ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

הג'וניורים: מדוע הם לא נפגעים ויש להם דרישה דווקא עכשיו?

INT College
גוניורים

בעוד משבר הקורונה יצר גל פיטורין או הוצאה לחל"ת בקרב בכירים, דווקא עכשיו הביקוש לג'וניורים עולה, ועוד ימשיך לעלות בתום המשבר. נראה שעולם ההייטק הישראלי עדיין לא אמר את דברו, וממשיך להתפתח מתחת לנגיף הקורונה.

בתחילת משבר הקורנה שוק ההייטק המשיך כהרגלו, כאילו כלום לא קרה, אך לצערנו הקפאת הגיוסים, סגירת השמים וביטול הכנסים העסקיים גרמו לחברות הייטק רבות לפטר את עובדיהם או להוציאם לחל"ת, ובעיקר את הבכירים והמנהלים. אך נראה שהביקוש עושה את שלו, ודווקא תחומים רבים מתפתחים וזקוקים לג'וניורים מלאי מרץ שיפתחו תוכנות ומערכות המותאמות למשבר לצורך עבודה מהבית כדוגמת אנשי סייבר, מפתחי אפליקציות, פלטפורמות לרכישה אונליין ומערכות וידאו שונות.

הביקוש למשרות ג'וניור בשוק ההייטק

משרות ג'וניור בהייטק הן – WIN WIN לשני הצדדים. מצד אחד, העובדים יכולים לעבור את השלב הראשון בדרך לקריירה מתגמלת על ידי רכישת ניסיון ויצירת קשרים. מצד שני המעסיק מרוויח ג'וניור צעיר ומלא מרץ שמוכן לעשות הכל כדי להשתלב בעולם ההייטק, דבר שיבוא לידי ביטוי גם בתפוקת העבודה שלו, ברצון ללמוד ולהשתלב וגם במשכורת הנמוכה ביחס לעובדים בעלי ניסיון. רק נציין שהקורונה גרמה לכך שבכירים רבים בהייטק פוטרו ממקום עבודתם או יצאו לחל"ת, ולכן נראה שעתיד להיות דרישה גבוהה דווקא למשרות ג'וניור עם תום המשבר.

כמה דברים על משרות ג'וניור והביקוש שלהם בשוק העבודה:

הביקוש של מתכנתים ג'וניורים בשפות קוד שונות

'מתכנת ג'וניור' היא אחת המשרות המבוקשות ביותר בענף ההייטק, וזאת בלי קשר למשבר הקורונה שהגביר את הביקוש ופתח תחומים נוספים כמו ביקוש למתכנתים לצורך פיתוח מערכות לניהול עובדים מהבית וכו'. ג'וניורים יוכלו לעבוד כמתכנתים במגוון חברות הייטק, לצבור ניסיון פרקטי בשטח ולהכיר מקרוב מערכות פיתוח שונות. כל זאת לצד קבלת תנאים מצוינים של עובדי הייטק.

מפתחי אתרים ואפליקציות

משבר הקורונה הוליד ביקוש עצום לפיתוח אתרי מסחר ופלטפורמות אי-קומרס בפרט, העוסקות בפיתוח חנויות אונליין לרכישת מוצרים ושירותים שונים, ולכן כבר היום קיים ביקוש למפתחי full stack  ג'וניורים שיבואו להשתלט על הביקוש. גם תחום האפליקציות משגשג, הרי אנשים שיצאו לחל"ת או פוטרו ממקום עבודתם נהנים מזמן פנוי והם מנצלים אותו להורדת משחקים, אפליקציות לפעילות גופנית, לצפייה בקורסים, לביצוע פעילויות דיגיטליות במגוון תחומים ועוד.

עולם הסייבר זקוק למאות ג'וניורים

דווקא עכשיו עולם הסייבר מתפתח פלאים, הרי אנשים עובדים מהבית ממחשבם האישי, ולכן דרושים פתרונות סייבר יצירתיים שיאפשרו לחברות לתת לעובדים לעבוד מהבית ללא חשש מפרצות אבטחה. זו הסיבה שכיום ישנה דרישה גבוהה ללוחמי סייבר ומפתחים מהתחום שיפתחו פתרונות סייבר מותאמים אישית לחברות מובילות. לדוגמה למוקדי שירות לקוחות, מוקדי מכירות, חברות אשראי, משרדי ממשלה ועוד.

מגוון תחומי עיסוק למפתחי ג'וניורים

הביקוש הרב לג'וניורים נובע גם בשל הידע הנלמד במגוון תחומי הלימוד, לדוגמה מכללת INT מציעה הרבה מעבר ללימודי פיתוח, אלא מכשירה את הסטודנטים לתחומי פיתוח נושקים שיאפשרו להם ליהנות מיתרון על פני אחרים ועל פני מפתחים בעלי ניסיון. לדוגמה, קורסים בתחום DevOps עוסקים גם בידע בתחומים נוספים כמו פייתון, JAVA וכו'.

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן