ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

מה זה ERP?

INT College
מה זה ERP

מידע הוא מנוע הצמיחה של כל ארגון, ואין עם זה ויכוח. המידע יכול להיות פרטים של לקוחות הארגון, הזמנות, ספקים, חשבוניות והרשימה עוד ארוכה. את המידע הזה עלינו לארגן בצורה מסודרת כדי שנוכל לשלוף אותו בקלות ולקבל החלטות עסקיות שונות. כאן נכנסת לתמונה מערכת ERP, המחוללת קסמים בכל ארגון, חברה ואפילו עסק קטן.

בואו נראה מהי מערכת ERP, מה היתרונות שלה לארגונים ולמה מיישמי SAP כל כך מבוקשים בתעשייה? אז שווה להישאר, כי הולך להיות מעניין!

רגע, מה זה ERP?

ERP הוא אחד התחומים המוכרים בעולם העסקי המודרני ומשמעותו 'תכנון משאבים ארגוניים' (Enterprise Resource Planning). מדובר על תוכנה המאפשרת לנהל תהליכים עסקיים והיא משלבת מגוון רחב של פעולות הקשורות לאיסוף מידע כמו  כספים, ניהול לקוחות, הזמנות, שרשרת אספקה, תפעול, משאבי אנוש ועוד. מעבר ליכולות הבסיסיות הללו וארגון המידע, מערכת ERP מסייעת גם לצמיחה העתידית של העסק, הרי כפי שאתם יודעים. מידע הוא הלב הפועל בכל ארגון!

אך לא רק, נראה שמערכות ERP למעשה גדלות עם הארגון ומספקות מנעד רחב של מודולים ופיצ'רים המתאימים לצרכים המשתנים של כל ארגון ומאפשרות לו לעמוד בקצב. מובן שכל ארגון בוחר את הפיצ'רים המתאימים לו, והמערכת… מתאימה את עצמה לארגון, ממש כמו כפפה ליד.

איך המערכת קשורה ל- SAP?

בשוק ישנן חברות שונות המציעות מערכות ERP, אך החברה הבולטת בעולם היא חברת SAP המציעה מערכות, יישומים ומוצרים לעיבוד נתונים. מדובר בחברת תוכנה אירופית בינלאומית הנחשבת לגדולה בעולם ומונה לא פחות מ-180 סניפים במדינות שונות בעולם.

 בשונה ממערכות אחרות, התפיסה  של SAP היא שהמערכות תהיינה מתאימות לכל המחלקות בארגון ומחוברות זו לזו על מנת לחלוק תהליכי עבודה משותפים בין כולם. אם כך, ארגונים יוכלו לצפות בתמונת המצב באופן רוחבי לקבל החלטות על בסיס המידע ולשפר פלאים את ביצועי הארגון.

הביקוש בשוק למיישמי ERP

הפופולריות של מערכות ERP של חברת SAP העולמית הולידה באופן טבעי ביקוש עצום למיישמי המערכת שיפתחו מודולים ייעודיים לארגונים, וזאת על פי דרישות ספציפיות של הארגון, הן העכשוויות והן העתידיות. מיישמי SAP למעשה אמונים לא רק על הפיתוח וההתאמה, אלא גם על תחזוק המערכת באופן יומיומי, הרי מערכות אלה הן הלב בכל ארגון וכל תקלה יכולה לגרור הפסדים משמעותיים לארגון. כמו כן, ככל שהארגון מתפתח, כך גם הצורך בפיתוח פיצ'רים ומודולים שונים עולה, ועל כן יש צורך בתחזוקה שוטפת לגמרי של מערכות אלה.

אם כך, לא פלא שהשוק צמא למיישמי SAP, הן בחברות המנהלות את המערכת והן לחברות וארגונים הזקוקים למיישם SAP שיעבוד כ-אין האוס בארגון וייתן מענה לכל צורך. לימוד של התחום פותח למשתתפים דלת לעולם ההייטק, אך במקרה של מיישמי SAP, לעולם מאתגר ומתגמל במיוחד!

קצת על קורס SAP  במכללת INT

INT מאפשרת לכל אחד להיכנס לתחום המרתק והמבוקש מאוד בתעשייה, במיוחד לבעלי רקע בסיסי בתחום מערכות מידע, בעלי רקע חשבונאי, כלכלי, לוגיסטיקה ועוד. קורס SAP פותח בפני המועמדים הזדמנות לקריירה מאתגרת ומעניינת מאוד בתחום ואפשרות להשתלב במשרות נחשקות בתעשיית ההייטק.

חשוב להבין  שמערכת ERP מכילה מגוון רחב של פונקציות ומודולים מרתקים כמו אינטגרציה של תהליכים, נתונים ומידע בסביבת ERP, מערכות אינטגרטיביות, ניתוחים עסקיים והרשימה עוד ארוכה. הנושאים הללו ועד רבים יועברו למשתתפים בקורס ממיטב המרצים בתחום המגיעים מלב התעשייה ומכינים את המשתתפים לעבודה בשטח.

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן