ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

מסחר אלקטרוני – 5 סיבות למה כדאי לסחור באמזון

INT College
מסחר

מסחר אלקטרוני מציע למוכרים הרבה מאוד פלטפורמות, לעיתים קרובות כמות האופציות המרובה מפתיעה. לכל עסק יש את הצרכים, קהל יעד ותכנית עבודה שלו, ולכל פלטפורמה יש את המאפיינים השונים שלה, ולכל אחת בבירור יש את היתרונות והחסרונות שלה. לכן בהתלבטות בין פלטפורמות מסחר אלקטרוני כל אחד יכול למצוא את הפלטפורמה הכדאית שלו באופן אישי. מסחר באמזון נהיה מאוד מדובר ופופולארי, לכן נתמקד בכתבה זו ביתרונות של אמזון בלבד.

קניות באתר אמזון

יתרונות אמזון

  • מסחר אלקטרוני בפלטפורמה מוכרת כמו אמזון – כמות הלקוחות והמשתמשים של אמזון היא יתרון בפני עצמו. בפתיחת חנות באמזון החנות ומוצריה מקבלים פוטנציאל חשיפה לכמות עצומה של קונים פוטנציאליים. ההערכה של אמזון, נכון ל-2014 היא ש-40% מהפריטים שנקנו באמזון נקנו בחנויות של מוכרים עצמאיים, כאשר המכירות עמדו על כ-2 מיליארד פריטים.
  • אין צורך בביצוע המשלוחים – אחד האלמנטים המסייגים מפני מסחר אלקטרוני היא האריזה והמשלוח. זה נראה כמו כאב ראש, לעיתים גם יקר יותר מהמכירה והתעסקות עם דואר ישראל שהיא בפני עצמה מאתגרת. באמזון מאפשרים לכם לסחור במוצרים בלי לדאוג לשילוח שלהם. אמזון מציעה לטפל בשילוח בתכנית שנקראת FBA) Fullfilment by Amazon) – בפועל המוצרים מאוחסנים במחסני אמזון. שירות השילוח של אמזון מאפשר משלוח חינם ללקוחות Prime, שירות לקוחות ומשלוח בינלאומי.
  • שיווק פסיבי – מסחר אלקטרוני, בניגוד למה שמפרסמים אינו הכנסה פסיבית שאינה דורשת עבודה ומאמץ, במיוחד בתחילת הדרך. הכוונה בשיווק פסיבי היא שכאשר משתמשים גולשים באמזון יש להם מוצרים מוצעים, לכן יכולים להגיע לקוחות לחנות שלכם ללא שיווק עצמי של החנות. כמו-כן בעוד חנויות עצמאיות (לדוגמה Asos, Next וכו') צריכות להשקיע הרבה בהפצת המותג ושיווק רק כדי שידעו על קיומה.
  • תפעול המסחר בפשטות – לעומת מוכרים במותג עצמאי, אמזון מספקת פלטפורמה המאחדת את אמצעי התשלום, ומפרטת בצורה נוחה את מצב התשלום, עמלות ו/או מיסים שנגבו ומעקב אחר המלאי שלכם.
  • סביבה מוכרת ואמינה עבור הלקוחות – ישנן הרבה חנויות עצמאיות שהלקוחות פוטנציאליים מסתייגים מלשלם בגלל שהם לא מכירים ו/או סומכים על החנות. גם פה האחידות בצורת הקנייה בין החנויות השונות של אמזון מוכרת ונוחה למשתמשים ולכן הם לא מהססים לקנות מוצרים מחנות מאמזון כפי שעלולים להרגיש בפני מותג שאינם מכירים.
קניות באינטרנט ובאמזון

וזה לא נגמר פה

מסחר אלקטרוני באמזון מכיל עוד יתרונות רבים שלא צוינו כמו צבירת לקוחות חוזרים, כלים אנליטיים, תעריפי המשלוח של אמזון וכן הלאה. עם זאת ישנן מגבלות ומאפיינים באמזון שעשויים לא להתאים לכל אחד (לדוגמה קניית המוצרים שדורשת השקעה ראשונית). חשוב גם לציין שוב שבמסחר אלקטרוני בכל הפלטפורמות, על מנת שיהיה מוצלח ומניב פירות ורווחים, נדרשת השקעה. קורס מסחר באמזון הכולל פתיחת חנות וליווי צמוד מאפשר לחסוך את המעידות של הצעדים הראשונים, לקבל הדרכה פרקטית ולצאת מהקורס כשהחנות שלכם כבר מייצרת מכירות.

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן