ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

לימודי מחשב והייטק – 4 קורסי מחשב שישנו לכם את החיים

INT College
סייבר ואבטחת מידע

לימודי מחשבים והייטק הם הדבר הבא, ונראה ששום משבר לא יעצור את התחום. ישראל היא מעצמת הייטק, ובה אלפי חברות סטארט-אפ והייטק שמגייסות בלי סוף עובדים. מלבד זאת, כיום במרבית הקורסים בתחום אין צורך בידע מקדים, תואר או בגרויות על מנת להשתלב בתחום ההייטק וליהנות ממשכורת גבוהה ותנאים מעולים. ועדיין לא דיברנו על אתגרים… אין ספק שקיימים לא מעט תחומים מלאי אדרנלין כמו תחום הסייבר הלוהט.

אז רק לפני שנכנסים לתחום, בואו נראה איזה קורס מתאים לכם?

כיום ישנם קורסים שונים בתחום המחשבים והסייבר, כאשר כל תחום מתאים לאופי מסוים של אנשים. לדוגמה, קורס QA העוסק בבדיקות תוכנה יתאים לאנשים פרפקציוניסטיים, בעוד פיתוח אפליקציות יתאים לאנשים שאוהבים לפתח ולייצר תהליכים טכנולוגיים. כמובן שתחום הסייבר יתאים לאנשים שמחפשים אתגרים, כאלה שאוהבים שינויים וחידושים המזוהים עם טכנולוגיית הסייבר. בכל מקרה, תמיד כדאי לבחון את הדברים ולהגיע בראש פתוח לייעוץ.

 4 קורסי מחשב שווים במיוחד!

המומחים של מכללת INT הכינו במיוחד בשבילכם סקירה של כמה קורסים לוהטים בתחום המחשבים וההייטק. רק תדעו שבחרנו תחומים שבהם מרוויחים שכר גבוהה, מקבלים תנאים מעולים וכאלה שיש בהם לא מעט אתגרים. שנתחיל?

קורס בודקי תוכנה QA

קורס QA עוסק בבדיקות תוכנה, במטרה להבטיח בקרת איכות בתהליך פיתוח ואפיון מערכות, ממשקים, אפליקציות ועוד. תפקידו של מומחה QA לשמור על יציבות המערכת, למנוע באגים ולבצע בדיקות בצורה אוטומטית וידנית. התפקיד מאתגר מאוד וכולל בין היתר חשיפה לטכנולוגיות ושפות קוד הנמצאות בשיא הטכנולוגיה. היקף שעות הלימוד:

  • 530 שעות אקדמאיות שמתוכן 425 ש"ל פרונטליות ו-105 ש"ל של תרגול מעשי והכנת פרויקט בעבודה עצמית. ניתן ללמוד אונליין או פרונטלי.

דרישות סף:

  • ידע תפעולי וניסיון בעבודה עם מחשב ושליטה בשפה האנגלית.

כמה מרוויח בודק תוכנה?

  • ג'וניור– 7-10 אלף שקלים. סניור – 25-28 אלף שקלים.

קורס QA מתאים לאנשים פרפקציוניסטיים וכאלה שמחפשים משרה מלאה באתגרים טכנולוגיים. יש לכם את זה? בואו לקרוא קצת יותר על קורס QA>>>

קורס Full Stack

קורס Full Stack נחשב לחם בתעשיית ההייטק ועוסק בפיתוח אתרי אינטרנט, פלטפורמות, אפליקציות ותוכנות מורכבות. בשורה תחתונה, מדובר על פיתוח אתרים המבוססים WEB, הנחשבים למבוקשים בתעשייה. מומחה Full Stack ייהנה מסביבת עבודה מלאה באתגרים בחדשנות ובאופן תמידי יכיר פיצ'רים חדשים, גרסאות ופיתוחים ייחודיים הכי מתקדמים שיש בתחום. היקף שעות לימוד:

  • מס' שעות: 485 שעות (420 פרונטלי, 65 תרגול עצמאי)
  • שלב 1: 205 שעות + 20 שעות תרגול עצמאי
  • שלב 2: 200 שעות + 10 שעות תרגול עצמאי
  • שלב 3: 15 שעות + 35 שעות עבודה עצמית על פרויקט גמר

*ניתן ללמוד אונליין או פרונטלי. כמה מרוויח מפתח Full Stack?

  • ג'וניור ללא ניסיון – 16-17 אלף וסניור 31-34 אלף שקלים.

קורס Full Stack מתאים לאנשים המחפשים ללמוד טכנולוגיות חדשות ולעסוק בטכנולוגיות המתקדמות בשוק ההייטק. יש לכם את זה? בואו לקרוא קצת יותר על קורס Full Stack>>>

קורס סייבר – אבטחת מידע

קורס סייבר עוסק באבטחת המידע הקיים בארגונים ונחשב לתחום חיוני בעולם ההייטק, הרי זליגת מידע ופריצות נפוצות מאוד. רק נציין שישראל היא מעצמת סייבר, עם 4 חברות סייבר בינלאומיות ועוד עשרות סטרטאפים העוסקים בתחום. מכיוון שפרצות אבטחה מתקיימות באופן שכיח, תחום זה מתפתח מאוד ודורש מומחי סייבר שיגנו על המידע הקיים בארגונים וחברות.  תפקידו של מומחה סייבר מאתגר מאוד ואפילו מתוחכם, כיוון שעליו להתאים כלים ופתרונות סייבר לעסקים ובין היתר לבצע פריצות יזומות במטרה למצוא להן פתרונות. היקף שעות לימוד: 460 שעות (360 שעות אקדמאיות פרונטאליות, 100 שעות עבודה עצמית). דרישות סף: בוגרי קורס MCSA ו/או CCNA בעלי ניסיון במחשבים וניהול רשתות יוצאי מנמ"ר/חיילים שעסקו בתחום המשבים. חסרי ניסיון יעברו מכינה ויוכלו להשתלב בקורס. כמה מרוויח מומחה סייבר?

  • ג'וניור– 10-13 אלף שקלים. סניור – 27-30 אלף שקלים ויותר.

קורס סייבר מתאים לאנשים עם אופי קשוח שמחפשים תפקיד מלא באדרנלין וכזה שנוגע בשיא הטכנולוגיה. יש לכם את זה? בואו לקרוא קצת יותר על קורס סייבר>>>

קורס ניהול רשתות תקשורת CCNA

ניהול רשתות תקשורת נחשב למבוקש, מתגמל ומאתגר ביחס לקורסי ההייטק האחרים, מייד נבין למה. התחום נוגע ברשתות מחשוב תקשורת, אינטרנט וגם בעולמות התכנות והסייבר המרתקים. במסגרת תפקידו של מנהל רשתות, עליו בין היתר לדאוג לתחזוקת המערכת הקיימות בארגון, הטמעתן והתקנה של כל רשת, תוכנה או שרתים הדרושים לתפעול מיטבי של הארגון. היקף שעות לימוד: 327 שעות אקדמיות (מתוכן 100 שעות עבודה עצמית על פרויקטי גמר) דרישות סף: קורס זה מיועד לחסרי רקע. נדרשת שליטה בשפה האנגלית, אורינטציה בסיסית למחשבים, במערכות הפעלה ובשימוש באינטרנט. כמה מרוויח מנהל רשתות?

  • ג'וניור– 7-8 אלף שקלים. סניור – 15-20 אלף שקלים ויותר.

קורס ניהול רשתות תקשורת מתאים לאנשים המעוניינים ללמוד כיצד להטמיע מערכות וטכנולוגיות חדשניות בארגונים ולינות מסביבת עבודה מתפתחת ומאתגרת מאוד. יש לכם את זה? בואו לקרוא קצת יותר על קורס מנהל רשתות >>>

למה ללמוד לימודי מחשב דווקא במכללת INT

מכללת iNT לא נחה לרגע, ומייצרת מסלולים אטרקטיביים ביותר למשתתפים, בדגש על לימוד המכיל מעטפת שלמה של חוויית לימוד. המטרה המרכזית של iNT היא להכין באופן אבסולוטי את בוגרי הקורסים לתפקיד הבא שלהם בעולם ההייטק! כחלק מחוויית הלימוד המובטחת, INT פיתחה שיטת לימוד EXPERIENCE המבוססת על עבודה ולימוד בקבוצה, לימוד מבוסס פרויקט, מנטור המלווה את המשתתפים, מספר רב של תרגולים ולימודים היברידיים נוחים מאוד.

שאלות ותשובות נפוצות לגבי קורסי מחשב

האם יש צורך בשליטה באנגלית כדי ללמוד קורסי מחשב?

ברוב הקורסים נדרשת אנגלית בסיסית כתנאי לקבלה, אך חשוב להבין שתוך כדי לימוד ועבודה לומדים את המונחים החשובים באנגלית.

האם יש צורך בתואר ראשון כדי לעסוק בתחום ההייטק והנחשבים?

לא! כיום ניתן לעבור קורסים מקצועיים ולהשתלב במגוון תפקידים בחברות הייטק מובילות ולקבל תנאים מצוינים. רק נציין שכים כ- 20% מעובדי ההייטק בישראל אינם בעלי תואר ראשון, אלא בוגרים קורסים מקצועיים.

האם ניתן להתקדם בתפקידים?

וודאי! עולם ההייטק דינאמי מאוד, וגם בוגרי קורסים במחשבים והייטק יכולים להתחיל בתפקידים שונים בתור ג'וניורים ועם הזמן לצבור ניסיון ולהתקדם למגוון תפקידים כמו סניור, מנהל צוות, ראש תחום ועוד.

האם מקבלים תעודת הסמכה בתום לימודי מחשבים והייטק?

תעודת גמר מטעם מכללת iNT תוענק לבוגרים העומדים בתקנון הלימודים, בהגשת כל התרגילים והמשימות של המסלולים ובעמידה בנוכחות של 85% מהשיעורים לפחות.

כמה זמן עורכים הלימודים בממוצע?

לימודי מחשבים והייטק עורכים בממוצע בין שנה לשנה וחצי, אך ישנם קורסים ארוכים או קצרים יותר. כמובן שיש להתעדכן בדף הקורסים ולקבל את המידע המדויק.

האם ניתן ללמוד לימודי מחשבים והייטק אונליין?

וודאי. INT מציעה מסלולי לימוד ב- LIVE ומסלולי לימוד היברידיים שניתן לשלב חלק מהם מהבית וחלק פרונטלי. כמובן שניתן לבחור את המסלול הרצוי. לימודי ה – LIVE נוחים מאוד ומדמים סביבה של כיתת לימוד, עם אותם מרצים ואותם תכנים.

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן