ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

שוק העבודה צמא לאנשי BI

INT College
שוק עבודה צמא לאנשי BI

תחום הבינה העסקית הופך להיות חלק בלתי נפרד מכל ארגון בישראל. לכן, אנשי BI יכולים למצוא את עצמם במגוון רחב של חברות ובתי עסק, החל בחברות הייטק וכלה בארגונים ציבוריים. מעוניינים להיות אנשי BI של מכללת iNT ורוצים לדעת אילו תפקידים תוכלו למלא בשוק העבודה? קורס יחודי של מכללת iNT מעניק ידע וניסיון מקצועי בתחום הבינה העסקית המאפשרים השתלבות מהירה במגוון רחב של תפקידים בתחום:

הפקת דוחות – מדובר בתפקיד הבסיסי בתחום הבינה העסקית, שעניינו הפקת דוחות ישירים ממערכות מידע באמצעות כלים פשוטים ומורכבים. בדרך כלל אין מדובר בתפקיד IT או בתפקיד פיתוח, אך התפקיד יכול להיות מוגדר בהתאם לרמת הכישורים הטכניים של אנשי BI.

פיתוח דוחות – מפתחי דוחות (Report Developers) יוצרים דוחות חדשים, Dashboards, ומערכי הדמיית נתונים. זאת כדי לאפשר עבודה קלה יותר למשתמשי הקצה. מפתחי הדוחות הם חיוניים בכל ארגון העוסק ב-BI ונדרשים להיות בעלי ידע טכנולוגי והבנה במערכות BI מורכבות.

אנשי BI

מפתח ETL – מפתח תהליכי ETL ((Extract, Transform, and Load אחראי על תהליכי העברת המידע מהמקורות השונים למסד הנתונים המרכזי.

מנהל BI – לרוב, מנהלי בינה עסקית יעסקו בהובלת פרויקטים של BI, בחלוקת מטלות ובפיזור סמכויות. תהליך זה מתבצע תוך הקפדה על ערוץ תקשורת פתוח עם כל בעלי התפקידים השונים – גם אנשי הטכנולוגיה, גם האנליסטים וגם המשתמשים. לשם כך, מנהלי BI צריכים להיות בעלי ידע טכני בניהול פרויקטים כמו גם בעלי ידע בארכיטקטורה של מערכות.

מפתח BI – מפתחים אחראים על פיתוח מערכות ייעודיות לארגונים, בניית מחסן נתונים, מערכות אינטגרציה וכו'. אנשי הפיתוח הם בעלי ידע ומיומנות פיתוח טכני גבוהים מאוד והיכרות מעמיקה עם מסדי נתונים ומערכות מידע.

אנשי BI - הדרך לקריירה מוצלחת

ארכיטקט מידע (Data Architect) – ארכיטקט נתונים אחראי על בניית ארכיטקטורה נכונה של זרימת דאטה שיענה על כל דרישות ניתוח הנתונים, ומתאם בין מערכות התפעול השונות. בארגונים בעלי סביבה טכנולוגית מורכבת ארכיטקט דאטה הוא קריטי לקיום קישור נכון בין מערכות נתונים.

אנליסט עסקי – אחראי על הגדרת הדרישות העסקיות שמערכות המידע יענו עליהן. האנליסט העסקי זקוק לידע נרחב במנהל עסקים, בצירוף של ידע טכני במערכות בינה עסקית.

אנליסט דאטה – מבצע את תחקור הנתונים המופקים בדוחות, תוך ביצוע חישובים פשוטים ומורכבים ואף תהליכי חיזוי מגמות.

כל אחד מהתפקידים של אנשי BI דורש ידע נרחב ומעמיק בתחום ה-BI. קורס BI של מכללת iNT הוא מקורסי ההכשרה המובילים בישראל בתחום הבינה העסקית והוא מתמקד בשילוב בוגריו בשוק העבודה בקלות ובמהירות. קורס BI של מכללת iNT הוא הדרך שלכם אל קריירה מבטיחה בתחום פורח ומרתק במגזר העסקי והטכנולוגי. אבל אם אחרי כל המידע שקיבלתם, לא התחברתם לקרוס הזה, מכללת INT מציעה לכם עוד המון קורסים אחרים. לדוגמה: קורס פיתוח אפליקציות או קורס סאפ .כך שנשאר לכם רק לבחור לאיזה כיוון ללכת.

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן