ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

חברות סייבר בישראל

INT College
חברת סייבר

אין זה סוד שמדינת ישראל נחשבת למעצמת סייבר, והוכחה לכך היא ש- 4 מתוך 17 חברות סייבר בינלאומיות הן ישראליות. לכל אלה מצטרפים עשרות סטארט-אפים בתחום הסייבר ומעל 40 מרכזי פיתוח סייבר הממוקמים ברחבי הארץ, ולא בכדי מרכזים אלו הם של מעצמות בינלאומיות כדוגמת פייפאל, סימנטק, מייקרוסופט ועוד. מדינת ישראל עוד לא אמרה את המילה האחרונה בתחום, ונראה כי חברות הסייבר המובילות בישראל מגייסות ללא הפסקה מומחים שיצטרפו להצלחה המסחררת.

עד כמה מדינת ישראל נחשבת למעצמת סייבר? בואו נראה…

רק ברבעון הראשון של שנת 2021 נשבר שיא נוסף של כל הזמנים בגיוס כספי משקיעים, העומד על 1.5 מיליארד דולר, וזאת בלא פחות מ-17 עסקאות של חברות סייבר ישראליות. היקף גיוס זה מציב את ישראל במקום השני בעולם (אחרי ארה"ב). כמובן שנתון זה הוא המשך ישיר לשנת 2020, שלמרות משבר הקורונה עדיין חברות סייבר ישראליות גייסו לא פחות מ- 2.9 מיליארד דולר, אשר הוו כ- 31% מכלל השקעות הסייבר בעולם כולו.

כל אלה מסבירים גם את העלייה בביקוש למומחי סייבר. רק נציין כי על פי נתונים, בשנת 2020 חלה עלייה של 7% בביקוש למומחי סייבר ואבטחת מידע, וניתן להבין למה. בתקופת הקורונה מספר מתקפות הסייבר עלו, הרי רבים עובדים מהבית ומתחברים מרחוק למערכות השונות של הארגון, דבר אשר הקל על האקרים לבצע את זממם. אם כך, ההתפתחות של חברות הסייבר הישראליות, לצד הגיוסים שעומדים על 1.5 מיליארד רק ברבעון הראשון של שנת 2021, מסבירים את הביקוש האקוטי של מומחי סייבר.

רק נציין כי השכר הממוצע של מומחי סייבר עומד על 36 אלף שקלים בחודש, כאשר בתפקידים בכירים יותר ניתן להגיע ל- 40 אלף שקלים, ולבל נשכח את התנאים מסביב כמו אופציות, כרטיסי אוכל, תנאים סוציאליים מעולים ושלל פינוקים סביב.  

פעילות גלובלית ממנה נהנות גם חברות ברחבי העולם

חברות הסייבר הישראליות הופכות לסיפור הצלחה בקנה מידה לא רק ישראלי, אלא עולמי, כיוון שחברות אלה הן גלובליות ומצליחות לייצר פתרונות אבטחה אבסולוטיים, מהם נהנים ארגוני ענק, מוסדות וחברות בכל רחבי העולם. מדובר על שוק עצום הגורם למשקיעים מכל רחבי העולם להתעניין ולהשקיע, וכאמור כל השקעה שכזאת מייצרת עוד ועוד מקומות עבודה למומחי סייבר ישראליים.

הכירו את 3 חברות הסייבר המובילות בישראל

  • Checkpoint צ'ק פויינט

צ’ק פוינט, שוודאי רובכם מכירים ואם לא זה הזמן להתעדכן, היא חברה העוסקת בפיתוח תוכנה לאבטחת מידע כדוגמת תוכנות חומת אש, VPN ותוכנות המגנות מפני איומי סייבר. החברה מספקת ללקוחות ברחביה העולם הגנה נגד כל סוגי האיומים הקיימים ובהחלט נחשבת למצליחה בתחום.

החברה הוקמה בשנת 1993 על ידי שלמה קרמר, מריוס נכט וגיל שויד, מעסיקה כ-5,070 עובדים (נכון לשנת 2018) ב-42 מדינות ברחבי העולם ובתחילת שנת 2021 גייסה כ- 800 עובדים. משרדיה הראשיים נמצאים בתל אביב ובסן קרלוס ולה מרכזי פיתוח נוספים בארצות הברית, בשוודיה ובבלארוס.

  • אימפרבה Imperva

אימפרבה היא חברת סייבר העוסקת בפיתוח תוכנות אבטחה להגנה על ארגונים מפני איומים, כדוגמת מוצר בשם SecureSphere WAF המהווה חומת אש לאפליקציות מקוונות, החוסמת ומנטרת תשדורות HTTP מגורמים עוינים.  

החברה הוקמה בשנת 2002 על ידי שלמה קרמר (שותף לשעבר בצ'ק פוינט), עמיחי שולמן ומיקי בודאי. אימפרבה מעסיקה מעל 1,000 ולה אלפי לקוחות ברחבי העולם וכ -500 שותפים עסקיים ב-90 מדינות. משרדי אימפרבה ממוקמים בתל אביב, רחובות וקליפורניה.

  • סייברארק CyberArk

סייברארק היא חברת סייבר המובילה במתן פתרונות אבטחת מידע, מייצרת תוכנות אבטחה מתקדמות לארגונים, המאפשרות לנעול את המידע הרגיש בסוג של 'כספת וירטואלית' לצורך הגנה מפני איומים, זליגת המידע ופרצות. לחברה מוצר המאפשר לשתף מידע ברשת או בין מחלקות פנימיות בארגון באופן בטוח ביותר.

סייברארק הוקמה על ידי אלון כהן ואודי מוקדי ומעסיקה מעל 1,000 עובדים ברחבי העולם, עם הכנסות של מעל 261.6 מיליון דולר. לחברה מעל 3,600 לקוחות מרחבי העולם והיא מגייסת לכוחותיה בעיקר מומחי סייבר ואנשי DevOps.

רוצים להצטרף אל תחום הסייבר? למידע על קורסי הסייבר שלנו לחצו כאן!

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן