ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

לימודי אבטחת מידע כל מה שצריך לדעת

INT College
לימוד אבטחת מידע כל מה שצריך לדעת

בשנים האחרונות נראה כי התחום של סייבר ואבטחת המידע הפך למקצוע מבוקש. מעבר לכך שהקדמה הטכנולוגית הביאה עימה אתגרים רבים, מדובר במקצועות מרתקים, מלאי אדרנלין ובעיקר מציעים ביטחון תעסוקתי יחסי ותנאים מעולים. אז מהי המשכורת ההתחלתית הממוצעת בתחום אבטחת מידע, איך מתקבלים ללימודים, ואיך משתלבים בתעשייה? הנה כל מה שצריך לדעת על לימודי אבטחת מידע.

איך מתחילים ללמוד סייבר?

עם המעבר למערכות אינטרנטיות מתקדמות בארגונים וחברות, והסכנה ההולכת וגדלה בכל הקשור לפריצות אבטחה, גניבת מידע וכופר. כיום כל חברה חייבת להחזיק מערך אבטחת מידע משלה. מקצוע הסייבר הפך לאחד מבין המקצועות הנחשקים ביותר בעולמות ההייטק, והוא פותח אפיק קידום רחב, ויכולת להגדיל ולהכפיל את המשכורת בתוך שנים בודדות בלבד בתחום.

קורס הסייבר במכללת INT כולל בתוכו כ-516 שעות אקדמיות, ומוכר על ידי האוניברסיטה הפתוחה. הוא מאפשר ללמוד את התחום לעומק ולהתנסות בכל המערכות הטכנולוגיות הכי רלוונטיות, החל ממערכות הפעלה, שפות תכנות מובילות, הגדרות שכיחות בעולמות ההייטק, תרגול התקפות סייבר, מבדקי חדירה וצבירת פרקטיקה וניסיון באמצעות מעבדות, פרויקטים וסדנאות. במילים אחרות – זו הדרך להיכנס ישירות אל עולם ההייטק, עם כל הידע הדרוש ללא בזבוז זמן מיותר ומתמשך.

מהם תנאי הקבלה ללימודי אבטחת מידע?

בכדי להתקבל ללימודי תואר אקדמי במערכות מידע יש להחזיק בתעודת בגרות עם ממוצע 80 ומעלה הכולל 5 יחידות מתמטיקה בציון 75 פלוס, לעבור את מבחן הפסיכומטרי בציון 500 הכולל את פרק האנגלית או מעבר של מבחן אמי"ר. לעומת זאת, חלק גדול מהאנשים מעוניינים ללמוד את התחום בפרק זמן מינימלי ועם זאת לקבל את הידע הפרקטי והמעשי תוך כדי עזרה והשתלבות בתחום. אם מדובר במשחוררים אחרי צבא, או אנשים הבוחרים לעשות שינוי קריירה באמצע החיים – אין ספק שלימודי קורס סייבר בחסות האוניברסיטה הפתוחה הם הבחירה המומלצת עבורם. תנאי הקבלה של הקורס כוללים היכרות מקדימה (גם ברמת התחביב) עם עולמות המחשב, רמת אנגלית טובה ומעבר של מבחן פנימי של מכללת INT.

איך ניתן להשתלב בהייטק בסיום הקורס?

במכללת INT מסלול ההכשרה כולל התנסות פרקטית המסייעת לסטודנטים לקבל את ההזדמנות הראשונה שלהם כבר בסיום הקורס. בנוסף, מיד לאחר סיום הקורס יקבל הסטודנט גישה למאגר משרות אדיר של חברות ההייטק המובילות בשוק ולמגוון התפקידים המוצעים. את הקורסים השונים מלמדים מיטב המוחות המובילים בעולמות ההייטק, כך שדלת הכניסה לתחום יכולה להגיע גם מהכיוון הזה עבור סטודנטים שיבלטו במהלך הקורסים.

מה המשכורת ההתחלתית בתחום הסייבר?

אחד התפקידים הראשוניים בתחום הסייבר בחברות הוא תפקיד ה-"SOC", או בשמו המלא Security Operations Center (מרכז פעולות אבטחה). התפקיד כולל זיהוי חולשות ופרצות אבטחה, הצעת פתרונות סייבר, שימוש בתוכנות ניטור שונות, אחריות על התפקוד השוטף של מערכות ההגנה ותחקור אירועי סייבר. כמובן שבכל חברה הגדרת התפקיד עלולה להיות קצת שונה בהתאם למערכות ולדרישות הארגון. המשכורת ההתחלתית של מרכז פעולות אבטחה ללא ניסיון מקדים עומדת על כ-15,000 ש"ח – ואפיק ההתקדמות הוא ללא גבול, בתוך שנתיים ניסיון ניתן להגדיל את המשכורת לכ-20,000 ש"ח ומעלה.

סיכום

אם אתם מחפשים אחר תחום מאתגר, מרגש ומתגמל, לימודי אבטחת מידע יכולים להתאים לכם מאוד. בתוך מספר חודשים תוכלו לרכוש כלים פרקטיים, להתנסות על המערכות המובילות בחברות בינלאומיות, ולאחר הקורס, ליהנות ממשכורת שתיתן לכם עתיד כלכלי מובטח.

הסתקרנתם? קראו עוד על קורס סייבר

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן