ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

תכנות JAVA – חמש סיבות טובות ללמוד את המקצוע

INT College
תוכנת ג'אווה

תכנות Java הוא חלק ממגוון רחב, שגם הולך וגדל, של שפות תכנות וסביבות פיתוח. ההחלטה איזו שפת תכנות כדאי ללמוד תלויה בהרבה גורמים כמובן, במיוחד שסוג העיסוק שרוצים לעבוד בו ולפתח בו קריירה ברור מראש. למי שמגיע חסר ניסיון ורוצה להיכנס לעולם התכנות ייתכן והשאלה- איזו שפה כדאי לי ללמוד? לא תהיה ברורה מאליה כלל. תכנות JAVA אהוב מאוד וצובר הרבה פופולריות, גם עם הגעתן של שפות תכנות אחרות לסביבות Web ו- Android, ומתוך הסיבות הרבות למה כדאי ללמוד JAVA ולמה מתכנתים כל כך אוהבים אותה, ניתן כמה מהיתרונות הבולטים ביותר:

יתרונות JAVA

  1. תכנות JAVA מבוקש בשוק העבודה

הדרישה למתכנתי JAVA בעלי שליטה בשפה קיימת בשוק, בעיקר בגלל שמשתמשים בה בהרבה מקומות בתעשיית ההיי-טק. בנוסף לפופולריות שלה, כאשר האנדרואיד החל לצבור תאוצה והשימוש בו ב-JAVA הוא נרחב, גדלו משרות לפיתוח אפליקציות ב-JAVA.

  1. JAVA היא Open Source

JAVA  מאפשרת הטמעה חינמית של הקוד ולפתח בג'אווה לא עולה כסף ומההיבט הזה לא מצריכה השקעה כלכלית. כמו-כן זה יכול להיות יתרון עבור פרילנסרים, יזמים או עסקים קטנים שבתחילת הדרך לא צריכים לבצע הוצאה כלכלית עבור השימוש בפלטפורמה.

תכנות בשפת ג'אווה
  1. חוצה פלטפורמות

JAVA עובדת בכל מקום, אפשר למצוא אותה בסביבות WEB, באנדרואיד ועוד. תכנות JAVA גם מתחיל לצבור תאוצה בתחום האינטרנט של הדברים (Internet of things), שהוא תחום מתפתח בפני עצמו.

  1. קהילה חזקה של מפתחים

אמנם זה עלול להישמע חסר משמעות, אך קהילת מפתחי JAVA בעולם עומדת מעל ל-10 מיליון מפתחים. ברוח ה-Open Source נוצרה גם קהילה שנותנת את עזרתה בשמחה, הכוללת מפתחי JAVA מנוסים ומקצועיים.

  1. JAVA היא שפה קלה ללמידה

כמובן שללמוד JAVA חייב לכלול השקעה ותרגול, פיתוח הקודים ב-JAVA בנוי בצורה שמאוד דומה לשפה האנגלית, מה שהופך את JAVA לשפה שמעוצבת בצורה ידידותית למפתח.

תכנות בjava

מה אפשר להרוויח מקורס תכנות JAVA

תכנות JAVA יכול להיות מאוד משתלם עבור מי שמוכן להשקיע בלימודי השפה הפופולרית. לא בכדי אתרים כמו איביי, אמזון, פייסבוק ועוד משתמשים בה. המשמעות של כל יתרונות תכנות JAVA מאפשרות גם את הפתח לחסרי ניסיון קודם או תואר בתחום להירשם אל קורס ג'אווה, להיכנס לעולם ההיי-טק ולתכנת בשפה פופולרית שבשוק העבודה יש לה הרבה שימוש ודרישה. ללמוד JAVA בצורה מקיפה הכוללת התמחות ב- WEB, אנדרואיד, IOT ובצד-שרת, יכול להכין אתכם לשוק העבודה עם ארגז כלים שיכול להתאים למגוון מאוד רחב של עבודות בשוק העבודה. לסיכום, ההתלבטות בין סוגי שפות התכנות לא אמורה להיות תחרותית, אך יתרונות למידת JAVA הן רבות ומשמעותיות.

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן