ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

קורס בניית אתרים Full Stack

INT College

בוער בכם לעבוד בתחום הכי מבוקש בהייטק? לפתח פלטפורמות דיגיטליות, אפליקציות מתקדמות ואתרי אינטרנט? כאן זה מתחיל… הכירו את תחום Full Stack, אחד התחומים הלוהטים בתעשייה. בואו נראה מהם היתרונות הבולטים של קורס בניית אתרים Full Stack, מה לומדים בקורס ומה ההבדל בין פיתוח WEB ל- PHP.

העולם עבר לאונליין, ואת זה אתם בטוח מרגישים היטב… כולם צורכים יום יום מידע, מוצרים, שירותים וגולשים במגוון אתרים המאפשרים לבצע מגוון פעולות ברשת. רק נציין שתחום בניית אתרים גדל ב- 35% בשנה האחרונה, וכמובן אפשר להבין למה. תרבות הצריכה השתנתה בשל המשבר, ולכן גם  אנשים שאינם טכנולוגים בלית ברירה 'נפלו' בקסמי הרשת. כל אלה יצרו ביקוש עצום למפתחי אתרים, ולכן זה הזמן המתאים להיכנס לתחום בכל הכוח.

מה ייחודי בקורס בניית אתרים Full Stack?

בניית אתרים Full Stack היא שיטה המאפשרת לאפיין ולתכנן תוכנה/אתר אינטרנט עוד משלבי הפיתוח הראשונים ועד לסיום, כלומר לעבוד על כל שלבי התוכנה החל מצד שרת (Back End) ועד צד לקוח (Front End).  למעשה, מפתח המתמחה בתחום Full Stack, הוא נכס לחברת פיתוח, כיוון שהוא יכול לעבוד על כל שלבי הפיתוח יחד ואין צורך להחזיק בשני מפתחים, מה שמהווה כדאיות לחברות פיתוח או בתי תוכנה.

ההבדל בין מפתח Full Stack לבין מפתח PHP

 אם נשווה את Full Stack למפתח PHP, נראה כי מפתחי PHP עוסקים רק בפיתוח קוד צד-שרת שלרוב עובדים עם Java, JavaScript ושפות נוספות. תפקיד זה היה בעבר תפקיד שנקרא מתכנת Web שכתב קוד ב- PHP וגם JavaScript, אך במסגרת תפקידו לא עסק בפיתוח צד לקוח, ולכן בית התוכנה החזיקה גם מפתחי צד שרת וגם צד לקוח.

כפי שאמרנו, מפתח Full Stack עובד גם על צד לקוח וגם על צד שרת, כך שמעבר לאתגר, מדובר על ידע נרחב יותר שנותן לך סיכוי טוב לקבל משרה טובה בחברות פיתוח מובילות.

למה ללמוד קורס בניית אתרים דווקא במכללת INT?

לימודי בניית אתרים Full Stack במכללת INT יפתחו בפניכם דלתות לעולם המאתגר של הפיתוח, עם לימוד מגוון כלים ופיצ'רים חדשניים בשפת Full Stack שיאפשרו לכם להתמחות בכל שלבי פיתוח התוכנה/ בניית האתר החל מצד לקוח (Frontend) וגם בשלב המאתגר של מאחורי הקלעים (Backend). פרמטר זה מהווה יתרון משמעותי בתהליך הקבלה למשרה נחשקת בהייטק.

קצת על תפקידו של מפתח Full Stack

תפקידו של מפתח Full Stack יכלול מיומנות גבוהה בפיתוח ויכולת הבנה של מרכיבי התוכנה ודרישת הלקוח או הגולשים. בתהליך פיתוח אתרים, מפתח Full Stack ילמד כיצד להקים את אינטרנט, לאפיין את הצורך וחוויית המשתמש, נגיעה בעיצוב האתר, הפעלת האתר ושילוב כלים ותוספים שונים בהתאם לדרישה.  

ואפשר ללמוד גם ב- LIVE קורס בניית אתרים!

מכללת int מציעה לכם לפתח קריירה בלי לצאת מהבית, עם אותם מרצים מקצועיים, תכנים שמכינים אתכם לעבודה בפועל ותחושה של כיתת לימוד רגילה. השיעורים ב- INT LIVE מועברים באופן מקצועי ביותר ובתום הקורס תקבלו הסמכה של מפתחי Full Stack.

יתרונות למידת פיתוח אתרים במכללת INT

  • מסלול לימוד מקיף מאוד, עם התמחות נרחבת בצד לקוח ובצד שרת.
  • נגיעה במגוון שפות קוד: MySQL ,JavaScript, .NET Core  ,C# ,React MongoDB ,Angular ,Node. js, VUE.Js ועוד.
  • מרצים מקצועיים ומנוסים שמגיעים מהתעשייה.
  • בתום הקורס, תצאו עם תיק עבודות ופרויקט גמר שיבדל אתכם משאר המועמדים!

רוצים לשמוע עוד?

השאירו לנו פרטים ונדבר על העתיד המקצועי שלכם >>>

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן