ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

מקצוע DBA מסתמן כאחד המבוקשים בשנה החולפת

INT College
DBA

אנו חיים בעידן עתיר טכנולוגיה ומידע. בעידן שכזה, DBA – DataBase Administrator, או בעברית – מנהל בסיס נתונים, הוא איש מפתח הכרחי בכל ארגון המכבד את עצמו, ובייחוד בארגונים ובחברות גדולות. עבור מביני עניין, אין הפתעה בכך. מקצוע DBA הולך והופך לפופולארי ומבוקש. יתרה מכך, הרי זה כמעט מתבקש שלימודי מקצוע DBA יהיו אחד ממסלולי הלימודים הפופולאריים.

מה זה מקצוע DBA?

מנהל בסיס נתונים אחראי על ארגון המידע בחברה, החל מתכנון מערכת הנתונים הבסיסית שתתאים לארגון וכלה בקליטת נתונים חדשים, באחסון מידע ובדאגה לנגישותו. ניהול נכון של בסיס הנתונים מאפשר עבודה יעילה ואפקטיבית יותר, וכן הגנה על המידע במקרה הצורך. ככל שכמות הנתונים הנקלטת בזמן נתון גדולה יותר, כך עולה חשיבות ניהול בסיס הנתונים. על הנתונים להיות מאוחסנים כך שניתן יהיה להגיע אליהם בקלות מחד, ולשמור אותם בביטחון הנחוץ מאידך. בימינו, כאשר מידע רב נאגר, מאוחסן ונשלף ללא הרף, נחוצה התאמה מירבית של בסיס הנתונים ושל  ארגון המידע על מנת לאפשר תפקוד מיטבי של המערכת כולה. ככל שמסד הנתונים ושניהול בסיס הנתונים יותאמו לצורכי החברה, כך החברה תנוהל ביעילות ובנוחות גדולות יותר.

דאטה סנטר

גם כשמדובר בחברות קטנות וגם כאשר מדובר בחברות ובארגונים גדולים, דאטה סנטר או חוות שרתים הם כמעט הכרח. דאטה סנטר מאפשר לחברה לקבל שירותי אחסון, ארגון ואבטחת מידע מאנשי מקצוע מומחים, וכן ליהנות משירותי תחזוקה שוטפת ופתרון בעיות באתר באופן מיידי. בנוסף לכך, אירוח שרת החברה בחוות שרתים יהפוך את שירותי החברה לזמינים עבור לקוחות ברחבי העולם במשך כל שעות היממה. יתרה מכך, חוות שרתים איכותית תספק לך את שירותי אבטחת המידע המתקדמים ביותר שקיימים בשוק.

קורס DBA

קיימים קורסים שונים לניהול בסיסי נתונים, כאשר קורסים אלו נבדלים זה מזה בהתאם למוסד המעביר אותם ובהתאם לדרישות השוק. דרישות הסף ללימודים הן ידע בשפה אנגלית טכנית, היכרות עם מערכת ההפעלה WINDOWS, ובחלק מן המוסדות נדרשים גם 12 שנות לימוד וידע בסיסי בתכנות. משך הקורס תלוי באפשרויותיו של הסטודנט, ונע בין חצי שנה לשנה. קיימים קורסים מעמיקים יותר, וכן סדנאות לאנשי מקצוע.

מקצוע נדרש

קורס DBA יצייד אותך תוך פרק זמן קצר יחסית במקצוע נדרש בעולם המידע המתפתח, ויפתח עבורך צוהר לקריירה מרתקת ומשתלמת, בה תוכל ללמוד ולהתקדם ללא הפסק. קורס מקצוע DBA יכשיר אותך לעבוד כמנהל בסיסי נתונים בחברות ובארגונים שונים, בחוות מידע ובדאטה סנטר, וכך להשתלב בעבודה בראש החזית הטכנולוגית, בסביבת עבודה מקצועית, מעניינת ומאתגרת. אם אתה מחפש קריירה מרתקת עם אפשרויות ללמוד ולהתפתח כל הזמן, אתה מוזמן ללמוד אצלנו קורס מקצוע DBA.

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן