ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

תחום הלימוד הנחשק בעולם הסייבר כאן: הכירו את קורס בודקי ספקים

INT College
עולם הייטק

אין זה סוד שעולם הסייבר עומד בפני אתגרים רבים ובעיקר מתקפות, סחיטות ואיומים בהם מעורבים האקרים היושבים מאחורי מקלדת ומייצרים כסף, והרבה. על פי נתונים, בכל 10 שניות מתקיימת בישראל פרצת סייבר, ולכן הביקוש למומחי סייבר מובן בהחלט. זה הזמן להכיר את קורס בודקי ספקים, הנחשב לדבר הבא בתחום.

הקורס שלוקח מומחי סייבר כמה צעדים קדימה

בודקי ספקים הוא קורס הנמנה בין קורסי הסייבר המבוקשים, כדוגמת לוחמי סייבר שהפך למקצוע יוקרתי עם אופי לוחמני, שמטרתו לייצר פתרונות אבטחה, ומאידך להגן על ארגונים מפני פריצות וסחיטות. אך תפקידו של בודק ספקים דווקא להגיע מהדלת האחורית, ולהגן על שרשרת האספקה של הארגון, כלומר לבדוק את התוכנות של הספקים השונים של הארגון, החשופות לפגיעה בארגון עצמו.

תפקידם של בודקי ספקים מאתגר מאוד, ובין היתר הם משמשים כגורמי בחינה בלעדיים, שיישמו את תהליך הערכת הסיכונים בארגון, וזאת בכפוף לדרישות שהוגדרו ע"י מערך הסייבר הלאומי. רק נציין כי קיימים נהלים ורגולציה שלמה של מערך הסייבר הלאומי, המבוססים על מפרט בדיקות אחיד לספקים והמלצות לגבי אופן הבדיקה של המפרט.

בתום קורס בודקי ספקים של מכללת INT יוכלו המשתתפים להשתלב במגוון רחב של משרות מאתגרות בתחום הסייבר, לדוגמה בארגונים ממשלתיים, בחברות הייטק, בסטארט-אפים, בנקים ובכל ארגון הזקוק להגן על שרשרת האספקה בהתאם לדרישות מערך הסייבר העולמי, וזאת טרם התקשרות עם ספקים חיצוניים.

האם קיימים תנאי קבלה לקורס?

מכיוון שמדובר בקורס שנועד לפתח עובדי סייבר בתחום, המועמדים המתאימים הם מומחי סייבר בעלי ניסיון מצטבר של 5 שנים לפחות בתחום, הן בחברות עסקיות, או מועמדים המחזיקים בתעודת סיום קורס באבטחת מידע או הגנת סייבר בהיקף של לפחות 250 שעות או הסמכה בינ"ל מוכרת מטעם החברות הבאות: CISSP, CISO, CISA, CISM.

בתום הקורס יקבלו המשתתפים תעודת גמר מטעם מכללת iNT לאחר עמידה בדרישות התוכנית, לרבות נוכחות ב- 85% מהשיעורים לפחות, הגשת המטלות ופרויקט הגמר בהתאם לדרישות המסלול ועמידה בתקנון הלימודים.

לקורס סייבר לחצו כאן!

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן