשב בקורס Full Stack

איך להצליח בקורס

קורס Full Stack הוא קורס מאתגר. הקורס יכול להתאים למי שרעב תמיד ללמוד עוד, ומוכן להשקיע את המאמץ הנדרש ברכישת שפות וכלים שונים, בזמן יחסית קצר (למי שאין ניסיון קודם בפיתוח). בשביל לככב בקורס ולצאת מיד לאחריו לשוק העבודה חשוב להשקיע ולהתמיד, להתרכז בכל פעם בתחום אחד או שפה אחת, להבין, ללמוד ולתרגל בבית, וכך שלב אחר שלב להתקדם לעבר ידע מקצועי נרחב ביותר. קורס Full Stack ממוקד לתחילתה של קריירה, ולכן ישנו גם ערך מוסף בלמידה הכולל WordPress- שהיא מאוד נפוצה ופופולרית כיום בתחום פיתוח האתרים, וגם שימוש ואינטגרציה באפליקציות של גוגל ופייסבוק. מה שחשוב לדעת הוא- מי שרוצה להצליח ומוכן להשקיע- ייצא מהקורס בהצלחה ויוכל להפוך למפתח Full Stack לקריירה מוצלחת, גם אם לא הגיע עם ניסיון קודם.

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן