ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

קורס תכנות אונליין

INT College
בניית אתרים Full Stack

בוער בכם לפתח ממשקים, אפליקציות ואתרי אינטרנט, או אולי לכתוב קוד פיתוח ייחודי? כאן זה מתחיל… זה הזמן להכיר את קורס תכנות המכניס אתכם עמוק לעולם ההייטק המרתק ומלמד את שפות הפיתוח הלוהטות בתעשייה.

קורס תכנות אונליין יפתח בפניכם דלת לעולם הפיתוח המרתק, ויחשוף בפניכם כלים ופיצ'רים חדשניים שיאפשרו לכם להתמחות בפיתוח פלטפורמות, אתרים, אפליקציות וממשקים שונים בשפות קוד לוהטות בתעשייה.

קורס Java


שפת תכנות Java נחשבת לפופולרית מאוד בתחום, וממבצעים בה שימוש לפיתוח מגוון רחב של ממשקים. שפת Java מבוססת על קוד פתוח וידועה רבות בזכות היכולות והגמישות שלה וההתאמה למגוון פיתוחים וממשקים. רק נציין שמדובר על שפת תכנות המתבססת עם השפה המוכרת C++, אך היא מונה שינויים רבים שבוצעות לטובת כתיבת קוד לאפליקציות, לפיתוח פלטפורמות, משחקים ויישומים אינטרנטיים שונים.

קורס JavaScript


JavaScript היא שפת תכנות לוהטת בתחום ההייטק ומותאמת לשילוב בצד לקוח בדפדפני האינטרנט ובשרתים שונים. שפת JavaScript מרחיבה את יכולות שפת HTML וכיום מרבית הפלטפורמות החכמות והממשקים הייחודיים שאנו מכירים, מבוססים על שפת פיתוח JavaScript. הפופולריות של השפה היא בעיקר בגלל קלות הלמידה שלה והנוחות לעבודה איתה ביום יום, בעיקר כשמדברים על עבודה עם DOM ולתפעול DHTML.

קורס SQL


SQL היא שפת תכנות הנפוצות בעולם ההייטק לניהול ועריכת מסדות נתונים, ומאפשרת לנתח נתונים ברמה גבוהה כדוגמת תשאול ועיבוד מידע בבסיסי נתונים, יצירת טבלאות לשליפת הנתונים ועוד. שפת SQL פותחה על ידי המותג העולמי IBM, והתבססה במקור על אלגברה רלציונית. מתכנתים שילמדו את התחום יוכלו ליהנות מסביבת עבודה נוחה ומתחום מבוקש מאוד בתחומי הביג דאטה וה – BI, שאלה שני תחומים מבוקשים מאוד בהייטק.

קורס React


שפת תכנות React מבוססת על קוד פתוח בשפת JavaScript המשמשת לפיתוח ממשק משתמש. השפה פותחה על ידי מפתח תוכנה בחברת פייסבוק העולמית, והיא הראשונה שהשתמשה בה לפיתוח פלטפורמת פייסבוק, והשאר היסטוריה. בהמשך פייסבוק פיתחה שפת פיתוח נוספת – React Native המאפשרת פיתוח ממשקי משתמש גם ל-iOS, אנדרואיד ול-Microsoft Windows . כיום חברות פיתוח וסטארטאפים מתבססים על פיתוחים בשפת React, ולכן היא נחשבת למבוקשת מאוד בעולם ההייטק.

לומדים ב- LIVE קורס תכנות אונליין ומתחילים לעבוד בתחום!


מכללת int מציעה לכם לפתח קריירה ב – LIVE! עם קורס תכנות אונליין המועבר עם אותם מרצים מקצועיים, אותם התכנים וכל זה מכל מקום – בלי לצאת מהבית! השיעורים מועברים בלייב באופן מקצועי ביותר ובתום הלימודים תקבלו הסמכה ממש כמו בכיתה פרונטאלית.
איך נרשמים ללימודי Full Stack בלייב?
• נרשמים למסלול לימודי תכנות – Full Stack באתר.
• מרצים מהתעשייה יהיו זמינים בשבילך ב- WhatsApp מרגע הרישום.
• ממשיכים בפגישת היכרות עם המרצה ב-LIVE.
• מקבלים מערכת למידה אונליין עם כל התכנים.
• נהנים מגישה מלאה למערכת הלמידה – מכל מקום!
• משלמים פחות, בהתאם למצב החדש!
וזה עוד לא הכל… קורס תכנות אונליין מתנהל ב-LIVE ומאפשר לכם להשתתף, לשאול שאלות ולקבל תשובות מהמרצה בשידור חי!

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן