ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

רוצה להיות מפתח אפליקציות? אתה צריך לקרוא את זה

דנה ציפרוט
מפתח אפליקציה

תעשיית האפליקציות הסלולריות היא בין התעשיות שמתפתחות הכי מהר ובהתאם לכך גם בין התעשיות המבטיחות ביותר. רק כדי לסבר את האוזן נציין כי אם בשנת 2009 מדובר היה בשוק שלא גירד את סף המיליארד דולר בשנה, הרי שבתחילת שנת 2014, האפליקציות הסלולריות גלגלו כבר 26 מיליארד דולרים. לפי התחזיות של המומחים בתחום, עד שנת 2017 השוק עתיד להתרחב לכדי 77 מיליארד דולר ובשנת 2020 הוא צפוי לעבור את תקרת ה- 100 מיליארד דולר בשנה. כעת ניתן להבין את הביקוש העצום שאנחנו עדים לו ללימודי פיתוח אפליקציות.

פיתוח אפליקציות – כן לכל אחד!

ישנם רבים בקרב הציבור הרחב המעוניינים להרוויח ובגדול מהתחום האטרקטיבי של האפליקציות הסלולריות, אך חוששים שמא חוסר הניסיון שלהם יהיה להם לרועץ. אם גם אתה פוזל לעבר התחום אך מעולם לא היית מומחה גדול במחשבים, הרשה לנו לבשר לך, שנכון להיום ישנם מאות אם לא אלפי מפתחי אפליקציות בישראל שבדיוק כמוך, לא נולדו עם מקלדת ביד.היופי בתחום של פיתוח אפליקציות הוא שניתן להתחיל לעסוק בו גם ללא ניסיון קודם, שכן ההכשרה קצרה יחסית. כמו כן כיום ניתן ללמוד את התחום ללא רקע קודם במחשבים וללא שום צורך בלימודי תואר ראשון. כך לדוגמה במכללת נס, ניתן לקחת קורס בהיקף של 180 שעות המיועד לאנשים ללא רקע במחשבים וללמוד בצורה יסודית ומעמיקה כיצד לפתח אפליקציות לאנדרואיד, iPhone, iPod Touch ו- iPad.נכון, זה אמנם קצת קשה להאמין, אבל רבים מבוגרי מסלולי הלימוד השונים מצאו את עצמם תוך חודשים ספורים עם אפליקציה מצליחה ביד, אחרי שבמשך שנים נרתעו ממחשבים.

מה הן אפשרויות התעסוקה הפתוחות בפני מפתחי אפליקציות?

בוגרי קורס פיתוח אפליקציות יכולים בראש ובראשונה לפתוח עסק פרטי ולעבוד כעצמאים בתחום. הכוונה היא לכך שברגע שאתה מסיים את הקורס, באפשרותך להציע את השירותים שלך ללקוחות פרטיים ויהיו אלה אנשים מהישוב עם רעיון פורץ דרך, או עסקים המעוניינים לפתח אפליקציה כדי להפוך לנגישים יותר.בנוסף, ישנן חברות רבות שרק מתרבות והולכות עם הזמן, המחפשות בנרות בוגרי קורס פיתוח אפליקציות שישמחו להצטרף לשורותיהן ולעשות את הצעדים הראשונים שלהם בתחום. בצורה הזו ניתן לרכוש ניסיון בעבודה מול לקוחות, להשתפשף בעבודה ובעתיד לפתוח עסק פרטי.מעבר לכך, ברגע שבו תרכוש את הכלים הדרושים לפיתוח אפליקציות, תוכל כמובן לפתח את האפליקציה שתמיד חלמת עליה. ישנם לא מעט מפתחי אפליקציות שהשקיעו מזמנם וממרצם בלימודים כדי שיוכלו לפתח את האפליקציות שהגו, בכוחות עצמם וללא סיוע חיצוני. ישנן אינספור דוגמאות למקרים שבהם מספר חברים התאגדו ויצרו אפליקציות באופן עצמאי, שהפכו אותם למיליונרים כמעט בן לילה.

מה הם היתרונות של לימודי פיתוח אפליקציות?

לסיכום, נפרט את היתרונות של לימודי פיתוח אפליקציות בנקודות להלן:

  • לימודים יחסית קצרים, המספקים לבוגרים את כל הכלים הדרושים להם כדי להשתלב בשוק העבודה.
  • ישנו ביקוש אדיר למפתחי אפליקציות וככל שעובר הזמן הדרישה תלך ותהיה גבוהה יותר.
  • ניתן להתחיל ללמוד פיתוח אפליקציות ללא כל ניסיון קודם או רקע קודם בתחום.
  • פוטנציאל ההכנסות של מפתחי האפליקציות גבוה מאוד ולמעשה אינו מוגבל.

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן