ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

פיתוח תוכנה – בשביל קריירה מאתגרת, ליצירתיים שביניכם

INT College

כולנו ערים לעובדה כי העידן המודרני מושתת על מחשוב המתפתח ומשתנה ללא הרף. כל יום "יש המצאות חדשות"- למה שלא תהיו אתם חלק מכל זה? המאה ה-21 חושפת בפנינו את תחום החשוב כבר בגילאים צעירים ורכים, החל ממשחקי מחשב לילדים קטנים ועד למחשוב לצרכי עבודה. היות וכך, פיתוח תכונה הוא תחום נדרש, מבוקש שאף פעם אינו קופא על שמריו. אלו מכם שניחנו והתברכו בחשיבה יצירתית, חשיבה "מחוץ לקופסה", חשיבה עם מעוף, מוזמנים ללמוד פיתוח תוכנה ולהשתמש בכישורים הטבעיים שלהם לבניית קריירה מבוקשת, משגשגת ומאתגרת.

מי נעזר בפיתוח תוכנה הלכה למעשה?

גופים רבים מסתייעים בפיתוח תוכנה. מערכות רפואיות מתייעלות הודות לפיתוח תוכנה. מערכות צבאיות משתכללות הודות לפיתות תכונה, כאשר השכלול וההתקדמות באים לידי ביטוי בבניית מערכות מחשוב לבניית סימולאטורים ועוד. מערכות מחשוב נעזרות בבניית אתרי אינטרנט ואפליקציות אשר פועלות באמצעות דפדפן.

איך הכל מתחיל?

תכנת מחשב היא בסופו של דבר מערכת הוראות שכתובה בשפה מסוימת, אותה המחשב מפענח ומתרגם לאפליקציה. עבורנו, יתכן ואפליקציה היא עניין של מה בך, משהו מובן מאליו, נגיש לכל אחד ושמים בכל מקום, אולם זה המקום לציין כי מאחורי כל אפליקציה ישנו צוות מוחות פורה, יצירתי ומוכשר, אשר גם חשב על האפליקציה הזו שאנו נהנים ממנה, וגם הביא אותה לכדי כך שהיא זמינה לנו, נגישה לנו, וקלה לתפעול גם אצל מי ש"לא כל כך מבין במחשבים"- כלומר, ידידותית למשתמש. במילים אחרות, כל אפליקציה, ולו הפשוטה והנפוצה ביותר, היתה במקור מחשבה של "פיתוח תוכנה" שהלכה וקרמה עור וגידים עד למוצר המוגמר.

לימודי פיתוח תוכנה עוסקים בדיוק בתהליך הזה: רעיון, סקיצה של רעיונות, הכרות על צרכי השוק, דרישות הציבור, והוצאת הרעיון לפועל בצורה ישימה. כל מקרה כמובן , לגופו של עניין. יש אפליקציה המיועדת לציבור הרחב, אפליקציה למטרות בידור, ויש אפליקציות המיודעות למקומות עבודה והן מותאמות ספציפית לארגון, לצרכיו, לדרישותיו ולמטרותיו. בשעה שהראשונות נועדו בעיקר לשעשע או להפוך מידע נגיש לכלל הציבור, הרי שהאחרונות הן ייחודיות וייעודיות למקום עצמו, ולרוב מיועדות למטרות ייעול ומינו, אחסון מידע וכדומה. פיתוח תוכנה דורשת מאנשי המקצוע להכיר את פלח השוק עבורו הם מפתחים את התוכנה על מנת לייצר מוצר איכותי ושימושי.

יש בזה עבודה?

בוודאי. בוגרי קורס פיתוח תוכנה יכולים השתלב מיד עם תום הלימודים בשוק הפרטי והציבורי. מהנדסי תוכנה קובעים את תוצרת התוכנה בשעה שהמתכנתים מפתחים את האלגוריתמים המאפשרים לביצוע לצאת לפועל בצורה יעילה ושוטפת. לימודי פיתוח תוכנה חולשים על אלמנטים הנוגעים לפיתוח המוצר, עיצוב המוצר, פיתוח קוד וקידודו באופן שניתן יהיה להשתמש ממנו בפועל, ביצוע בדיקות שוטפות, יכולת הטמעה והתקנה במערכת וידע הקשור לתחזוקה שוטפת שת התוכנה.

לימודי פיתוח תוכנה ומכללת היי טק

ניתן ללמוד פיתוח תוכנה בכמה דרכים. האחת, כחלק מלימודי תואר שני במדעי המחשבה. אופציה נוספת היא להשתלם במסלול הנדסאי תוכנה. מסלול זה מאפשר השלמות לתואר אקדמאי בשלב מאוחר יותר. אופציה שלישית היא קורס המיועד לאקדמאיים המעוניינים בהסבה מקצועית. קורס זה מתמקד בפיתוח תכונה באופן המשלב ידע עיוני עם ידע מעשי באופן המאפשר לכם לעסוק בתחום עם תום הקורס. אופציה שלישית זו מיועדת גם לאלו מכן שחסרי ידע במחשבים וגם למתכנתים שאינם מעודכנים בשפת המחשב החדישה. אפשרות נוספת היא ללמוד קורס פיתוח אפליקציות, ובעזרת אפשרות זאת אתם מתאימים את עצמכם לאחד מהדברים החמים ביותר בעולמנו וזה כמובן אפליקציות.

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן