ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

למה מומלץ ללמוד לימודי סייבר?

INT College
סייבר

מעוניינים לדעת למה מומלץ ללמוד סייבר? האם ידעתם כי מכללת iNT מציעה מסלול לימודי סייבר מהטובים ומהמעמיקים בישראל? ובכן, לבטח גם אתם שומעים מכל עבר כי מומלץ ללמוד סייבר וכי יש דרישה גבוהה לאנשי מקצועי מנוסים ובעלי רקע מתאים בתחום. עולם הסייבר הולך ומתפתח במהירות, איומים חדשים נולדים בכל רגע ומאיימים על מערכות המחשוב בארץ ובעולם. המידע כיום פרוץ ויש דרישה גבוהה לפתרונות אבטחה מתקדמים ומשוכללים יותר. מאחר וישראל מוקפת באויבים וסובלת מאיומים רבים, יש דרישה עצומה למומחי אבטחת מידע וסייבר כדי להגן על המידע הרגיש וכדי למנוע מתקפות טרור בעולם הסייבר ומתקפות קשות אחרות.

למי מומלץ ללמוד סייבר?

רבים שואלים את נציגי מכללת iNT למי מומלץ ללמוד סייבר ומהן אפשרויות התעסוקה לבוגרי הקורס המקצועי והמקיף בתחום. לכן, כדאי לדעת כי מכללת iNT פיתחה מסלול לימודים מעמיק ומקיף להכשרת מומחי סייבר. הקורס בהיקף של 288 שעות לימוד אקדמיות נועד להכשיר את הדור הבא של מומחי אבטחת סייבר וכדי לספק מענה לדרישה ההולכת וגוברת למומחי סייבר בארגונים מובילים במשק הישראלי ובקרב בתי תוכנה, חברות הזנק, תאגידים בינלאומיים הפועלים בארץ, גופים ממשלתיים, חברות העוסקות בביטחון, מוסדות אקדמיים, בתי חולים וכיוצא בזה.

אם תהיתם עד היום למי מומלץ ללמוד סייבר? סגל המרצים של מכללת iNT מספק עבורכם תשובה מקיפה ולמעשה מזמין אתכם לרכוש מקצוע חדש ומלהיב המאפשר לכם לפצוח בקריירה משגשגת, ליהנות מתנאים טובים ולהוביל את פתרונות ההגנה המתקדמים ביותר נגד מתקפות בעולם הסייבר. מכללת iNT – המוסד לטכנולוגיה וחדשנות, הכשירה עד היום אלפי עובדים למקצועות ההייטק. צוות המרצים של המכללה מורכב מ-80 אנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון רב במגוון תחומי ונושאים, ביניהם גם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ ובעולם בתחום הסייבר ואבטחת מידע.

לכן, כדאי לדעת כי לימודי הסייבר מומלצים לכל אדם שרוצה לרכוש מקצוע מלהיב ומאתגר המאפשר לו להשתלב בעבודה בארגונים גדולים ומובילים ובמגוון מקומות נוספים. מסלול ללימודי סייבר נועד להכשיר את הדור הבא של מומחי סייבר עם שיטות העבודה המודרניות והחדשניות ביותר, תוך שימוש בכלים האיכותיים והמתקדמים ביותר.

לימודי סייבר מיועדים לבעלי רקע וניסיון מקצועי בתחומים שונים כגון ניהול רשתות, פיתוח, תפעול מחשבים, טכנאים בעלי ניסיון, בוגרי קורסים כמו MCSA ו/או CCNA, מפעילי מחשב ועוד. כדי ללמוד קורס הכשרת מומחי סייבר נדרשת אנגלית טכנית ויש לשלוט במושגי יסוד בתחום, כמו כן נדרש רקע מקצועי וידע רלוונטי, לכן מי שרק השתחרר וסיים שירות צבאי וכל מי שחסר ידע מתאים ללימודים, נדרשים להשלים בהצלחה מכינה של מכללת iNT כדי לרכוש את הידע הנדרש ללימודי סייבר.

מכללת iNT מציעה מסלול בהיקף של 452 שעות אקדמיות לחסרי רקע. המסלול הארוך כולל מכינה וקורס להכשרת מומחי סייבר. הלימודים במכללה מעמיקים ויסודיים, ניתן ללמוד את הקורס המומלץ בתל אביב או בבאר שבע ובסיום הקורס זוכים לתעודת גמר מוכרת המאפשרת לבוגר מסלול הלימודים למצוא עבודה במהירות וליהנות מעבודה מאתגרת וממקצוע מבוקש ונדרש ההולך ומתפתח במהירות.

איפה מומלץ ללמוד סייבר?

רבים שואלים איפה מומלץ ללמוד סייבר, לכן כדאי לדעת כי יש מסלולי לימוד במגוון מוסדות, מכללות ובתי ספר מקצועיים, עם זאת הלימודים במכללת iNT נחשבים למומלצים במיוחד בגלל התכנים הנלמדים, שיטת הלימוד וסגל המרצים. הלימודים במכללה מכשירים את דור העתיד של מומחי סייבר, סגל המרצים מונה אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ ובעולם בתחומי סייבר, אבטחת מידע ומחשבים.

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן