ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

למה דווקא שפת פייתון? – הטרנד הלוהט בעולם התכנות

INT College
פייתון

Python נחשבת לאחת משפות קוד הלוהטות והמבוקשת בעולם התכנות ולא בכדי. השפה שפותחה עוד בשנת ה-90 בקוד פתוח הפכה לפופולרית, ורק נספר לכם שכיום מנוע החיפוש של גוגל מבוסס על שפת פייתון, ועוד מגוון פיתוחים וממשקים של חברות ענק. אם כך, לא פלא שפייתון כל כך מבוקשת.


מה זה בכלל Python?

Python היא שפת תכנות אלגנטית אשר פותחה בשנות ה- 90, היא מאופיינת בקוד פתוח (על כל היתרונות שבדבר), בשפה תחבירית נוחה לעבודה ובמשך השנים היא עברה תהפוכות ושינויים המקלים מאוד על עבודתו של מפתח פייתון. השפה נקראת על שם חבורת הקומיקאים הבריטיים "מונטי פייטון", שהם למעשה פיתחו את השפה שהפכה לכל כך פופולרית. דרך פייתון ניתן לפתח מגוון רחב של פלטפורמות ואפליקציות המתכתבות עם העידן הטכנולוגי החדש.
כמו בכל שפת תכנות, גם פייתון מלווה ביתרונות וחסרונות, פירטנו על כל אחד מהם:


היתרונות של שפת פייתון

  • Python קלה מאוד ללמידה, ולכן היא תתאים גם לחסרי ניסיון.
  • השפה מתאימה למגוון סוגי פיתוחים של יישומים, כמו פיתוח אתרי אינטרנט, מחשוב ועוד.
  • השפה פופולרית מאוד וגוגל ואינסטגרם הם בין המשתמשים הידועים שלה.
  • השפה מתפתחת מאוד וניתן למצוא קהילה של ממש ומידע על קודים מוכנים.
  • פייתון היא בקוד פתוח ודורשת פחות מאמץ בכתיבת תוכניות ביחס לשפות אחרות.


החסרונות של שפת הפייתון

  • החיסרון הבולט שלה הוא איטיות הביצוע שלה בהשוואה לשפות אחרות. למעשה, מכיוון ששפת פייתון מפורשת, לעיתים היא איטית יותר משפות מורכבות.
  • שפת פייתון עובדת מצוין בפלטפורמות שרתים ושולחן עבודה, אך עובדת בצורה חלשה יותר במחשב נייד, כלומר מעט מאוד אפליקציות מפותחות עם פייתון.


מה הפך את שפת הפייתון לכל כך פופולארית?


הפופולריות של שפת פייתון התחילה כבר בשנות ה- 90 וזכתה לתאוצה רבה ופופולריות הנמשכת עד היום. מרבית ממוצרי גוגל מבוססים על פייתון, ולזה תוסיפו את פלטפורמת אינסטגרם, מה שהאיץ את הפופולריות שלה גם בקרב חברות בסדר גודל קטן יותר. בשורה תחתונה, "אם גוגל ואינסטגרם משתמשים בה, זה אומר שגם לי זה מתאים".


מסלול הלימודים לתכנות פייתון ב – INT

במכללת INT תמצאו קורס פייתון מקצועי המכין את המשתתפים לעבודה בשטח. המסלול מקיף מאוד ומתחיל במבוא ויסודות לשפת ה-Python, ממשיך במסדי נתונים, רשתות תקשורת, פרוטוקולים וכתיבת סקריפטים במערכת ההפעלה LINUX. בתום הקורס יכינו המשתתפים פרויקט גמר שיהווה ניסיון לכל דבר שיקדם אותם לקבלה למקצועות נחשקים בתעשייה.


כמה זמן עורכים הלימודים במכללת INT?


היקף הקורס הוא 142 שעות אקדמיות, מתוכן 40 שעות עבודה עצמית. בתום הקורס יקבלו המשתתפים תעודה מטעם INT.


למי מתאים ללמוד פייתון?

כפי שאמרנו, שפת פייתון קלה מאוד ללימוד ויישום, ולכם היא תתאים גם למשתתפים חסרי ניסיון וידע בתחום. תנאי הקבלה קלים יחסית ודורשים אנגלית ברמת 4 יחידות, ידע בסיסי בעבודה מול מחשב ומבחן פנימי של מכללת INT. בשורה תחתונה, קורס פייתון יתאים למי שרוצה ללמוד מקצוע מבוקש מאוד בתעשייה ולהתברג בחברות הייטק מובילות.

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן