ליצירת קשר

לימודי הייטק ב-INT LIVE
softskills

קורס שיווק דיגיטלי

עם התמחות ב-PPC

שיווק דיגיטלי הוא אחד התחומים הלוהטים בזירת הדיגיטל. היום יותר מתמיד, ארגונים ועסקים מעבירים את הפעילות העסקית שלהם לדיגיטל. כל מוצר או שירות משווק דרך המדיה החל מ- Social Media (רשתות חברתיות), Google, Facebook, Instagram, YouTube ,LinkedIn, שיווק באמצעות תוכן ועוד. זו הסיבה שהביקוש לאנשי שיווק דיגיטלי ובפרט למומחי PPC נמצא בשיאו. PPC הוא כלי פרסום בולט בזירה, ומאפשר לארגונים להימצא בראש תוצאות החיפוש בגוגל למשל על ידי תקציב מותאם אישית וכך להיחשף לקהל יעד 'חם' שזה עתה חיפש לרכוש שירות או מוצר.

מהו קורס שיווק דיגיטלי PPC ומה לומדים בו?

קורס שיווק דיגיטלי PPC עוסק בקידום ממומן בגוגל ומעניק כלים מעשיים לשיווק חכם בגוגל וברשתות חברתיות. ידוע כי החיפוש הראשוני של הגולש נעשה במנוע החיפוש של גוגל, דרכו הגולשים מחפשים מוצרים או שירותים במגוון ביטויים שונים, ולכן תפקידו של מומחה רשתות חברתיות ו- (PPC (pay per click בין היתר לבצע אופטימיזציה (מחקר מילות מפתח), לייצר באז ברשת ולשפר את תוצאות החיפוש.

תיאור הקורס

במהלך הקורס תלמדו כיצד לנתח את קהלי היעד של לקוחות הקצה, המדיות בהן נמצאים קהלי היעד השונים, סוגי המסרים המתאימים, בניית קמפיינים וניתוח התוצאות ברשת, שיווק במדיה וניהול תקציבי פרסום. בהמשך תחשפו לשיטה ייחודית אשר מחלקת את המוצרים ל-2 סוגים ובכך מאפיינת היכן כדאי לפרסם בכל תחום – במטרה לייעל את תקציבי הפרסום.

היקף השעות

275 שעות אקדמיות (מתוכן, 80 שעות פרויקט).

קהל היעד ותנאי קבלה

הקורס מתאים לכל מי שרוצה להשתלב בעולם הדיגיטל המאתגר, לנהל תקציבי פרסום ולגעת בחזית עולם הפרסום.
הקורס אינו מחייב ידע טכני מקדים או תוכנות מיוחדות, אלא דורש אנגלית ברמה בסיסית וידע בסיסי בפייסבוק ובאינסטגרם.

יתרונות הקורס

-במהלך המסלול וכחלק מן ההכשרה, תבצעו פרויקט גמר בשיתוף עם התעשייה אשר יהווה סטאז' ויעניק לכם כלים פרקטיים מול לקוחות אמיתיים
-שילוב הרצאות אורח של מומחים מן התעשייה
-המסלול כולל הכנה מלאה להסמכה המבוקשת בתחום Google AdWords
-התמחות נרחבת בתחום הקידום הממומן PPC, הנחשב לאחד המקצועות הכי מבוקשים בתעשיית ההייטק
-ליווי צמוד של מרכז קריירה אשר מכווין אתכם למציאת עבודה לכל אורך הקורס

איפה משתלבים בשוק העבודה אחרי הקורס?

בתום הקורס ניתן לעבוד במשרדי פרסום המתמחים בשיווק דיגיטלי, בחברות הייטק וארגונים גדולים המעסיקים מומחי דיגיטל IN HOUSE או לעבוד כעצמאים בתחום.

תעודות והסמכות

תעודה מטעם מכללת INT.
בסיום הקורס תוכלו לגשת למבחני ההסמכה של Google AdWords.

שאלות נפוצות על קורס שיווק דיגיטלי PPC

PPC הוא מודל פרסום שבו מציג מנוע החיפוש של גוגל פרסומות והתשלום הוא פר לחיצה של הגולש, כאשר עלות הלחיצה נקבעת על פי הפופולריות של מילת החיפוש, והמודעה מוצגת בראש תוצאות החיפוש. לעומת זאת, SEO היא שיטת קידום אורגנית המבוססת על קידום תוכן, קישורים וביצוע פעולות שונות, כאשר התוצאות מופיעות לאחר הקידום הממומן.

השכר הממוצע ללא ניסיון הוא 6,000-10,000 שקלים בחודש. ועם ניסיון של 5 שנים ומעלה המשכורות נעות שין 15,000-20,000 שקלים. מובן שניתן לעבוד כעצמאים בתחום ולהרוויח הרבה יותר.

התפקיד דורש הרבה יצירתיות במטרה לייצר קמפיינים רווחים, תוך ניהול התקציב בצורה מיטבית. כמו כן, הוא דורש שפה גבוהה וקריאייטיבית, שימת לב לפרטים הקטנים, יכולת ניתוח תוצאות הפרסום וייעול האפקטיביות שלו.

סטודנטים ממליצים על הקורס

ניר פיישבן | בוגר קורס שיווק דיגיטלי
סטודנט - ניר פישבן
ניר פיישבן | בוגר קורס שיווק דיגיטלי

תוכנית לימודים

1
צורה
מבוא לפרסום דיגיטלי, קידום אורגני SEO ו-CMS

שלב ראשון

  • ההבדלים בין קידום אורגני לממומן
  • סקירה כללית של המערכת- AdWords ועקרונות המערכת
  • כיצד בנוי חשבון AdWords ,קמפיינים, קבוצות מודעות, חיבור עם חשבונות אחרים
  • כיצד בונים חשבון פרסום נכון
  • שיקולים בבחירת סוג הקמפיין והתאמתו לתוכנית העסקית

מודול 1 – מבוא לפרסום דיגיטלי

(10 ש"א)

בפרק זה נלמד את הבסיס והמבואות לפרסום בדיגיטל. נסקור את מערכות הפרסום הקיימות בשוק, נבין את ההבדל בין שיווק לשיווק דיגיטלי, בין שיווק ממומן לאורגני ובכלל איך מתחילים לשווק בדיגיטל ואיך בוחרים מהו הפרסום המתאים ביותר למוצר.

  • בניית מבנה קישורים URL
  • הפניות 301 מאתר קודם
  • תוכן איכותי – כללי ברזל
  • כלי לניתוח מילות מפתח
  • שילוב מאמרים לצורך קידום
  • תוספי קידום לוורדפרס

מודול 2 – קידום אורגני SEO

(15 ש"א)

בפרק זה נלמד מהו שיווק באמצעות קידום אורגני שאינו קידום ממומן. מהם כל השלבים והפרמטרים בהם צריך לפעול בכדי להביא תוצאות.

  • שיקולים בבניית דף נחיתה מוצלח
  • כתיבת תוכן נכונה לדף נחיתה
  • טיפים ליצירת דפי נחיתה מוצלחים
  • מהו עמוד נחיתה רספונסיבי
  • הוספת אלמנטור לוורדפרס
  • התקנת תוספים
  • בחירת טמפלט
  • חיבור למערכת CRM

מודול 3 – דפי נחיתה

(20 ש"א)

בפרק זה נלמד איך יוצרים דף נחיתה מוצלח ומאיזה פרמטרים דף נחיתה אמור להיות מורכב. מה חובה שיהיה בו, מה מומלץ ובלעדיי מה עמוד נחיתה לא יוכל להיות באוויר או לא ימיר.

  • בחירת מערכת הדיוור
  • מידות נכונות למסרים
  • איך לייצר מסרים שממחירים
  • יצירת רשימות תפוצה
  • יצירת משפך שיווק
  • קמפיין יום הולדת

מודול 4 – Email Marketing

(5 ש"א)

בפרק זה נלמד על חשיבות מערכות הדיוור. אילו מערכות קיימות היום ולשם מה הן משמשות? איך באמצעות דיוור מוצלח נוכל להביא תוצאות עסקיות, מהו תהליך A/B Testing ומה יגרום לדיוור להיות מוצלח?

2
צורה
רשתות חברתיות וקידום פוסטים

שלב שני

  • סוגי הפלטפורמות בישראל ובעולם – סטטיסטיקות ומספרים
  • מה מתאים למה, ולמה?
  • יתרונות וחסרונות המדיה החברתית

מודול 5 – מדיה חברתית

(5 ש"א)

אילו סוגי רשתות חברתיות קיימות היום בעולם? מה מצליח בחו"ל ובמה משתמשים יותר בישראל? איזו רשת חברתית מתאימה יותר לאיזה קהל? ואיך מעלים פוסטים בכל פלטפורמה ומקדמים אותם לקהלים המתאימים?

  • Facebook
  • ההבדל בין פרופיל אישי לעמוד עסקי
  • קבוצות ב Facebook
  • תרגול – פתיחת עמוד עסקי לעסק
  • Instagram
  • ההבדל בין פרופיל עסקי לפרטי
  • אבני היסוד לפרסום נכון ב -Instagram
  • חיפוש Hashtags
  • קהלי היעד ב-Instagram
  • שפה אינסטגרמית
  • סטוריז-מה נכון וכיצד לגוון
    פילטרים נכונים

מודול 6 – עמודים עסקיים במדיה חברתית

(12 ש"א)

בפרק זה נבין מה ההבדל בין פרופיל אישי ברשתות חברתיות שונות לבין עמוד עסקי. מה המטרות של העמוד העסקי, איך מתפעלים אותו ובמה שוה עמוד עסקי מקבוצה/קהילה ברשתות החברתיות?

3
צורה
קידום ממומן Google AdWords+ Facebook Ads

שלב שלישי

  • היכרות עם מושגים עיקריים
    חשיפה, קליק, אחוזי הקלקה, החזר השקעה
  • פתיחת חשבון Google AdWords
  • הגדרת מטבע, אזור ועוד
  • הסבר על כלי לתכנון מילות מפתח
  • מילות מפתח שליליות
  • הגדרת אזורי קהלים
  • הגדרת תחומי עניין
  • תוספים למודעות: SITELINKS שיחות, הודעות טקסט, מיקום, מחיר
  • מודעת בהתאמה אישית מול מודעת חכמות
  • באנרים יצירה חיצונית מול יצירה במערכת
  • ההבדל בין סוגי ההמרות
    רכישה, התקשרות, השארת
  • פרטים בדף הנחיתה
  • ציון איכות של מודעה
  • קמפיין לרשת החיפוש
  • Google Display Networking
  • קמפיין Google shopping
  • קמפיין Remarketing
  • קמפיין Discovery
  • קמפיין YouTube

מודול 7 – Google AdWords

(40 ש"א)

איך מריצים קמפיינים ממומנים בגוגל? מהם כל סוגי הקמפיינים האפשריים בפלטפורמה ואיך מרימים קמפיין שיניב תוצאות?

  • Facebook Ads
  • סקירה על כל סוגי הקמפיינים:
    Leeds – קמפיין לידים, יצירת טופס
  • קמפיין המרות – מה נחשב המרה וכיצד ניתן למדוד
  • קמפיין תפוצה – יצירת לייקים
  • קמפיין צפיות בסרטון – לצורך העלאת הצפיות
  • קמפיין קניות – יצירת קטלוג מוצרים
  • קמפיין תנועה – לדף נחיתה או לאתר
  • Remarketing – קהלים שביקרו בעמוד ה Facebook או האתר
  • LL – קהל דומה לקהלים שקיימו אינטראקציה עם העסק בעבר
  • Business Manager – יצירה והוספת חשבונות מודעות
  • טרגוט (Target) נכון של קהלי יעד
  • אי הכללה של קהלים אשר לא רלוונטיים למותג
  • בחירת מיקומים במערכת הפרסום
  • פיקסל Facebook – מטרות והתקנה
  • Instagram
  • סקירה של קמפיינים נבחרים ומוצלחים ב Instagram
  • הקמת קמפיין Instagram
    Highlights – איך לייצר ולמתג

מודול 8 – Facebook Ads + Instagram

(36 ש"א)

האם קמפיינים באינסטגרם ופייסבוק מנוהלים באותה מערכת הפרסום? אילו סוגי קמפיינים קיימים, איך מריצים קמפיינים ממומנים בפייסבוק ובאינסטגרם ואיך לקריאייטיב בקמפיינים יש השפעה מהותית על תוצאות הקמפייין?

  • מהם הממשקים ומה מטרתם?
  • כיצד מייצרים מעגל המרות
  • פתיחת חשבון טאבולה
  • חוקים – מותר ואסור
  • כיצד לייצר כתבה ממירה?
  • איך נזהה כתבות ממומנות
  • פתיחת חשבון בOutbrain

מודול 9 – קידום לתוכן וכתבות תדמית Outbrain ו- Taboola

(20 ש"א)

בפרק זה נכיר את פלטפורמות הפרסום השונות לקידום תוכן ממומן. מה מטרתו של התוכן המקודם וכיצד הוא יכול לתרום לתהליך השיווק הדיגיטלי והמשפך הפרסומי שלנו? איך יוצרים כתבת תוכן ממירה?

4
צורה
אנליזה ו-Google Analytics

שלב רביעי

  • מושגי יסוד בGoogle Analytics
  • Google Account – החשבון שאיתו אתם מתחברים לשירותי הגוגל השונים (ג’ימייל, אדוורדס, אנליטיקס, תג מנג’ר וכו’).
  • Google Analytics Account- המעטפת שמכילה בתוכה את כל הנכסים הדיגיטלים
  • הירככיה של Google Analytics – User session hit
  • איך יוצרים חשבון, מהו קוד מעקב ומהי ההיררכיה הנכונה לחשבון
  • מטרות – כל דוח בGoogle Analytics מחולק ל-3 חלקים –Acquisition, Behavior, Conversion
  • מבנה דוחות – dimension and metrics ומהו secondary dimension
  • שימוש בפילטרים בתוך טבלת נתונים
  • הצגת כללית של המערכת – שימוש בתאריכים, בטאבים ובמנוע החיפוש
  • הגדרות נוספות בחשבון Google Analytics: חיבור חשבון AdWords, ניטור מנוע חיפוש פנימי, הפנייה עצמאית
    תשתית מדידה ושיקוף נתונים בדוחות Google Analytics
  • הבנת התשתית
    אחוזי נטישה, עמודים נבחרים, ניתוח אתר
    מקצה שיפורים בעקבות הנתונים
  • חשיבות תוכנית המדידה
    מהם Events ומהם השלבים של הטמעה באתר
  • מקורות תנועה
  • סוגי המרות – המרת קנייה לעומת המרת טלפון/ המרת השארת פרטים
  • התקנת קוד של Google Analytics
  • אירועים והתראות מותאמות אישית
  • הגדרת חיפוש פנימי
  • Mobile – ניתוח לפי מדדים
  • משפכים רב ערוציים
  • הגדרת עדכונים ב Google Analytics
  • דו"חות: מעבר על תפריט הדו"חות והתמקדות בדו"חות שימושיים
  • בניית דו"חות Customs
  • מה זה segmentation ומתי משתמשים בו
  • משפכים – מה זה משפך, וכיצד מגדירים אותו
  • E-commerce – דוחות E-commerce, מהו Enhanced Ecommerce?
  • תנועה מקמפיינים
  • בניית רשימות רימרקטינג
    הבדלים בין Google Analytics קלאסי לבין Universal
  • ניתוח של אתרים
  • Case-Study

מודול 10 – Google Analytics
(20 ש"א)

בפרק זה נכיר את מושגי היסוד במערכת המדידה של גוגל: Google Analytics.
אילו דוחות קיימים? לשם מה נועדה המערכת ואילו תובנות משמעותיות אפשר להשיק מהנתונים העוקבים אחר פעילויות הפרסום שיצרנו?

המרצים בקורס

מיטל גרינברג
מיטל גרינברג
מיטל היא מרצה לתחומי השיווק הדיגיטלי במכללה. בוגרת תואר לתקשורת וניהול במכללה למנהל ותחומי ההתמחות העיקריים שלה הם יחסי ציבור ותקשורת דיגיטלית. היום מיטל מנהלת עסק לשיווק באינטרנט שבמסגרתו היא מדריכה חברות בתחומים שונים בכל צורכי השיווק שלהם: מיתוג, בניית אתרים, בניית אסטרטגיה שיווקית וקידום ברשתות החברתיות, תוך ליווי והדרכת הלקוח לאורך כל הדרך, משלב ניתוח קהל היעד לאפיון האתר דרך בניית האתר ולבסוף קידומו ברשת.
לקביעת שיחת ייעוץ חינם