ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

לימודי הייטק – מחפש מקצוע חדש? אל תפחד מהייטק

דנה ציפרוט
לימודים

בתקשורת כל הזמן מפחידים אתכם שבגילאים מבוגרים יותר קשה למצוא עבודה חדשה, קל וחומר לגבי מקצוע חדש לגמרי. אך בפועל, המציאות פחות מפחידה וישנם תחומים המשוועים לאנשים מוכשרים, שעברו לימודי הייטק עם הכשרה מתאימה וכן, גם עם ניסיון חיים המאפשר להם להביא משהו אחר לעבודתם. אז אם אתם מרגישים מיצוי בעבודתכם ומחפשים דרך חדשה להגשים את עצמכם ולהתפרנס בכבוד, עולם ההייטק והטכנולוגיה קורא לכם!

שינוי כיוון חיובי

ההפחדות התעסוקתיות שאנשים בגילאים מבוגרים, מי יותר ומי פחות, נוגעות בעיקר למקרים של היפלטות ממעגל העבודה וניסיונות  לחפש תעסוקה באותו מקצוע או תחום. אך כאן אנו מציעים זווית ראייה שונה ורעננה גם להיפלטות שלא מרצון משוק העבודה וגם לתחושת מיצוי ורצון לשינוי. תחום ההייטק מציע באמת מגוון אדיר ורחב מאוד של אפשרויות ובהחלט מאפשר הזדמנויות רבות גם בגילאים המבוגרים יותר ממועמדים שכרגע סיימו לימודי הייטק.
אז בין אם מדובר על משבר תעסוקתי או על רצון מהותי לשינוי בתחום המקצועי, אתם יכולים להפוך את זה להזדמנות. לימודי הייטק הכוללים הכשרה מקצועית רלוונטית הקשובה לצרכי שוק העבודה והטכנולוגיה תאפשר לכם לצאת לדרך חדשה, מרתקת ומתגמלת מכל בחינה. כך שלמעשה, עכשיו זהו זמן מצוין עבורכם לחזור למטרות ולחלומות שלכם, להבין מה היכולות והיתרונות שלכם ולחקור כיוון קריירה חדש – בדיוק כמו שעשיתם כאשר הייתם צעירים יותר!

לחזור ללמוד? עכשיו?

המחשבה על לחזור ללמוד בגיל מבוגר יותר ואחרי מסלול קריירה מסוים עשויה בהחלט להיראות מוזרה ואף מרתיעה במידה מסוימת. אך בפועל זהו זמן מצוין לכך, גם מבחינת האפשרויות שלימודים מקצועיים בתחומי טכנולוגיה מציעים בשוק העבודה וגם מבחינת העניין האישי, הגשמה עצמית וחיזוק האמונה העצמית שלכם בעצמכם. לימודי הייטק במכללה שלנו הינם מכווני מטרה ופרקטיקה ומיועדים לאנשים בכל שלבי החיים והניסיון. הקורסים מאוד מקצועיים, יעילים בהעברת החומר, ממוקדים במה שצריך לדעת ומספקים כלים אמיתיים לעולם האמיתי המחכה לכם אצל מעסיקים ובתור עצמאים.
לימודי הייטק מקצועיים יספקו לכם את אותה הזדמנות שנייה שאתם כה רוצים, ילמדו אתכם מקצוע אמיתי, רלוונטי ומבוקש בשוק וייתנו לכם דחיפה משמעותית קדימה. בוגרי הקורסים שלנו משתלבים בשוק העבודה כשכירים ועצמאים, כאשר הם מגיעים ממגוון תחומים תעסוקתיים ולאו דווקא מעולם המחשוב והטכנולוגיה.

היתרונות של הסבה מקצועית ומעבר להייטק בגיל מבוגר יותר

  • אנשים המחפשים שינוי מקצועי בגילאים מבוגרים יותר, נוטים לדעת מה הם שווים ומה הם אוהבים. זה מקל על ההחלטה ומאפשר לבחור כיוון שבאמת מתאים למקום שאתם נמצאים בו כיום.
  • לימודי הייטק מאפשרים לכם לא רק לשמר את מצבכם הכלכלי מהמקצוע הקודם אלא במקרים רבים מאוד אף לשדרג אותו עם משכורות והכנסות גבוהות יותר.
  • הקורסים המקצועיים בשלב זה מתמקדים בעיקר ונותנים את הכלים להם אתם באמת זקוקים.
  • שינוי כיוון קריירה, גם ב"אמצע החיים" מוסיף גיוון, שומר עליכם רעננים, "רעבים" ומתפתחים תמידית. העידן של אותו מקום עבודה למשך 40 שנה כבר חלף עבר לו מן העולם!
  • ניסיון החיים הופך מועמדים מבוגרים יותר שקיבלו הכשרה מקצועית מתאימה לרלוונטיים מאוד לתפקידי ניהול – כגון ניהול פרויקטים, ניהול צוותים וכיוצא באלו. מעסיקים רבים מעריכים ומחפשים את זה.
  • בדיוק בגלל שאתם מגיעים עם שנים של ניסיון תעסוקתי רשת הקשרים המקצועיים והעסקיים שלכם גדולה יותר. אחרי הקורס שלכם, תוכלו להפעיל קשרים ולמצוא עבודה ביתר קלות סביר להניח.

שפע של אפשרויות מקצועיות מרתקות

כאשר מדובר על שינוי מקצועי לעולם ההייטק, לא מדובר רק על מהנדסים ומומחי מחשבים למיניהם. זהו עולם עשיר, מורכב ודינמי מאוד המציע לכם שפע של אפשרויות מרתקות. כך למשל תוכלו ללמוד בקורסים מקצועיים בתחומים כגון אבטחת מידע, קידום אתרים, בדיקות תוכנה, ניהול רשתות ותשתיות, ניהול טכנולוגי, קורסים בתוכנות ספציפיות, ניהול ותפעול מערכות מידע, בינה עסקית וכן הלאה. כך שאתם באמת יכולים להתאים אישית את ההכשרה המקצועית החדשה שלכם, לתחומי עניין, ליכולות, לרמות שכר פוטנציאליות וכיוצא באלו.
כמו כן, המכללה מציעה לימודי הייטק מיוחדים וייעודיים לאנשים המגיעים עם נגיעה מסוימת לעולם הטכנולוגיה. קורסים המאפשרים לכם שינוי קריירה באופן יעיל וממוקד ולהתקדם יחד עם הטכנולוגיה.

רוצים שינוי קריירה אבל לא יודעים איפה להתחיל? מפחדים שלא תמצאו עבודה בגלל גילכם? הירשמו עוד היום לאחד הקורסים שבמכללת iNT, ואתם בדרך היעילה והנכונה לקריירה מנצחת.

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן