ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

קורס בניית אתרים ופיתוח אתרים – כי בניית אתרים היא קריירה

INT College
פיתוח

מי שלא קיים ברשת- פשוט לא קיים, ובשביל להיות קיים ברשת, יש כמובן צורך באתר. קורס בניית אתרים מטעם מכללת iNT מכשיר אנשי מקצוע להשתלבות בשוק העבודה מיד עם תום הקורס. הקורס מצייד את משתתפיו בכל הידע הדרוש להם על מנת להיות מסוגלים לבנות מגון של אתרי תוכן, לרבות כתיבת קוד. הקורס משלב לימודים פרונטליים עם תרגולים שוטפים, והוא מיועד למעצבים גרפים המעוניינים להרחיב את הידע שלהם, ולאלו מכם המעוניינים בהסבה מקצועית. רבים מבוגרי קורס בניית אתרים מטעם מכללת iNT השתלבו בתחום העיצוב ופתיח אתרים בשוק העבודה החופשי.

מה כולל הקורס בניית אתרים?

הקורס בניית אתרים ופיתוח אתרים מקנה למשתתפים את כל הידע הדרוש להם לצורך בנייה והקמה של אתרי תוכן, כאשר תכנית הקורס חולשת באופן יסודי על כל שלבי ההקמה, לרבות כתיבה קוד על פי הסטנדרטים המקובלים. קורס בניית אתרים מכשיר את הסטודנטים לבנות מגוון של אתרים, לרבות אלה המשלבים סרטונים, טפסים, קטעי אנימציה, גלריות ועוד. מכללת iNT היא מכללת הייטק מובילה בתחומה, המקפידה להכשיר אנשי מקצוע איכותיים ולצייד אותם בידע העדכני ביותר. מבין מרציה נמנים מומחים בתחום העיצוב הגרפי והפיתוח עם התאמות מיוחדות ודגשים לעיצוב לעולם האינטרנט.

אם התחום הגרפי משך אתכם, אם רכשתם בעבר ידע בגרפיקה- זה הזמן להפוך את נטיות הלב שלכם ואת הכישורים הטבעיים שלכם לקריירה מאתגרת, מבוקשת ומגוונת. קורס בניית אתרים מאפשר לכם לבנות אתרים מקצועיים ואיכותיים במגוון סגנונות, תוך קידוד נכון ואפשרות לקדם אותם ברשת. אתרים הם בבחינת כרטיס הביקור של בעליהם, ואתם אלו שמעצבים אותם עבורם. ולאחר שכבר סיימתם לבנות ללקוח את האתר, חשוב גם לקדם אותו במנועי החיפוש, כדי שללקוח שלכם יגיעו קונים רבים. אז איך תדעו לקדם? קורס קידום אתרים יעשה את העבודה.

טכנולוגיה לומדים מחברת הייטק ומכללת iNT פותחת לך דלתות לעבודה בהייטק. התעודות וההסמכות של המכללה מעידות על המקצועיות של המועמד ולכן מבוקשות על ידי המעסיקים. מכללת נס מהווה את נקודת הזינוק לבוגרים בכניסה לעולם התעסוקה. במכללה מרכז השמה המסייע לכל הבוגרים במציאת עבודה ובחשיפה למשרות לבוגרים.

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן