ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

לימודי סייבר תנאי קבלה

INT College
לימודי סייבר תנאי קבלה

נרצה או לא, ישראל נחשבת למעצמת סייבר עם עשרות חברות וסטארטאפים בתחום, ומיליארדי שקלים שגויסו לטובת מיזמי סייבר מבטיחים רק לאחרונה. אבל לא רק, בישראל קיימים מעל 40 מרכזי פיתוח סייבר של מעצמות בינלאומיות כדוגמת פייפאל, סימנטק, מייקרוסופט, וזאת לצד חברות סייבר בינלאומיות כמו סייברארק, פאולו אלטו, סייבריזן, צ׳ק פוינט, אימפרבה ועוד…

כל אלה מסבירים את הביקוש למומחי סייבר שהולך ומתעצם מידי שנה, כך שלא פלא שבוגרים נחטפים בשוק העבודה והמשכורות בתחום נושקות ל- 30 אלף שקלים בחודש לג׳וניור. אז אם אתם שואלים את עצמכם  מה שכולם שואלים – לימודי סייבר תנאי קבלה, מהם? הנה אנחנו כאן כדי לענות.

מהם תנאי הקבלה לקורס?

נסביר כי קורס סייבר מיועד למי שמחפש מקצוע מאתגר השונה במהותו מתפקידי ההייטק הסטנדרטים כמו תכנות, אלא במקרה זה יש הרבה יותר אדרנלין ואתגר, במיוחד לאלה שהולכים על תפקידי לוחמי סייבר והאקינג.

דרישות הסף של הקורס כוללות:

  • אנגלית ברמה טובה.
  • מעבר מבחן התאמה לקורס (מבחן פילת) הבודק האם אתם מתאימים, כדי שלא תבזבזו זמן יקר.
  • מועמדים בעלי שנת ניסיון בניהול רשתות/ תקשורת או לחילופין בוגרי קורס "MCSA ניהול רשתות" של מכללת iNT.
  • מועמדים אלו יהיו זכאים לפטור ממכינת הסייבר הייעודית של הקורס, אך אל דאגה, אם אין לכם רקע, המכינה פשוטה מאוד.

רוצים לבדוק אם אתם מתאימים?

השאירו לנו פרטים >

עזבו תנאי קבלה, מי בתכל׳ס מתאים ללימודי סייבר?

כפי שראיתם, תנאי הקבלה פשוטים יחסית, כיוון שקיימת מכינה שתפקידה להכין את המשתתפים לקראת הקורס, ולכן לא נדרש ניסיון או רקע בתחום. אז למי כן זה מתאים מבחינת אופי? לאנשים שחייבים אקשן ואתגרים, עוד הרבה לפני הקפה של הבוקר. הם יהיו מוכנים לשבת שעות על המחשב כדי לאתר קצה חוט שיוביל לפרצה או לפתור פרצות אבטחה, נו… סוג של האקרים, רק מהטובים. ולמי עוד? לאנשים שחולמים להיכנס לראשם של האקרים ופורצים, ללמוד שיטות פריצה חדשות ולהתאים פתרונות הגנה חדשים.

אילו כישורים חייב מיישם סייבר להביא לשולחן העבודה?

עבודה בצוות – מיישם סייבר חייב להפגין כישורים חברתיים, כיוון שהוא עובד עם צוותים רבים כמו צוות פיתוח, מתכנתים וכמובן עמיתיו לצוות שיחד איתם הוא מבצע פעולות אבטחה שונות.

חשיבה יצירתית – אין ספק שיצירתיות בתחום הסייבר היא המפתח להצלחה, הרי מן הצד השני ישנם האקרים מתוחכמים שיש להילחם בהם ולאתר לפניהם פרצות אבטחה, או מנגד למנוע מהם לחדור לתוכנות של ארגונים בכל דרך.

יכולת למידה עצמית – תחום הסייבר מתפתח פלאים, ולכן על מיישם סייבר להקדיש זמן רב ללמידה עצמית, ולדעת כיצד ללמוד את המידע באופן יעיל לעבודתו. בנוסף, עליו להכיר טכנולוגיות מגוונות ושפות קוד אותם ניתן ללמוד באופן עצמאי.

עקשנות – זוהי בהחלט תכונה חשובה למיישם סייבר, הרי העקשנות היא זאת שמובילה לקצה חוט ומשם הדרך לפתרון קצרה יותר. עם זאת, עליו להיות עם ראש פתוח ולדעת לקבל ביקורות.

חייבים לקום בכל בוקר ליום מלא באקשן? יאללה, בואו נדבר >>>

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן