ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

עושים סדר: 5 סיבות ללימודי תכנות במכללה

INT College
5 סיבות ללימודי תכנות

לימודי הייטק וביניהם לימודי תכנות הפכו בשנים האחרונות למבוקשים מאוד בעולם. ככל שהעידן הטכנולוגי מתקדם, כך גם הצורך למתכנתים במגוון שפות הולך וגדל, ואפשר כמובן להבין את ההיסטריה והביקוש. הבאנו בפניכם 5 שפות קוד פופולריות ללימודי תכנות, בהחלט שווה להישאר!

לימודי תכנות מכילים עולם שלם של שפות קוד, חלקן מאתגרות מאוד וחלקן מסורתיות. אולם, ריבוי שפות קוד לצד ריבוי הקורסים השונים בתחום ההייטק, יכולים לבלבל מעט ולהקשות על בחירת מסלול הלימוד. עם זאת, כדאי להבין שכיום מעסיקים בתחום ההייטק מחפשים מתכנתים רב תחומיים המבינים בכמה שיותר שפות קוד, ולכן תמיד תוכלו ללמוד עוד ועוד שפות קוד ולהעצים את הידע שלכם.

  1. Python – שפת הקוד האהובה על מתכנתים

Python היא אחת השפות האהובות על מתכנתים, ונראה כי זו השפה גם המבוקשת בתחום לימודי תכנות. פייתון מתאפיינת בשפה פשוטה וקלה לקריאה והיא קרובה מאוד לליבם של מתכנתים מכל העולם. הפופולריות של לימודי פייתון מובנת לגמרי, הרי פייתון נחשבת כיום לכלי חובה בתחומים רבים כמו בעולם ה- Big Data, בינה מלאכותית, וה- Data Science, פיתוח web ואפליקציות (בעיקר צד שרת), רשתות, סייבר ועוד.

  1. שפת JAVA – שפה התופסת תאוצה

שפת JAVA אהובה מאוד, צוברת פופולריות ונחשבת לחוצה פלטפורמות, כיוון שהיא עובדת בכל מקום; בסביבות WEB, באנדרואיד ועוד. מלבד זאת, שפת  JAVA מתחילה לצבור תאוצה גם בתחום Internet of things  שהוא אחד התחומים הלוהטים בזירת האינטרנט. בנוסף לכל אלה, השפה קלה מאוד ללמידה, כיוון שהיא מבוססת על אנגלית, היא שפה מעוצבת ידידותית למשתמש וכו'. מפתחי JAVA מבוקשים מאוד בשוק העבודה שזהו בונוס גדול.

  1. שפת ה-C – השפה הוותיקה והמסורתית שעדיין בועטת

שפת ה-C נחשבת לוותיקה מאוד, אך היא בהחלט לא מעלה אבק, אלא בועטת בכל הכוח ופופולרית מאוד. השפה משמשת למגוון רב של פיתוחים ישנים וחדשים כאחד, והיא פשוט מתקדמת יחד עם הטכנולוגיה, אך שומרת על פאסון משלה. תמצאו אותה בפיתוח של מערכות של מכוניות, מוצרים חשמליים ועוד. אם עדיין לא שמעתם על שפת C, נסביר לכם שכיום היא הבסיס לשפות אחרות כמו C++ הקלאסית ו-#C.

  1. PHP שפה מרשימה ובעלת נוכחות

PHP – היא שפת תכנות לכתיבת Web Applications שהם אתרי אינטרנט ופלטפורמות שונות בהם אנחנו גולשים ביום כמו Wikipedia, Yahoo, Facebook ועוד. הקוד של השפה נמצא גם בצד השרת וגם בצד הלקוח, ולכן  מומחי PHP מתמחים בשני הצדדים גם צד שרת וגם צד לקוח. רבים סבורים כי מדובר על שפה ישנה, אך לא כך הדבר, כיוון שהיא רלוונטית מאוד לכלל אתרי האינטרנט הנבנים ברשת.

  1. ++C – גרסה משופרת עם שיק

שפת ++C  היא גרסה משופרת של השפה הוותיקה – C והיא בעלת יכולות של תכנות Object Oriented, ממש בדומה לשפתJava . למרות הפופולריות שלה, ישנם כאלה שטוענים שקיים קושי של ניהול זיכרון ידני בדומה לשפה הוותיקה – C. כיום שפת ++C משמשת בעיקר לצורך ביצועים וחישובים מתמטיים סבוכים, אולם רבים משתמשים בה גם  לפיתוח אפליקציות desktop.

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן