פרטים נוספים
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

UI/UX

Advanced Practice

בעולם של היום, אנחנו מוקפים באפליקציות ותוכנות שמנסות לתהחרות על תשומת ליבנו. הצלחת המוצרים והאפליקציות תלויה באופן חד משמעי בחווית המשתמש שהם מספקים.

מהו קורס Designing UX?

קורס זה יכיר לכם את עולם ה-UX (חוויית המשתמש) הצובר תאוצה, תוך שילוב ידע תאורטי עשיר לצד התנסות מעשית. בעולם של היום, אנחנו מוקפים באפליקציות ותוכנות שמנסות לתהחרות על תשומת ליבנו. הצלחת המוצרים והאפליקציות תלויה באופן חד משמעי בחווית המשתמש שהם מספקים. מוצר שלא יהיה נוח לשימוש והגלישה בו לא תהיה אינטואיטיבית, קלה, נוחה ומהירה כנראה ימצא את עצמו מחוץ למשחק. גם בעולמות מרעכות המידע, מערכות שלא ינגישו את חווית המשתמש בהן ולא יתוכננו נכון, עלולות להטעות משתמשים ולגרום נזק.

תחום אפיון הממשק וחווית המשתמש (User Experience Design, או בקיצור UX), עוסק בתכנון האינטראקציה בין משתמשים למערכות המחשב. מאפייני חווית משתמש חוקרים את קהל היעד אליו הם מכוונים, מגבשים הבנה עמוקה של צרכיהם, הציפיות שלהם ויכולותיהם, ובהתאם, מתכננים את  ארכיטקטורת המידע ואת מבנה המסכים ותהליכי העבודה. הם מכוונים ליצירת חווית שימוש זורמת, נוחה ומהנה.

הקורס לעיצוב חווית משתמש (UX\UI) יתמקד במתודולוגיה הנהוגה בפיתוח ממשקים דיגיטליים תוך התייחסות לסיפור משתמש (User Story), ארכיטקטורת מידע, מבנה, סדר פעולות, הנעה לפעולה, משוב ונראות (Look & Feel).

תיאור הקורס

במהלך הקורס נערוך היכרות מעמיקה עם עולם חוויית המשתמש (UX – User Experience). נלמד את המונחים המקצועיים, את הבסיס המדעי, נשים דגש רב על הפרקטיקה ושיטות עבודה נכונות, נראה דוגמאות מפרויקטים שנעשו בשטח, ונערוך תרגילי התנסות אישיים.

בסופו של תהליך הלמידה, נדע את כל מה שמומחה חוויית משתמש צריך לדעת בתחומי הרשת, הסלולרי והאפליקציות, מסחר אלקטרוני, עקרונות פסיכולוגיים ועוד. החל ממחקר המשתמשים המקדים, עבור בתכנון ארכיטקטורת מידע ואפיון מונחה משתמש דרך שימוש בכלי ניתוח ובדיקות שמישות ועד להכרת שימוש מעשי בכלים המתקדמים ביותר.

במהלך הקורס נתמקד בהפיכת הממשק לאינטואיטיבי, מושך, חברתי וממכר.
כבר מהיום הראשון ניישם את מה שנלמד ונתנסה בעיצוב ממשק אמיתי. במהלך הקורס נלמד ונעשה שימוש בתוכנות הגרפיות illustrator, photoshop, Axure, Proto.io (תוכנה לבניית אבות טיפוס).

היקף שעות

40 שעות אקדמיות, 8 מפגשים.

קהל יעד ותנאי קבלה

מסלול הכשרה זה מיועד למעצבים גרפיים, מפתחים או אנשי שיווק המעוניינים ללומד את עולם חווית המשתמש.

שאלות נפוצות על קורס Designing UX

אפיון אינו עיצוב ועיצוב אינו אפיון. אלו תחומים נפרדים המתקיימים אחד לצד השני ומפרים האחד את השני. במהלך הקורס נלמד מה עושה מאפיין חוויית משתמש בארגון ונכיר כלים מתקדמים ליצירת רעיונות לממשקים. נלמד כיצד עובדים יחדיו מאפייני חוויית משתמש, מעצבים גרפים, מתכנתים ומנהלי מוצר.

חוויית משתמש היא (UX, קיצור של User Experience) היא החוויה שחווה משתמש קצה בזמן פעילותו במערכת (כגון אתר, תוכנה ואפליקציה), מוצר או שירות. חוויית המשתמש משיקה ומושפעת מממשק משתמש (UI). חוויית המשתמש מגלמת בתוכה את החוויה הכוללת שעובר אדם המשתמש במוצר דיגיטלי, בדרכו להשלים את משימתו.

עולם חוויית המשתמש המתייחס גם לעיצוב, ארכיטקטורת המידע, אסטרטגיה, שיווק וטכנולוגיה וגם להיבטים רגשיים, אנושיים ותחושתיים. בשנים האחרונות תחום חוויית המשתמש הפך למשמעותי בכל פתרון מחשובי בכלל, ופתרונות ניהול ידע בפרט, ונתפס כמרכיב קריטי והכרחי.

תוכנית לימודים

1
צורה
Introduction to UX | – User-Computer Issues | Prototyping

Module 1

  • What Is UX Design
  • Exploring the Methods of UX Research
  • Building Your Personas
  • Building Journey Maps and Storyboard
  • Performing Brainstorming/Ideation Process – Design Thinking Method
  • Working with Wireframe
  • Exploring the Information Architecture
  • Understanding Basic Principles and Heuristics in UX Design

Introduction to UX

  • Operating Systems and Browsers
  • Connectivity
  • User Demographics
  • User Languages

User-Computer Issues

  • Types of Prototypes
  • Selecting a Prototyping Tool

Prototyping

2
צורה
Card Sorting and Navigation| Content Design | Display Design

Module 2

  • Types of Card Sorting
  • Navigation Testing
  • Common Navigation Issues
  • Steps in Conducting a Navigation Test
  • Navigation Metrics
  • Findability Testing Tests
  • Other Tools

Card Sorting and Navigation

  • The ‘InboundWriter’ Tool
  • Dealing with Keywords
  • Word Counters
  • Writing and Readability
  • Spelling and Grammar
  • Duplicate Content

Content Design

  • Accessibility
    • The W3C Validator Suite
    • Checking Color Contrasts
    • Non-visual User Interfaces
  • Color
    • Color Schemes Tools
    • Color Blindness
    • Capturing Potential Screen Colors Tools
    • Color Variations and Names Tools
  • Forms and Infographics
  • Layout
  • The Unusual Tools
    • ‘Wirify’ Tool
    • The ‘No Click Interactions’ Tool
    • The ‘Spur’ Tool
    • The ‘Where’s the Fold?’ Tool
  • Screen Resolution
    • ‘StatCounter’ Data
    • Simulator Tools
  • Images and Video
    • Image Editors Tools
    • Video Editors Tools
    • Screenshot and Video Recording Tools
  • The ‘Snagit’ Tool
  • Reducing Image and Video Sizes
  • PNG vs. JPG Reduction Strategies
  • Image Resizing Tools

 

Display Design

3
צורה
Testing and Evaluation | Tracking Evaluations

Module 3

  • Traffic Analysis Tools
  • Satisfaction Testing Tools
  • Participant Recruiting Tools
  • Mobile Tests or Evaluations Tools
  • Survey Tests or Evaluations Tools

 

Testing and Evaluation

  • Eye Tracking Evaluations Tools
  • Mouse Tracking Evaluations Tools
  • Participant Video Evaluations Tools
  • Screenshot Evaluations Tools
  • Cross-Browser Evaluations Tools
  • Website Load-Speed Evaluations & Tools
  • Responsive Design Evaluations & Tools

Tracking Evaluations

הרשמה לקורס


    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן