ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

הסדרי נגישות – המרכז הבינלאומי ללימודי הייטק וחדשנות INT

כללי

*המידע רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד ומתייחס לכל המגדרים.

המרכז הבינלאומי ללימודי הייטק וחדשנות, INT, שם לו למטרה להנגיש את תחום לימודי ההייטק לסטודנטים עם מוגבלויות. לשם כך, המכללה השקיעה ומשקיעה משאבים רבים בכדי לספק לכלל הלומדים בה שירות נגיש, מקצועי ומותאם לצרכים השונים, הכל בהתאם לחזון המכללה ולחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, התשנ"ח-1998, ולתקנות שהותקנו מכוחו. המכללה רואה בסביבה תומכת, נגישה, מכילה ועוזרת כתורמת להצלחתם של הסטודנטים הן מבחינה לימודית והן מבחינת רווחה אישית.

הקמפוסים השונים של INT ברחבי הארץ הינם מפוסים נגישים ולרשות הסטודנטים הזקוקים לכך עומד מערך הסיוע ורכזת הנגשה. המכללה מקדמת הנגשה בתחום הלמידה וההוראה וכן בתחומי הפיתוח הפיזי של שטחי המכללה, תשתיות, מבנים, כיתות לימוד ועוד.

להלן פירוט הסדרי נגישות פיזיים:

INT רואה חשיבות רבה בהענקת שירות איכותי, מקצועי, שוויוני ונגיש לכלל לקוחותיה, ובכללם אנשים עם מוגבלויות.

אנו נמצאים בתהליך מתקדם של הנגשת הקמפוסים, נהלי העבודה והשירותים ללקוחותינו, ובכלל זה שירות המוקד הטלפוני ואתר האינטרנט.

ההנגשה באה לידי ביטוי בהיבטים פיזיים (רמפות, מעליות, שירותים, שילוט, דלפקים) ובהיבטים של מתן השירות (הדרכה, הכוונה, מילוי טפסים, שירות פרונטלי).

קמפוס ת"א, הפלך 7 ת"א: קיימת נגישות לכסאות גלגלים, קיים פטור מעמידה בתור, קיים סיוע במילוי טפסים, קיימת מעלית מונגשת וקיימים שירותי נכים. (אין מערכת שמע ודלפק נגיש נכון לשעה זו).

קמפוס ב"ש, רח' האנרגיה 77: קיימת נגישות לכסאות גלגלים, קיים פטור מעמידה בתור, קיים סיוע במילוי טפסים, קיימת מעלית מונגשת וקיימים שירותי נכים. (אין מערכת שמע ודלפק נגיש נכון לשעה זו).

קמפוס ירושלים, רח' יפו 34: נכון לעכשיו אין מעלית בבניין ואין שירותים נגישים.

1. חניות

ברחבי הקמפוסים (קמפוס ת"א וקמפוס ב"ש) פזורות חניות נכים. סטודנט המחזיק ב'תו נכה' של משרד התחבורה, זכאי לחנות בחניות נכים המסומנות בקמפוס. על סטודנט זה להגיע למחלקת שירות הלקוחות במכללה ולצהיר כי בידיו תו נכה. אז המכללה תנחה אותו היכן ניתן להחנות באזור המיועד לבעלי תו נכה.

בנוסף ישנן מספר חניות רחבות ייעודיות לחניית רכבים למתניידים עם כיסאות גלגלים.

לשאלות ובירורים, ניתן ליצור קשר עם מחלקת השירות במכללה:

טלפון: 077-9725646, שלוחה מס' 2, דואר אלקטרוני: Nitzan.azulay@int-college.co.il

2. שירותים בקמפוס: שילוט, שירותי נכים, מסמרות, משטחי אזהרה

  • בכל בנייני המכללה קיימים שירותי נכים נגישים.
  • ברחבי הקמפוס פזורים שלטי זיהוי והכוונה.
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות למרכז הסיוע לסטודנט בכדי לקבל סיוע במילוי טפסים: טלפון: 077-9725646, שלוחה מס' 2, דואר אלקטרוני: Nitzan.azulay@int-college.co.il

3. רמת הנגישות

המכללה מקפידה שהאתר יעמוד בתקן נגישות אינטרנט ברמה AA, ובכפוף לכל דין.

4. התאמות שבוצעו באתר

  • תכני האתר כתובים באופן ברור ומאורגנים באמצעות כותרות, רשימות, תפריטים וקישורים תקינים;
  • עמודי האתר מבוססים על תבניות ורכיבים קבועים;
  • האתר רספונסיבי, תואם לשימוש במכשיר נייד ולסביבות עבודה ברזולוציות ובדפדפנים שונים;
  • לאובייקטים הגראפיים באתר יש הסבר טקסטואלי חלופי (Alt);
  • באתר מנגנון חיפוש על פי מילים, ותצוגת תוצאות המאורגנת ברשימת קישורים וכותרות.
  • בעמודי האתר תפריט צד המאפשר ניווט פנימי;
  • פירורי לחם (Breadcrumbs) – שורת ניווט בראש העמוד המפרטת את יחסי ההיררכיה בין דפי האתר.

בנוסף, באתר מופיע "כפתור הנגישות", בחלקו העליון של האתר. הקלקה על הכפתור מאפשרת גישה למגוון כלי נגישות, לרבות ברמת הטקסט, התוכן, התצוגה וההתמצאות, כגון:

  • אפשרות לניווט ע״י פקודות קוליות ובאמצעות מקלדת;
  • כלי התאמה עבור טכנולוגיות מסייעות (NVDAוכד׳);
  • מקלדת וירטואלית;
  • שינוי סגנון פונט והגדלתו ל־5 גדלים שונים;
  • עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים;
  • שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה או בהיר;
  • שינוי והתאמת צבעים;
  • הגדלה ושינוי צבע של סמן העכבר;
  • הגדלת התצוגה לכ־200%;
  • הדגשת קישורים וכותרות;
  • הצגת תיאור טקסטואלי לתמונות.

כפתור הנגישות זוכר את ההגדרות הייחודיות לכם, כך שבפעם הבאה שתגלשו באתר הן ישמרו.

5. התאמות שבוצעו במכללה

למידע אודות הסדרי נגישות שאינם וירטואליים, בשירותי המכללה ובמתקניה, ניתן לפנות בטלפון: 077-9725646, שלוחה מס' 2, דואר אלקטרוני: Nitzan.azulay@int-college.co.il

6. יצירת קשר בנושאי נגישות האתר

אנו פועלים כל העת לשפר את נגישות האתר ותוכנו, כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בהם לכלל האוכלוסייה, לרבות לאנשים עם מוגבלות. ככל שיש לכם הצעות ייעול ושיפור ההנגשה, הערות, בקשות, או שגיאות שאיתרתם למרות כל מאמצינו, נשמח שתשתפו אותנו דרך המשוב בכפתור ההנגשה או באמצעות מייל לכתובת: Yarden.c@int-college.co.il

כדי שנוכל לטפל בפנייתכם בדרך הטובה והיעילה ביותר, אנו ממליצים לצרף פרטים מלאים ככל שניתן, ובכללם:

  • תיאור הקושי בנושא נגישות האתר, כגון תיאור הפעולה שניסיתם לבצע וכיו"ב.
  • קישור לדף בו גלשתם.
  • סוג הדפדפן וגרסתו.
  • מערכת הפעלה.
  • סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם).

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן