ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

דאטה סיינס שכר

INT College
דאטה סיינס שכר

דאטה סיינס הוא תחום המשלב טכניקות שונות, וביניהן מתמטיקה ומדעי המחשב, על מנת לחלץ תובנות עסקיות ומידע יקר ערך ממאסה גדולה של נתונים גולמיים. יישומים נפוצים בהם נעשה שימוש במדע נתונים הם פילוח לקוחות, חיזוי ביקוש, זיהוי הונאות, זיהוי תמונה ודיבור ועוד, בתעשיות חיוניות כדוגמת פיננסים, בריאות, שיווק, ייצור וטכנולוגיה. המטרה של איש מדע נתונים היא להפוך את המספרים והקודים לכדי נתונים חזותיים מהם ניתן להסיק מסקנות אשר ישפרו את החברה או הארגון ויובילו לשיפור התפוקה / השירות / הרווחים – בהתאם למטרת הארגון.

האתגר של איש דאטה סיינס

בעולם הדיגיטלי והטכנולוגי, כמויות הנתונים המיוצרות הן עצומות, ולכל נתון יש משמעות והשפעה. האתגר של מדעני הנתונים הוא לאסוף את הנתונים, לנקות מהם את מה שלא נדרש, לעבד אותם ולגלות דפוסים ומגמות. לבסוף, עליהם להפיק תצוגה חזותית ומודלים סטטיסטיים שמאפשרים למידה ופיתוח של אסטרטגיה שתשפר את הארגון. כפי שנכתב מעלה, תחום מדעי הנתונים משלב טכניקות מדיסציפלינות שונות כגון מתמטיקה, סטטיסטיקה, מדעי החשב ועוד, תוך שימוש באלגוריתמים שפות תכנות כמו Python, R ו- SQL כדי לחלץ דפוסים ולקבל החלטות מושכלות.

רמות השכר של איש מדע נתונים

מדע נתונים, ובאנגלית Data Science, הפך למקצוע של העתיד. אנשי המקצוע שמחזיקים בידע מתמטיקה וסטטיסטי המשולב בידע עסקי מתקדם, הם ללא ספק המוח שמאחורי על חברה וארגון. בזכות אתגר מקצועי משמעותי ושכר מהגבוהים בתחום, דאטה סיינס הפך להיות אחד המקצועות המבוקשים בהייטק. טווח השכר בתחום דאטה סיינס נע בין 25 ל-35 אלף ₪, ובתפקידי ניהול השכר אף עובר את 40 אלף ₪ בחודש. השכר עולה ככל שצוברים שנות ניסיון, אך תלוי גם בענף בו עובדים.

טבלאות שכר איש דאטה סיינס

ניהולי5-10 שנים0-5 שנים
45,000-55,000 ש"ח40,000-45,000 ש"ח25,000-40,000 ש"ח

באילו חברות יוכל להשתלב מדען נתונים?

מדען נתונים יכול להשתלב במגוון רחב של תעשיות וענפים שבהם יש צורך בניתוח של נתונים רבים לצורך קבלת החלטות. בין התעשיות בהן דאטה סיינס הוא תחום מבוקש ניתן למנות חברות טכנולוגיה לרבות חברות פיתוח תוכנה; ענף הבנקאות והמימון, שירותי בריאות, תחום המכירות והשיווק ועוד.

רוצים לשמוע על קורס דאטה סיינס שלנו במכללת INT? לחצו כאן

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן