קורס שיווק דיגיטלי
בשיתוף Jolt
השיווק הדיגיטלי הוא כלי רב עוצמה שיכול לסייע לעסקים בכל הגדלים להשיג את מטרותיהם, כל מוצר או שירות משווק באמצעות המדיה החל מרשתות חברתיות ועד Google, Youtube וכו'. להבדיל מהשיווק המסורתי, השיווק הדיגיטלי, בעל משמעות רבת עוצמה בתעשייה המקומית והגלובלית ומאפשר שיתוף של הצרכנים במגוון דרכים מבלי לצאת מהבית.
מהו קורס שיווק דיגיטלי PPC ומה לומדים בו?
בקורס שיווק דיגיטלי של JOLT בשיתוף INT, ריכזנו את הכלים והשלבים הרלוונטיים ביותר להשתלב היום בשוק השיווק הדיגיטלי.
צוות המומחים שלנו פיתח סדרת סשנים ייחודית ופרקטית, שתכשיר את מנהל השיווק הדיגיטלי הבא,
כפרילנסר, כשכיר ובעל עסק עצמאי. במסגרת הקורס שלנו תקבלו את הידע והכלים הדרושים כדי להשתלב בשוק השיווק הדיגיטלי ולצמוח בתחום זה, ואפילו תקבלו טעימה על כניסה לעולם ההייטק.
הקורס יתמקד בניהול קמפיינים ושיווק ממומן (PPC), שיווק אורגני, בניית דפי נחיתה ונכסים דיגיטליים, ניתוח דאטה והפקת תובנות וכו'.
היקף השעות
152 שעות לימוד אקדמיות
קהל היעד ותנאי קבלה
הקורס מתאים לבעלי עסקים פרטיים / מסחריים או לאנשים ללא ניסיון בשיווק אשר מעוניינים להיכנס לעולם השיווק הדיגיטלי ולעבודה בסוכנות דיגיטל כמנהלי שיווק ממומן (מנהל קמפיינים) עם רקע בכתיבת תוכן לסושיאל.
נדרשת אנגלית ברמה טובה כבסיס לעבודה על המערכות והכלים.
יתרונות הקורס
- מתודולוגית הלמידה ב-INT הינה במודל המבוסס על למידה אקטיבית של הסטודנט, המשלבת בין יישום פרקטי (Hands-On) ורכישת ידע.
- INT מספקת לסטודנטים את המעטפת המתאימה לחוויית לימודים מיטבית ופרקטית.
- רכישת הידע נעשית על ידי הרצאות תאורטיות, בשילוב פעילויות אינטראקטיביות המסייעות בהבנה ובהטמעת החומר הנלמד, תרגול וסימולציות ובאמצעות למידה עצמאית.
- הקורס מועבר על ידי סגל מרצים מנוסה החי ונושם את התחום בעבודתו היום-יומית בתעשיית ההייטק.
איפה משתלבים בשוק העבודה אחרי הקורס?
בתום הקורס ניתן לעבוד במשרדי פרסום המתמחים בשיווק דיגיטלי, בחברות הייטק וארגונים גדולים המעסיקים מומחי דיגיטל IN HOUSE או לעבוד כעצמאים בתחום.
תעודות והסמכות
דרישות לזכאות תעודת גמר:
- השתתפות בלפחות 85% משעות הקורס
- נוכחות חובה בהגשת פרויקט הגמר
- חובת הגשת כל מטלות הקורס וקבלת ציון עובר (מבחנים, תרגילים, עבודות, פרויקטים)
תעודת גמר משולבת מטעם INT& JOLT תוענק לבוגרים העומדים בתקנון הלימודים, בעמידה
בתנאי הקורס הראשוני כתנאי מקדים.
שאלות נפוצות על קורס שיווק דיגיטלי PPC
PPC הוא מודל פרסום ממומן הקיים במספר פלטפורמות כמו פייסבוק, גוגל וכו'. לדוגמה, בגוגל מציג מנוע החיפוש פרסומות והתשלום הוא פר לחיצה של הגולש, כאשר עלות הלחיצה נקבעת על פי הפופולריות של מילת החיפוש, והמודעה מוצגת בראש תוצאות החיפוש.
לעומת זאת, SEO היא שיטת קידום אורגנית המבוססת על קידום תוכן איכותי, היררכיית כותרות, קישורים וביצוע פעולות שונות, כאשר התוצאות משפיעות על מיקום האתר בחיפוש האורגני של גוגל.
מטרת הקורס בין היתר להעניק לסטודנטים כלים לניתוח קהלי היעד של לקוחות הקצה, יצירת קמפיינים שמניבים תוצאות איכותיות, ניתוחים לבדיקת יעילות הפרסום, הוצאת דו"חות וניהול תקציבי מדיה בדרך האפקטיבית והיעילה ללקוח.
המשכורות בשוק דינמיות ומשתנות מחברה לחברה, בנוסף יש משמעות לעבודה כעצמאי או שכיר. באופן כללי ג'וניור יכול להרוויח בין 6,000-10,000 ש"ח וסניור יכול להרוויח בין 15,000-20,000 ש"ח.
מובן שניתן לעבוד כעצמאים בתחום ולהרוויח סכומים בטווחים גדולים יותר.
התפקיד דורש הרבה יצירתיות במטרה לייצר קמפיינים רווחים, תוך ניהול התקציב בצורה מיטבית. כמו כן, התפקיד דורש שפה גבוהה וקריאייטיבית, תשומת לב לפרטים הקטנים, יכולת ניתוח נתונים ומגמות על מנת לייעל את הביצועים והאפקטיביות של הקמפיין.
בוגרי הקורס יוכלו להשתלב במגוון משרות מאתגרות במשרדי פרסום המתמחים בשיווק דיגיטלי, בחברות המעסיקות מומחי דיגיטל ומנהלי קמפיינים In-House או לעבוד כעצמאים בתחום ולתת שירות לעסקים קטנים-בינוניים.
תוכנית לימודים
Module 1
- Intro to Digital Marketing
- Intro to Digital Marketing Funnels
- Lean Startup
במסגרת מודול זה, נצלול לראשונה לעולמות השיווק הדיגיטלי. נעסוק ביתרונות וחסרונות השיווק הדיגיטלי ביחס והשוואה לעולם השיווק המסורתי, נלמד על עולמות ותכני השיווק הדיגיטלי, מתפקידים בתעשייה ועד הבנה בסיסית של המושגים. בנוסף, נכיר ונבין את עולמות הסטרטאפ והכניסה לשוק ההייטק. בעזרת מתודולוגית ה- LEAN STARTUPנבין כיצד להפוך מיזם, למוצר מצליח בר קיימא. כך, נעסוק בהשקעת מאמצים ואסטרטגיה למחזור חיים ארוך לעסק מצליח.
Module 2
- Digital Strategy & Intro to User Acquisition
- How to Open a Google Ads Account?
- KeyWords Research
- Building the First Google Search Campaign: Strategy
- Ads Extension
- Google Display Creatives: Best Practices
- Intro to Youtube
- Building the First Youtube Campaign
- Intro to Measurements & Conversions
- Remarketing Audiences
- Google Shopping Ads
Google Unit
במסגרת יחידה זו, נכיר את עולמות השיווק הממומן ואת שיטות העבודה המקובלות בתחום.
ראשית, נכיר ונצלול לעולמות התוכן של פלטפורמת גוגל-Pay Per Click .
ה- PPCהיא השיטה האהובה והמוכרת ביותר בשיווק הדיגיטלי שאנו מכירים כיום.
מודל ה- PPCשלעיתים נקרא גם (SEM) נחשב מהנפוצים והיעילים לפרסום ברשת האינטרנט. שיטת פרסום זו מאפשרת לנהל קמפיין במנועי חיפוש ובאתרי תוכן.
במסגרת המודול, נמתקד בהרצת קמפיינים והבנתם לעומק, כחלק מהתכנים – נצלול למספר דרכים לשיווק ממומן בגוגל:
- Facebook Strategy
- Managing Your Facebook Page
- Awareness Campaign
- Creating Your Sponsored Facebook Campaign
- Facebook Campaign: Reports, Measurements and Optimization
- Advanced Facebook Marketing: custom & Lookalike Audiences (Remarketing)
- Remarketing (Cont.)
- Managing a Business Instagram Page – Meta ads
- WhatsApp Lead Generation Campaign – Meta ads
- Business Manager & Conversions Campaign
- Shopping & Conversions Campaign
Meta Unit (WhatsApp, Instagram, Facebook)
במסגרת יחידה זו, נסקור את עולמות השיווק הממומן ונתמקד באסטרטגיה למינוף פייסבוק למטרות שיווק, הגדרת קהלי יעד שונים, הגדרת והצבת יעדים והתאמה של מאמצי העמוד לאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של בית העסק. נעסוק ביצירה וביצוע קמפיינים למודעות בפייסבוק, כולל בחירת פורמטים. בגזרת אינסטגרם, נעסוק בדגשים של חשבונות בעלי אוריינטציה עסקית ביעילות. בנוסף, נחקור כיצד ליצור ולהפעיל מודעות באינסטגרם באמצעות פלטפורמת המודעות של .Meta ובגזרת WhatsApp, נכיר קמפיינים ליצירת לידים באמצעות פלטפורמת Meta ads.
Module 3
- google sheet
- google analytics
- Data Visualization
בעולמות השיווק הדיגיטלי הכל קורה אונליין. לכן, יש הרבה Database שעוזר לאפיין נתונים ולמקד את הצורך בפרסום מודעות נכונות ומדויקות. זאת, על מנת לייצר חסכון במשאבי הפרסום ודיוק בתוצאות ההמרה. ההנחה שהמונח Data מייצג נתונים המאפיינים תובנה או מסקנה, מחזקת את הצורך שלנו בהעמקה וחקירה של המידע וכמובן, נלמד הבנה בסיסית בעולמות סידור הנתונים בגוגל – ועל כך נעמיק ביחידה זו.
Module 3
- Organic marketing in social networks: specific focus on the role of influencers
תופעת משפיעני הרשת היא אחד מכלי השיווק המהפכנים ביותר שנוצרו בעשר השנים האחרונות. אומנם, תמיד היו בלוגים ואתרים פופולריים עם מיליוני כניסות, אבל משפיעני הרשת הצליחו להגיע לפלח אוכלוסייה שלפעמים בכלל לא גולש בצורה הקלאסית.
במסגרת מודול זה, נעמיק בפלטפורמות המובילות של עבודת משפיעני הרשת וקידום אורגני של מוצרים. נתחיל בהגדרה ובחקירה של מושגי תוכן ושיווק אורגני וכיצד לנצל אותם ביעילות קמפיינים במדיה חברתית. בין היתר, עולמות שיווק האורגני הם רחבים ועמוקים, לכן על ידי העמקה בנושאי ה SEO והבנתם לרוחב, תקבלו תמונה מלאה של מנהל שיווק דיגיטלי בעל ניסיון ומקצועיות.
Module 4
במסגרת מודול זה, נתמקד בבניית אתרים ודפי נחיתה לעסקים אשר משמשים כ״פנים״ של העסק או החברה באינטרנט, משיכת לידים דרך הפלטפורמות והכנת פורטפוליו מרכזי לעסק. נבנה אתר ודף נחיתה ב-WIX ונכיר את פלטפורמות העבודה Elementorו-WordPress.