ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

קורס קידום אתרים – קידום בעלי עסקים וחברות ברשת

INT College
קורס קידום אתרים

התחרות בעולם הפרסום היא אגרסיבית, ודורשת אנשי מקצוע איכותיים ומקצועיים. קידום אתרים הא ערוץ פרסומי ושיווקי מעולה לחברות המעוניינות להגדיל את מעגל הלקוחות שלהן ולהתרחב. למותר לציין כי בעידן מודרני זה, גם שמירה על הקיים דורשת קידום אתרים באינטרנט, כיוון שמי שלא מפרסם- לא קיים. קורס קידום אתרים מיועד לאלו מכם המעוניינים לעשות הסבה מקצועית ולרכוש מקצוע פרקטי ומבוקש, או לאלו מכן המעוניינים להשתמש בידע זה לטובת העסק הפרטי שלהם.

מה כולל סילבוס קורס קידום אתרים?

הקורס כולל 3 התמחויות בקורס אחד:  SEO-SMO-SEM , כאשר אנו להקנות למשתתפי הקורס את הידע העדכני והמתקדם ביותר בתחום קידום האתרים. מבין הנושאים הנלמדים : קידום אורגני וממומן בגוגל, Wordpess , גוגל אנליטקס, פרסום במדיה, מיתוג ברשת, תכניות שותפים, כתיבה שיווקית, רשתות חברתיות ועוד. תכנית הקורס משלבת לימודים פרונטאליים עם תרגולים על אתרי אמת. בוגרי קורס קידום אתרים מטעם שלמדו אצלנו מסוגלים להשתלב בשוק העבודה הן במקדמי אתרים והן כיועצים עצמאיים בחרות ובארגונים שונים.

למה דווקא במכללת iNT?

המכללה iNT היא מכללת הייטק מובילה בישראל אשר מעניקה לבוגרי הקורס את כל הידע והניסיון המעשי לו הם נדרשים על מנת להשתלב בהצלחה יתרה בשוק העבודה כמומחי SEO. אנו גאים לציין כי כבר במהלך הקורס מקיימים הסטודנטים מפגשים עם לקוחות פוטנציאליים. הקורס מועבר ע"י מקדמי אתרים מקצועיים, מרצים ומומחי הדרכה מובילים בתחומם, המשלבים תרגול מעשי שוטף לאורך כל הקורס. סגל המרצים עתיר ניסיון וידע בתעשיית ההיי טק ובעל שם עולמי . המכללה שלנו בנתה את תכנית קורס קידום אתרים בשיתוף פעולה עם חברת "גביש – פתרונות אינטרנט", כאשר עמידה בתנאי הקורס ובמטלותיו מזכה את הבוגרים בתעודת הסמכה של Seo Specialist מטעם המכללה. קורס SEO הורחב לאחרונה והוא כולל מתכונת מורחבת

טכנולוגיה לומדים מחברת הייטק ולימודים במכללת iNT פותחים לך דלתות לעבודה בהייטק. התעודות וההסמכות של המכללה מעידות על המקצועיות של המועמד ולכן מבוקשות על ידי המעסיקים. המכללה מהווה את נקודת הזינוק לבוגרים בכניסה לעולם התעסוקה. במכללה מרכז השמה המסייע לכל הבוגרים במציאת עבודה ובחשיפה למשרות לבוגרים.

הקורס מכשיר את בוגריו להיות מומחי SEO ומעניק את כל הידע הדרוש על מנת להתברג במגוון החברות בתחום, עם תום הלימודים.

הקורס מתאים גם לבעלי ניסיון או עובדים התחום הדיגיטל, ייעוץ לשיווק העסק וכו'

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן