ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

מפתח אתרים – כל מה שרציתם לדעת על המשרה הנחשקת

INT College
מפתח אתרים

לאחרונה נראה כי פיתוח אתרים, היא ה-משרה החמה, הנחשקת, הרווחית והמבוקשת ביותר. מגמה זו התפתחה עם המגמות התעסוקתיות בעולם ההייטק שנבעו מתוך הביקוש וההיצע, תוך כדי שהתעשייה צוברת תאוצה בשנים האחרונות. אם בתעשיית הלואו-טק והמהפכה התעשייתית, עובד מפעל היווה את הליבה של התעשייה ומי שמתפעל את כל התהליך עליו פס הייצור נשען, הרי שכיום ליבת תעשיית ההייטק הם מפתחי האתרים. פיתוח אתר, או בשפה העממית יותר – בניית אתר, זוהי בעצם הפעולה שעושים על מנת לבנות אתר תקין ומתפקד על כל המשתמע מכך. המתכנתים, שהם בעצם מפתחי האתרים במקרה זה, מבצעים זאת בפועל. אז מה בדיוק אומרת המשרה?

בניית אתרים – מה זה בכלל?

לפני הכל, חשוב להבין מהו בעצם תהליך בניית אתר. על מנת להבין זאת, צריך לדעת איזה כלי מציג את האתר – הדפדפן. הדפדפן הוא תוכנת מחשב בפני עצמה שתפקידה לקרוא עמודי תוכן (בעזרת אלגוריתם ייחודי) ולהציג אותם בהתאמה לפקודת העיצוב המשתייכת אליהם. בין הדפדפנים המוכרים לנו כיום נמצאים הכרום, פיירפוקס ואופרה. בעבר הדפדפן הבולט היה של אקספלורר, שכיום נדחק לפינה בעקבות יעילותם של המתחרים ורמתם הגבוהה בתחום חוויית המשתמש לעומת האקספלורר. התוכנות הבסיסיות איתן בונים אתרים הן: HTML, CSS ו- JavaScript. את שלושת התוכנות הללו שווה ללמוד בעזרת קורס פיתוח אתרים מקצועי ומתקדם שיעניק לכם את כלי הלמידה הנכונים.

ביקוש ושכר

הביקוש הגבוה לעובדים בהייטק זה לא דבר חדש וסביר להניח שבעשורים הקרובים הוא גם לא יפחת, אם כבר רק יעלה. ומכל עובדי ההייטק, הביקוש למפתחי אתרים הוא הגבוה ביותר. כל חברת הייטק צריכה בשורותיה מספר לא מבוטל של מפתחי אתרים, ומעבר לכך, בגלל שכל העולם כיום בנוי ומבוסס על תוכנה, הדרישה להעסיק מפתח אתרים מגיעה מכל הענפים ומכל התעשיות, תקשורת, מזון, בנקאות ופיננסיים, בריאות ועוד כל ענף או תחום שתוכלו לחשוב עליו. כל זאת מסביר מדוע הביקוש להעסקת מפתח אתרים ומפתחים הינו גבוה מאוד, ובהתאם לכך – שכרם הוא מהגבוהים במשק. מפתח אתרים עם תואר / תעודה במסגרת קורס פיתוח אתרים יתחיל מ-18,000-22,00 ₪ לחודש, כתלות בחברה, בארגון, בציונים ובכישורים של מפתח אתרים באשר הוא, וכמובן ששכר זה גם עולה משמעותית עם הזמן.

היכן לומדים?

משרת מפתח אתרים היא טריקית, שכן אתה יכול להגיע אליה דרך מספר תארים, כאשר המקובל והבולט ביותר הוא כמובן מדעי המחשב. גם תארים ריאליים אחרים מעניקים את הכלים הנדרשים ואף מעבר, כגון מתמטיקה, סטטיסטיקה, הנדסה תעשייה וניהול ומערכות מידע. הביקוש הגבוה למשרת מפתח אתרים, מאפשר גם לבוגרי קורסים מקצועיים להשתלב נהדר במסלול הפיתוח, כך שאם אתם עדיין מגששים את התחום ולא בטוחים עד כמה זה מתאים לכם, למידה דרך קורס פיתוח אתרים יכולה להעניק לכם אינדיקציה טרם אתם נכנסים למסלול הכבד של תואר במדעי המחשב בטכניון, למשל.

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן