ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

למה כדאי עכשיו להשתלב בקורס סייבר אונליין?

INT College
עולם הייטק

מכללת INT מציעה לכם להיכנס לעולם הסייבר המרתק, עם מגוון מסלולי לימוד אונליין המועברים ב- LIVE, עם אותם מרצים, אותם תכני לימוד – רק מהבית! בואו נראה למה דווקא עכשיו תחום הסייבר מתפתח , מה גורם לחברות סייבר לגייס מומחי סייבר ללא סוף ומהם היתרונות של לימודי סייבר אונליין במכללת INT?

עולם הסייבר משנה לשנה מתפתח, ונראה שדווקא משבר הקורונה  תרם להתפתחותו. חברות וגופים שלמים עברו לעבוד מהבית, ולכן זוהי שעתם של האקרים ופורצים המנצלים לרעה את המצב, מה שדורש מחברות סייבר לגייס לוחמי סייבר ומומחים שונים שיגנו על חומרים רגישים, ומנגד יפתחו כלים החיוניים למיגור פרצות אבטחה. מכללת INT לא נותרה אדישה למצב, והבינה שדווקא עכשיו יותר מתמיד יש צורך להכשיר מומחי סייבר שיאיישו משרות, ולכן פיתחה תוכניות ללימודי סייבר אונליין שיאפשרו לרכוש השכלה בתחום ולהשתלב במשרות מאתגרות.

מהם היתרונות של לימודי אבטחת מידע אונליין?

ללימודי סייבר אונליין יש יתרונות רבים, ולכן הם נחשבים למבוקשים בקרב אוכלוסיות שונות, לדוגמה אנשים עובדים, בעלי משפחות ואפילו חיילים בצבא. בגלל שסביבת הלימוד היא סביבה דיגיטלית-ממוחשבת, לימודי אבטחת מידע מהבית כמו גם לימודי סייבר הם רלוונטיים מאוד.

  • חומר מוקלט – במסגרת קורס סייבר אונליין ההקלטות לרוב נשארות נגישות לסטודנטים. כשמדובר בחומר טכני כל כך, יש חשיבות רבה ליכולת לתרגל ולראות את התהליכים פעמים נוספות. כמו כן, במקרה שבו נעדרתם מאחד השיעורים (מה שכמובן מאוד לא מומלץ), ניתן להשלים את החסר במהירות וללא קושי.
  • חיסכון בזמן – חלק ניכר מהזמן שאנו משקיעים בלימודים פרונטליים הוא בהגעה אל מוסד הלימודים ובחזרה ממנו, ובטרטור לא קטן במציאת חניה או המתנה לתחבורה ציבורית. קורס אבטחת מידע אונליין חוסך בזמן רב, ומשאיר לתלמידים את הזמן הזה עבור לימוד בבית, תרגול או כל עיסוק אח
  • חיסכון בעלויות – אמנם לא תמיד לימודי סייבר אונליין יהיו זולים יותר,  אך בהחלט יש חיסכון בכל העלויות שמסביב: החל מעלות דלק למוסד הלימודים / תחבורה ציבורית ועד לקנייה של קפה וסנדוויץ' – משהו שאי אפשר להעביר יום לימודים בלעדיו. בחודש, ההוצאות האלה מסתכמות לכדי מאות שקלים.

למה מומלץ ללמוד סייבר?

תחום הסייבר הוא אחד מהמובילים כיום בעולם, ונחשב לאבטחת מידע עילית. הביקוש לאנשי סייבר לא מסתכם במגזר הפרטי-עסקי, אלא מגיע עד לארגונים ממשלתיים כדוגמת מערכת הביטחון ותעשיות ביטחוניות, בנקים מרכזיים של המדינה ועוד. כמובן – מדובר במקצוע בינלאומי והמערכות בכל העולם הן זהות, כך שעבודה בישראל עם ארגונים היושבים בחו"ל או לחלופין קפיצה קצרה לחו"ל לצורך פיתוח קריירה אלו הם יעדים ריאליים ביותר. מכאן גם ניתן להבין שהשכר בתחום הסייבר הוא מהגבוהים שיש, וזאת לצד הסיפוק הרב בתחום שהולך ומתפתח ככל שהעולם ובני האדם הולכים ומתפתחים.

בואו נדבר על מסלולי הלימוד ב- INT

מסלולי הלימוד של INT מתאימים גם לחסרי ניסיון בתחום שרוצים לפתח קריירה בעולם הסייבר המאתגר. דרישות הסף של הקורס כוללות אנגלית ברמה טובה ומעבר מבחן התאמה לקורס המתבצע אונליין, ולאחר מכן ניתן להירשם לקורס ולקבל ליווי אישי מצוות המכללה והמרצים כבר מהרגע הראשון.

המסלול כולל מכינה בתחום לימודי הסייבר המיועדת לחסרי רקע בסיסי, אך בעלי שנות ניסיון בניהול רשתות/ תקשורת או לחילופין בוגרי קורס "MCSA ניהול רשתות", יהנו מפטור מלא מהמכינה.

השלב הבא הוא מבוא ללימודי סייבר ואבטחת מידע הכולל את התכנים הבאים:

יסודות וטכנולוגיה – הכוללים את הבסיס בתחום הסייבר, כדוגמת טכנולוגיות רלוונטיות וחדשניות בתחום, מערכות הפעלה, כלי סייבר, שפות תכנות נבחרות ועוד.

לימודי סייבר למתקדמים – כוללים לימוד מעמיק של מושגים מעולמות הסייבר ההגנתי וההתקפי, תרגול והכרת מתקפות סייבר והגנות מפניהן, הצפנה, פריצת סיסמאות, תוכנה זדונית ועוד.

האקתון – תחום זה מתרגל באופן הכי קרוב למציאות את עבדותו של לוחם סייבר, ומאפשר לרכוש ידע מעשי. במהלך הלימוד נתחלק לצוות אדום (תוקפים) וצוות כחול (מגנים), כאשר הצוותים יתרגלו תקיפות והגנות סייבר אמיתיות. התרגול מבוסס על מתקפות סייבר שקרו בעבר בתעשייה, מה שמאפשר ללמוד בדרך היעילה ביותר את התחום.

על מנת להגדיל את הסיכוי להשתלב בתעשייה, מכללת INT עובדת בשיתוף פעולה עם חברות מהתעשייה, ולכן בוגרי לימוד אבטחת מידע יוכלו לקבל הצעות למשרות. כמו כן, בתום הקורס צוות המכללה יכין את המשתפים לשוק העבודה, כולל כתיבת קורות חיים, הכנת פרופיל LinkedIn הכנה למבחני ההסמכה, ראיונות עבודה ועוד.

האם לימודי סייבר אונליין נחשבים אצל המעסיקים כמו לימודים רגילים?

בהחלט! תוכנית הלימודים של קורס אבטחת מידע אונליין זהה לחלוטין לתוכנית הלימודים בכיתה, ואף המרצים הם אותם המרצים. בסיום הקורס, אחרי שעומדים בתנאים השונים שכוללים נוכחות בשיעורים, הגשת עבודות ומעבר בהצלחה של מבחנים, מקבלים תעודת גמר קורס סייבר, ואת האפשרות לגשת למבחני הסמכה בינלאומיים בתחום הסייבר ההגנתי / התקפי. בימים בהם חלק ניכר מעולם ההייטק עובד מרחוק – לימודי סייבר אונליין וכמובן לימודי אבטחת מידע אונליין הם חלק אינטגרלי מהתחום.

איך נרשמים ללימוד סייבר במכללת INT?

  • נרשמים למסלול לימודי אבטחת מידע.
  • מרצים מהתעשייה יהיו זמינים ב- WhatsApp מרגע הרישום.
  • ממשיכים בפגישת היכרות עם המרצה ב-LIVE.
  • מקבלים מערכת למידה אונליין עם כל התכנים.
  • נהנים מגישה מלאה למערכת הלמידה – מכל מקום!
  • משלמים פחות, בהתאם למצב החדש!

כמה זמן נמשך הקורס?

460 שעות (360 שעות אקדמאיות בלייב, 100 שעות עבודה עצמית).

למה כדאי ללמוד דווקא במכללת INT?

מערך הלימוד של INT מתקדם מאוד ומאפשר למשתתפים להיות פעילים בשיעור ולקבל תשובות בלייב מהמרצים, ממש כמו בשיעור רגיל. אפשר גם  לצפות שוב ושוב בשיעורים, להיות בקשר תמיד עם המרצים בצ'אט או בווצאפ ולתרגל עם חברים מהכיתה. בתום הקורס תקבלו תעודת הסמכה ותוכלו לפתח קריירה נחשקת בתחום הכי חם בעולם ההייטק!

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן