ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

איך להגיע לתפקיד מצליח בהייטק בלי רקע טכנולוגי?

דנה ציפרוט
איך להגיע לתפקיד מצליח בהייטק בלי רקע טכנולוגי?

הרצון להשתלב בתעשיית ההייטק הוא חלום שמשותף לרבים מאיתנו, אבל איך מגיעים לשם גם אם אין לכם רקע טכנולוגי?

מה ההגדרה שלכם להצלחה מקצועית? פעם, כולם הסכימו שכדי להצליח צריך לבחור במסלול מסוים, להשלים אותו ולמצוא עבודה שאפשר יהיה להישאר בה לאורך שנים. היום לעומת זאת, אפילו ההורים שלנו כבר מבינים שהמצב השתנה לגמרי. חלק לא מבוטל מהמקצועות המסורתיים הולך ומתפוגג, ואיתם משתנה גם הדרך לקריירה. כי כש"קביעות" היא כבר מושג לא רלוונטי ומסלולי הלימוד נראים אחרת לגמרי, אין ברירה אלא לחשב מסלול מחדש.

על הנייר ברור שכדי להצליח בעולם של היום, צריך להכיר היטב את תנאי השוק. להבין מהם המקצועות המבוקשים ורק אז לנווט את הדרך שלנו. אבל כשהכיוון שרבים שואפים להגיע אליו הוא תעשיית ההייטק, התחרות היא צמודה מתמיד והיעדר רקע טכנולוגי עשוי להפוך לבעיה. עם זאת, ישנם תחומים רבים שאינם מחייבים תואר, וניתן להגיע אליהם באמצעות השלמת קורסים מתאימים.

QA, BI או Devops?

אבל איך בוחרים בדרך המקצועית שמתאימה לכם באמת? מי שלא מגיע מהעולם של הייטק, יכול לקבל קצת "שוק" מכל המושגים החדשים שהוא שומע פתאום. בדיוק בגלל זה, רבים נמשכים לתחומים מסוימים רק בגלל שהם שמעו עליהם מחברים (גם אתם חשבתם לעשות קורס QA?), וחשוב לדעת שלימודים לקראת הייטק כוללים גם הרבה מעבר. כדי לא לעשות בחירה אוטומטית שנובעת מחוסר היכרות עם התחום ואולי לא מתאימה לכם, חשוב למצוא מרכז לימודים שיעשה לכם סדר. זו בדיוק המטרה של INT.

ב-INT, המרכז ללימודי חדשנות והייטק, מציעים גישה שונה כבר מהרגע הראשון. עם מבחר נרחב של קורסים מעולמות הפיתוח והקוד, הדאטה, הסייבר והתשתיות, כל אחד יכול למצוא לעצמו את הקורס שמעניין אותו. מתקשים להחליט במה לבחור? על מנת למצוא את התחום שמדבר אליכם באמת, תוכלו לקבל הסבר מקיף על כל הקורסים שאינם מחייבים רקע טכנולוגי. מה שאומר שגם אם כל המושגים החדשים הצליחו לבלבל אתכם, ב-INT יעזרו לכם להבין לאן כדאי לכם לפנות.

שימו את התיאוריה בצד

המרצים ב-INT מגיעים היישר מהתעשייה, ובגלל זה הם יהיו הראשונים להגיד לכם שתיאוריה זה נחמד, אבל זה ממש לא מספיק. כדי לא רק להגיע לעבודה שחלמתם עליה אלא גם להצליח בה, אתם חייבים להתחיל עם הפרקטיקה כבר בתקופת הלימודים. הלימוד ב-INT משלבים למידה פרונטאלית יחד עם למידה מקוונת מרחוק, אבל זה ממש לא אומר שאתם פשוט יושבים מול המסך. כדי להכין את הסטודנטים לאופן העבודה במשרד, הם מחולקים לקבוצות לימוד כבר במהלך הקורס. כל קבוצה עובדת על פרויקט משלה באופן נפרד, ובין לבין חוזרת ללימוד במסך משותף.

ונכון שזה לא תמיד פשוט ללמוד באופן עצמאי, אבל צורת הלימוד הזו הפכה לנפוצה מתמיד גם בחברות ההייטק עצמן. ולכן כשתתמיינו למשרה הראשונה שלכם בסיום הקורס, תוכלו להגיע עם ניסיון בעבודה על פרויקטים, בלמידה עצמית ובפיתוח כישורים שישמשו אתכם מדי יום גם בהמשך.

לימודים שמתאימים לקצב החיים של היום

צריך גם לדבר רגע על העובדה שהלימודים הם לא הדבר היחיד בחיים של רובנו. אנחנו עובדים, מתעסקים בפרויקטים נוספים, ויש גם מי שהם הורים לילדים. חוויית הלימוד האפקטיבית ביותר היא כזו שמתחשבת בלוח הזמנים שלנו, ולכן מתרחשת בשעות נוחות ומאפשרת לנו להימנע מבזבוז זמן על פקקים. בגלל שב-INT שמים דגש על לימודים היברידיים, אתגרי הלו"ז שייכים לעבר. תוכלו ללמוד עם המרצים באופן מקוון ואפילו לקבל מנטור אישי שיעזור לכם להתכונן לחיים שאחרי.

בניגוד לחברים שלכם שצריכים "לדחוס" את הלימודים בין לבין, ב-INT יעזרו לכם להגיע בדיוק לתפקיד שרציתם, בלי לצאת מהבית. ובזכות הקשרים של המכללה עם יחידות הגיוס של החברות המובילות, אפילו יסייעו לכם להשתלב בסיום הלימודים במקום שבאמת מתאים לכם. ואגב, בוגרים של INT חוזרים אליה גם בהמשך, כי לצד קורסי הכשרה להייטק תוכלו למצוא במכללה גם קורסים מתקדמים עבור מי שרוצה להזניק את הקריירה שלו לרמה הבאה. מוכנים לצאת לדרך?

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן