ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

מתכנת פייתון שכר – כמה באמת מרוויח מומחה Python?

INT College
שכר פייתון

Python היא שפת הפיתוח המבוקשת בשוק ההייטק, וכשאומרים מבוקשת, מתכוונים שהחוסר שלהם מורגש היטב בשוק, עד כדי שבוגרי קורסים נחטפים מייד עם סיום הלימודים, גם ללא ניסיון. את הביקוש אפשר לראות גם בשכר הגבוה יחסית שלא מפסיק לעלות משנה לשנה.  אז אם שאלתם את עצמכם מהו מתכנת פייתון שכר? הנה לכם כאן התשובות.

למה מתכנתי פייתון כל כך מבוקשים ומהם התנאים והפינוקים שהם מקבלים?

פייתון היא שפת תכנות המבוססת על קוד פתוח ודרכה ניתן לפתח מגוון רחב של ממשקים, מה שהופך את מפתחי Python למבוקשים מאוד בתעשייה, והשכר והתנאים שלהם כמובן בהתאם. בין היתר מפתחי פיתון נהנים משכר גבוה הן כג׳וניורים במשרה ראשונה והן כסניורים שברשותם כמה שנות ניסיון.

מבחינת תנאים, ניתן לומר שענף ההייטק יודע היטב לפנק ולתת את התנאים הטובים לעובדים, החל מקבלת אופציות ומניות שהם כסף לכל דבר, ועד הפינוקים הקטנים המורגשים ביום יום כמו כרטיסי אוכל, מקררים מלאים בכל טוב ומסיבות חברה וערבי גיבוש שהם חלק מהפאן ביום יום. לבל נשכח גם את המשרדים המאובזרים בכל טוב כמו משחקי שולחן, פינות ישיבה ופינוקים שכל עובד היה חולם.

עבודה עם הטכנולוגיות הנמצאות בטופ לבל העולמי

מתכנת פייתון עובד עם טכנולוגיות מובילות בתחום ההייטק ועליו להכיר וללמוד מגוון רחב של כלים שיסייעו לו בעבודת הפיתוח כמו Linux, Git – Source control, SQL, NoSQL, Restful API.  בנוסף, מתכנת פייתון נוגע במהלך עבודתו בתחומים מאתגרים נוספים כמו  פיתוח שרתים, אבטחת מידע, DevOps ועוד. בכל מקרה, יצירתיות ואתגרים היא בהחלט חלק מרכזי מהתפקיד, כך שמשעמם לא הולך להיות למי שייכנס לתחום, והשכר… גבוה בהתאם לביקוש.

קצת על רמת השכר של מתכנת פייתון

השכר של מפתח פייתון מתחיל נחשב לגבוה מאוד ביחס למקצועות ההייטק השונים והוא מתחיל ב- 17 אלף שקלים והשמים הם הגבול, וכשאומרים שמיים מתכוונים לשכר החוצה את ה- 35 אלף שקלים לאחר צבירת ניסיון של 5 שנים ומעלה. כמובן שאפשר להתפתח מאוד בתחום ולהתקדם לתפקידים ניהוליים, שם השכר גבוה מאוד ועובר את ה- 40 אלף שקלים. ולבל נשכח לרגע את ההטבות השמורות לעובדי הייטק שגם הן שוות הרבה כסף כמו כרטיסי אוכל, אופציות, מניות, בונוסים והפינוקים והחגיגות מסביב של אירועי חברה והפי-האוור.

שכרו של מתכנת פייתון לפי וותק

תפקידג'וניור 0-2 שנות ניסיון3-5 שנות ניסיון6 שנים ומעלהתפקידי ניהול
מתכנת פייתון17,000-21,000 ש"ח 22,000-25,000 ש"ח 26,000-35,000 ש"ח 40,000+ ש"ח

היכן מפתח פייתון יוכל להשתלב בתום הלימודים?

כפי שאמרנו, מתכנתי פייתון מבוקשים מאוד בתעשייה, ולכן יהיה להם קל להשתלב במגוון חברות בתפקידים מאתגרים, לדוגמה בחברות הייטק ובתי תוכנה המפתחים ממשקים כמו אפליקציות, כלי ניטור למערכות, פיתוח Micro-Services, מערכות מורכבות או לעבוד כעצמאיים ולהעניק שירות לחברות תוכנה.

לעוד מידע על קורס פיית'ון לחצו עליי!

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן