ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

טיפים ללמידה נכונה בלייב

טיפים ללמידה נכונה בלייב
החלטתם ללמוד קורס הייטק ב-LIVE? קבלו טיפים מעולים שישדרגו לכם את חוויית הלימוד!

עדיין לא נרשמתם? אל תפספסו! מכללת int מציעה לך לפתח קריירה נחשקת ב – LIVE! עם אותם מרצים מקצועיים ואהובים, אותם התכנים ייחודיים, וכל זה בלי לצאת מהבית! השיעורים מועברים בלייב באופן מקצועי ביותר, ובתום הלימודים תקבלו הסמכה, ממש כמו בכיתת לימוד רגילה.

#טיפ 1 – ארגנו פינת לימוד מדליקה
אם אין לכם פינת לימודים, זה הזמן לארגן אחת כזאת. זה יכול להיות בכל מקום בבית, רק חשוב שתהיה פינה שקטה, נינוחה ועם קליטה טובה לאינטרנט. עדיף במקום שלא עוברים בו אנשים כמו מסדרון, כדי שלא יסיחו את דעתכם. אהה… אפשר גם במרפסת.
#טיפ 2 – רכשו אוזניות איכותיות
אוזניות נותנות תחושה אינטימית ויסייעו לכם לסנן רעשי רקע, כמו הנביחות של הכלב או היללות של החתול. עדיף לרכוש אוזניות מסננות רעשים וכאלה שמתלבשות על האוזניים (לא הקטנות שנכנסות לאוזן הן מכאיבות לאורך זמן).
#טיפ 3 – רכשו מצלמה ומיקרופון
מכיוון שהלמידה מרחוק, מומלץ ללמוד עם מצלמה ומיקרופון פתוחים, מכיוון שקל יותר למרצים לקלוט את הבאות הפנים שלכם וגם תוכלו להשתתף בשיעורים ולשאול שאלות. כמובן שאפשר לסגור את המיקרופון, ואפילו ללבוש מכנסי פיג'מה עם חולצה מדליקה (בכל אופן רואים את החלק העליון).
#טיפ 4 – צאו מהמיטה!
איזה כיף ללמוד במיטה, הרי מתי הייתה לנו אופציה להתכרבל עם הכריות המפנקות? אבל מחקרים מוכיחים שלימוד מהמיטה פוגע באיכות השינה ובאפקטיביות של הלמידה שלכם. אז רבע שעה לפני השיעור בלייב, קומו, שבו כמו שצריך על כיסא ותתחילו ללמוד.
#טיפ 5 – חברו את הלפטופ למסך גדול
מסך גדול יאפשר לכם ללמוד בצורה נינוחה יותר, וגם לעבוד עם שני מסכים, כך שמסך אחד יקרין את השיעור ובשני תוכלו לכתוב הערות ונקודות מהשיעור. כיום העלויות של מסכים זולות מאוד וניתן לחבר את הלפטופ בקלות באמצעות כבל HDML.
#טיפ 6 – מתיחות לנפש
כדאי לנצל את ההפסקות בין השיעורים כדי למתוח את השרירים, ואפילו לבצע תרגילי כושר שונים (תוכלו למצוא ים כאלה ביוט-יוב). מתיחות עוזרות לשיפור הפרודוקטיביות, משחררות לחץ ושומרות על בריאות הגב והצוואר.
#טיפ 7 – נסו שיטות לימוד שונות
לא קל להיות סגורים שעות בחדר וללמוד, ולכן נסו שיטות לימוד נוספות כמו לתרגל במקומות אחרים בבית, לקפוץ לבית קפה שכונתי, ללמוד עם חברים בזום, לצפות שוב בשיעורים שנלמדו ועוד.
#טיפ 8– תזונה חברים, תזונה
עכשיו החלק הקשה יותר בלמידה מהבית… הנשנושים. כן זה כיף לנשנש במבה או חפיסת שוקולד (במילוי תות מממ…), אבל תזונה לא בריאה גם מזיקה לבריאות שלנו, גם גורמת להשמנה וגם עושה אותנו יותר עייפים. אבל אפשר אחד ביום או לנשנש פירות.
#טיפ 9 – כבו את ההתראות בנייד ובנייד
הווצאפים שקופצים באמצע השיעור, האינסטרגם והפייסבוק, ואולי גם אתרי החדשות – בהחלט גורמים להסחת דעת, במיוחד כשהם מותקנים לנו במחשב. אז כבו את ההתראות בהגדרות של המחשב, שימו את הטלפון על שקט, כך תוכלו ללמוד בכיף.
בהצלחה!

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן