ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

סטודנטים מספרים על חווית הלמידה ב-LIVE ב-INT

סטודנטים מספרים על חוויית הלייב ב- INT

 

רווית, פתח תקווה

קורס Python

"אני עובדת כיום כמפתחת JAVA במשרה מלאה ורציתי מאוד להתמקצע בשפת תכנות Python, כדי להעצים את הידע שלי, ולכן קורס פייתון אונליין של INT היו בשבילי פתרון מצוין. במקום לנסוע לאחר יום עבודה למכללה, אני פשוט לומדת בלייב בשעות הערב. המרצים מאוד מקצועיים, אנושיים וזמינים תמיד גם לאחר השיעור".

 

רועי, קריית שמונה

קורס סייבר ואבטחת מידע

"הרבה זמן אני חולם להיכנס לעולם הסייבר המרתק, אך אני מתגורר בצפון הרחוק, ולכן לימודי הלייב של INT פתרו לי את בעיית המרחק. אני לומד בשעות קבועות מהבית עם מרצים מעולים שנותנים תחושה של כיתה פרונטלית אינטימית. גם בתום השיעורים, אני מתכתב עם המרצים בווטצאפ, שואל שאלות ומקבל תשובות באופן מהיר. מערך הלימוד מאוד נוח ויש בו הרבה תרגולים שאני נעזר בהם".

 

קובי, באר שבע

קורס QA

"ברגע שנרשמתי לקורס QA מעט חששתי, אך כאשר תיאמו לי שיחה בלייב עם המרצה, כל החששות נעלמו. מערכת הלמידה של INT מאוד אינטואיטיבית והשיעורים נותנים ערך אמיתי שמאוד דומה לכיתת לימוד, רק בלי לצאת מהבית. במהלך השיעורים אפשר לשאול שאלות בצ'אט או בלייב ולקבל תשובות. אני בהחלט ממליץ על לימודי הלייב למי שרוצה להיכנס לעולם ההייטק וליהנות מחוויית לימוד מקצועית".

 

ספיר, חולון

קורס פיתוח אפליקציות

"הגעתי למכללת INT לאחר המלצה של חבר שלמד במכללה, אך מעט התלבטתי בגלל לימודי הלייב, אבל בהחלט הופתעתי משיטת הלימוד המתקדמת. במהלך הקורס אנחנו נוגעים בהרבה חומר מעשי, המרצים מביאים מטען אדיר של ידע וניכר בהחלט שהם מגיעים מלב התעשייה. אני רוצה לציין שגם חיי חברה לא חסרים, כיוון שאנחנו מתרגלים יחד ב- ZOOM כמה תלמידים ואפילו נפגשתי עם שניים מהם בבית קפה כדי לתרגל את החומר באופן פרונטאלי".

 

יולי, קדימה צורן

קורס DevOps

"אני בוגרת תואר ראשון במדעי המחשב ומפתחת כיום בשפות תכנות C, C++, Java. רציתי להתקדם לתחום מאתגר ביותר בעולם ההייטק – DevOps, ולכן החלטתי לחפש מוסד לימוד שמלמד בלייב כדי שאוכל ללמוד בשעות שנוח לי ומהבית. הגעתי ל- INT לאחר חיפוש מעמיק בגוגל, נרשמתי לקורס DevOps והמרצה קיבל אותי בצורה חמימה, הרבה מעבר למצופה. מרגע הרישום המרצה היה זמין בשבילי בווטצאפ, קבע איתי פגישה אישית בלייב והסביר לי על המסלול בצורה מאוד מפורטת ונעימה. הלימודים נוחים מאוד ומעניקים תחושה של כיתת לימוד אמיתית".

 

 

 

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן