ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

מה זה IT? למה כדאי להיכנס לתחום וכמה מרוויח מומחה IT?

INT College
לימודים

טכנולוגיות מידע הן הלב הפועם של התעשייה הטכנולוגית העסקית, ונראה שהתחום מתפתח פלאים ועוד לא אמר את המילה האחרונה. אם גם אתם מתעניינים בתחום ה- IT המרתק ומעוניינים להשתלב במגוון משרות בתחום, הכתבה הזו בדיוק בשבילכם. מיטב המומחים של INT התגייסו כדי לתת לכם את כל המידע הדרוש…

מה זה תחום ה- IT?

תחום IT רחב מאוד ועוסק במגוון תחומים בעולם טכנולוגיית המידע, החל ממתן פתרונות מחשוב לעסקים, ניהול שרתים, פתרון תקלות, מתן שירותי תמיכה, הקמת תשתיות, שירותי גיבוי בענן, מתן שירות מחשוב מתקדמים, המתאימים לאופי הארגון וצרכיו ועוד. צרכני שירותי IT הם עסקים שונים מהתעשייה, החל מארגוני ענק ועד חברות קטנות הזקוקים לשירותי מחשוב. מכיוון שכיום כל עסק ולו הקטן ביותר מחזיק במחשוב ושרתים, באופן טבעי כל ארגון זקוק לשירותי IT כאלה ואחרים.

מהו תפקידו של איש IT?

לפני שנפרט על תפקידו של איש IT, נסביר כי מדובר בענף הגדול ביותר בתעשיית המחשוב, מה שהופך אותו למבוקש מאוד בתעשייה. תפקידו של איש IT מגוון מאוד, וכולל בין היתר התאמת מערכות מחשוב לעסקים, שרתים, תוכנות אנטי וירוס, תוכנות גיבוי, מערכות שונות הדרושות לקיום הארגון וכלים טכנולוגיים שונים. כמו כן, איש IT מעניק שירותי תמיכה כחלק מהשירות שמעניקה החברה, כך שעליו להכיר את כל סוגי התקלות ולספק פתרונות מהירים שיאפשרו לעסקים לחזור במהירות לשגרה.

כמה מרוויח איש IT?

תחום IT מבוקש מאוד בתעשייה, והמשכורות מתחילות מ – 12-14 אלף שקלים לג'וניור, 18-25 אלף שקלים לאחר 3-5 שנות ניסיון ומנהלים יכולים להגיע לשכר של 30 אלף שקלים ואפילו יותר.

קצת על לימודי רשתות תקשורת CCNA במכללת INT

CCNA נחשב לתחום בולט בעולם תקשורת נתונים, הן מבחינת אתגרים והן מבחינת חידושים ופיתוחים בתחום. משתתפי הקורס ילמדו כיצד לתת מענה מקיף לעמדות קצה ולמשתמשים בארגונים, בכל הקשור להתקנות ותקלות של התוכנות המשמשות אותו לניהול רשתות. קורס CCNA של INT מכיל שני חלקים; חלק מעשי ותיאורטי. בחלק מהמעשי לומדים כיצד להתקין רשתות תקשורת, כולל הכרת הציוד הדרוש להתקנה בשטח. ההתקנה תעשה על בסיס תהליכי ניתוב שונים ועבודה עם פרוטוקולים, ולכן בין היתר ילמדו המשתתפים פרוטוקולי IP. בחלק התיאורטי והמעניין יותר, לומדים כיצד למעשה פועלות רשתות תקשורת בסביבת עבודה רחבה בארגונים. במהלך הקורס לומדים גם מושגים הקשורים לתחום התקשורת והרשתות כמו תהליכים, העברת תשדורות, טיפול בנתבים ומתגים, טכנולוגיית wan&lan, ראוטרים ועוד. המטרה היא להכין את המשתתפיפ למבחנים של חברת סיסקו העולמית, כדי שיוכלו לעסוק בתחום.

שאלות ותשובות

האם צריך ידע מקצועי כדי להתקבל ללמודים?

  • תנאי הקבלה של הקורס קלים יחסית, וכוללים ידע תפעולי וניסיון בעבודה עם מחשב.

האם ניתן להתפתח למשרות ניהוליות בתחום?

  • וודאי. התחום נחשק מאוד וניתן להתקדם למשרות ניהוליות בכירות, בעיקר בארגונים גדולים.

היכן ניתן לעבוד בסיום לימודי רשתות תקשורת CCNA?

  • בוגרים יוכל להשתלב במגוון תפקידים מאתגרים בחברות העוסקות בתקשורת נתונים וחברות המספקות שירות מחשוב לעסקים.

למי קורס CCNA מתאים?

  • הקורס מתאים למתעניינים בתחום ניהול רשתות ובעיקר לאלה שאוהבים אתגרים בשטח כמו התקנות, מענה לתקלות בארגונים ועוד.

האם הקורס מתאים לעובדי IT?

  • וודאי! הקורס מתאים גם לעובדים מתחום ה- IT המעוניינים להרחיב את הידע שלהם ולהתפתח בתחום רשתות תקשורת.

מהו היקף השעות של הקורס?

  • 455 שעות אקדמיות הכוללות את הכשרות הHelp Desk , MCSA- ו CCNA.

למידע נוסף על קורס CCNA לחצו כאן >>

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן