ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

סטודנט? כך תייעל את הלימודים שלך

INT College
סטודנט כך תייעל את הלימודים שלך

קשה לומר חייו של מי קשים יותר – חייו של סטודנט הלומד לתואר במשרה מלאה, או חייו של סטודנט בקורס, אשר חייב לשלב בין עבודה ללימודים. אלה וגם אלה מנסים להפיק את המרב מ-24 השעות שביממה, עושים ג'אגלינג רצחני בין ניסיון להגיש עבודות בזמן, ללמוד למבחנים, ואולי, גם לתפוס, בין לבין, רגע של מנוחה או פנאי. אנחנו מנסים לדחוס לתוך זמן מוגבל כמה שיותר, להספיק כמה שיותר, להתקדם כמה שיותר, וכל מה שאנחנו מצליחים לעשות, הוא להיכנס לקרוסלה של פיגורים מצטברים ותחושת כשלון, שמתלווה אליהם. אבל, גם אם לא ניתן להקל את העומס לגמרי, עדיין ישנם מספר טיפים פשוטים שתוכלו לאמץ, כדי לייעל את לימודיכם.

הקפידו להצטייד בכלי העבודה המתאימים

לנגר יש מסור, לחוקר במעבדה יש מיקרוסקופ, ואף לסטודנטים יש כלי עבודה משלהם, שרובם, כיום, באופן צפוי למדי, אלקטרוניים. הנה מספר מההכרחיים בהם:

  • לפטופים – תשכחו מקלסר ועטים, זרקו את המחק לפח ושימו את המחדד בקלמר, כי כיום, בעידן הטכנולוגי, מחשב נייד איכותי נחשב לצורך הבסיסי ביותר שלכם. תוכלו לבחור בין מחשבי אפל, דל, לנובו או מותגים נוספים, כששלוש הדרישות העיקריות לבחירה בין הדגמים השונים הן מימדים קטנים, משקל קל ו… כמובן, זמן סוללה ארוך ככל האפשר. אם אתם מתקשים להתמודד עם הקלדה ישירות למחשב (או שאתם חוששים מפריקה מהירה של הסוללה, כשמדובר במחשב ישן) הצטיידו גם במחברת ובעט, אבל שמרו אותם חבויים.
  • מטען וסוללה לגיבוי – אין דבר מאכזב יותר מלגלות שהסוללה שבקה חיים או נפרקה עד תומה במהלכו של יום לימוד אינטנסיבי, או כאשר אתם מגיעים לקורס לאחר יום עבודה ארוך. סוללה נוספת או מטען יכולים למנוע מכם את עגמת הנפש הזו. ברור שרצוי תמיד להצטייד במטענים וסוללות מקוריות (למשל, מטען W60Magsafe של מחשבי אפל Macbook וכן הלאה), ולא ב"תואמים" הזולים באופן חשוד. הדבר חשוב לאו דווקא בגלל האחריות המתלווה למוצרים המקוריים, אלא בעיקר בשל אמינותם הרבה יותר.
  • דיסק און קי אחד או יותר – יאפשרו לכם לקבל סיכומי שיעור בפורמט הדיגיטלי שלהם מחברים ללימודים, במידה והחמצתם שיעור, חלמתם בהקיץ, או סתם לא התחשק לכם להקשיב ולסכם את החומר בשיעור.
  • רשמקול או אמצעי הקלטה אחר – אם הקשבה וכתיבה, בו זמנית, מהווים מכשול בלתי עבר עבורכם, תוכלו להקליט את השיעורים או ההרצאות. לאחר מכן, בבית או במעונות, להחליט איזה מהחלקים (ובאיזה סדר) יש צורך להקליד.
  • חשבון Gmail – אם עדיין לא פתחתם אחד, זהו הזמן הנכון לכך. בעצם, גם אם יש לכם חשבון אישי, כדאי לכם לפתוח חשבון נוסף ולייעד אותו אך ורק ללימודים. אפשרויות השיתופיות שחשבון כזה מציע יוכלו לשמש אתכם בעת הכנת מטלות משותפות, עבודות גמר וכד'.

לסיכום:

מובן מאליו שישנו ציוד רב נוסף שאותו לא הזכרנו (כמו מילונית ממוחשבת, מחשבון מתמטי ואביזרים דיגיטליים נוספים) אשר נדרש ספציפית בקורסים שונים. השורה התחתונה היא, כי השימוש בציוד איכותי ואמין יכול לקצר לכם את העבודה ולייעל אותה באופן ניכר.

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן