ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

כל מה שלא ידעתם על ייעוץ אבטחת מידע

INT College
אבטחת מידע

פתרונות אבטחת מידע נחשבים כיום למבוקשים בשוק. לא בכדי חברות סייבר ממוקמות בלב האורבני של המרכז, וארגונים זה אחר זה מחפשים את הפתרונות הטובים ביותר. אפשר כמובן להבין למה. המידע בארגונים נשמר במחשבים במקום על מדפים בארכיונים, ולכן הסיכוי לפריצות, סחיטות ואיומים נמצא תמיד באוויר. זו רק סיבה אחת שכיום כל ארגון זקוק לשירותי ייעוץ אבטחת מידע.

תחום אבטחת מידע עבר גלגולים ושינויים מהותיים בשנים האחרונות, ונראה שהוא תחום לוהט המעסיק כל ארגון, עסק ואפילו את משרד הביטחון. אבטחת מידע מייצרת מנעד פתרונות המיועדים להגן ולשמור על מערכות המידע הקיימות בעסקים וארגונים, החל ממערכות CRM, ועד מערכות גבייה, אתרי אינטרנט, קווי תקשורת, כספים, פרטי אשראי של לקוחות ואפילו תיבת המייל והקבצים הנמצאים במחשב האישי של כל עובד.

רק נציין שכלל המערכות בארגונים חשופות לסיכונים רבים כמו פריצה, גניבת מידע, סחיטות ואיומים. לא בכדי אנו שומעים על ארגונים רבים שנקלעו לסחיטות בשל גניבת מידע, הצפנת קבצים ושחרורם תמורת אלפי שקלים. למעשה, כלל האיומים הללו יכולים לגרום לנזק משמעותי לכל ארגון ובמקרים מסוימים גם לקריסתו. אם כך, אין מנוס ונראה שתחום זה הופך להיות אחד המבוקשים בתחום, ולכן ייעוץ אבטחת מידע הוא אחד התחומים המבוקשים ביותר.

אז בואו נראה מהו תפקידו של יועץ אבטחת מידע

תפקידו של יועץ אבטחת מידע מאתגר מאוד. ראשית, עליו להכיר את כלל המערכות והתוכנות הקיימות בארגונים, ומאידך לדעת לתת פתרונות אבטחה מתקדמים שיעניקו הגנה מקסימאלית למערכות השונות בארגונים. תפקידו מתחיל בייעוץ ממשי של מתן פתרונות יציבים וממוקדים לתחום האבטחה בארגונים, כאלה שיספקו הגנה מוחלטת והרמטית של מערכות המידע כגון הגנה על קווי התקשורת, על תוכנות לניהול לקוחות, על המחשבים בארגון, חומרות וכו'. כמו כן, עליו לדעת להתגבר על כל מכשול על ידי פיקוח נכון, ניטור ובקרה מלאה על תוכנות האבטחה שסופקו לארגון.

אילו ארגונים זקוקים לשירותיו של יועץ אבטחת מידע?

התשובה היא כל ארגון, מקטן ועד גדול. כיום כל ארגון חשוף למתקפות סייבר שיכולות לשתק את הפעילות הארגונים, המערכות, אתרי האינטרנט, קווי התקשורת וכו'. יתר על כן, מתקפות סייבר עשויות להיות חמורות יותר כאשר מדובר על גופים פיננסים וחברות הגובות כספים מלקוחות דרך סליקת אשראי. כלל פרצות אבטחה ואפילו הקלות שבהן עלולות להיות מסוכנות מבחינה עסקית וביטחונית. כאמור, הגופים המרכזיים שזקוקים לשירותי אבטחת מידע יציבים הם בנקים, חברות הייטק, מוסדות פרטיים וממשלתיים, חברות נדל"ן ועוד.

כרטיס הכניסה שלכם לעולם הסייבר המרתק

כדי להיכנס לתחום המרתק של אבטחת מידע, אין כל צורך בלימודי תואר ארוכים, אלא ניתן לעבור קורס אבטחת מידע חדשני ומקיף. דרישות הסף של הקורס כוללות אנגלית ברמה טובה ומעבר מבחן התאמה לקורס.

לייעוץ מקצועי וקבלת מפרטים נוספים על קורס אבטחת מידע >>

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן