שיווק דיגטלי
מה זה אינסטגרם?
אינסטגרם היא רשת חברתית מהפופולריות ביותר. היא הושקה בשנת 2010 ונכון למחצית הראשונה של שנת 2024 היא מונה 2.4 מיליארד משתמשים פעילים. לשם ההשוואה, פייסבוק מונ...
לכתבה המלאה
איך עושים מחקר מילות מפתח?
כאשר אנו רוצים להגדיל את החשיפה לאתר שלנו דרך תוצאות חיפוש בגוגל, מקובל לבצע מחקר מילות מפתח. מטרתו של מחקר לגילוי מילות מפתח, היא למצוא ביטויי חיפוש נפוצים ...
לכתבה המלאה
מה זה CTR
אחד המונחים החשובים בתחום של קידום תכנים ברשת הוא ה-CTR, קיצור של Click Through Rate. בעברית נכנה זאת שיעור ההקלקות או יחס ההקלקות, כאשר הכוונה היא ליחס בין ...
לכתבה המלאה
Tableau מה זה?
אם אתם פרפקציוניסטיים בנשמה, חולמים להיכנס לעולם ההייטק לתחום סופר מאתגר, ללמוד על הכלים והטכנולוגיות הכי מתקדמות, תחום ה- QA הוא בהחלט בשבילכם. כאן נפרט על ...
לכתבה המלאה
איך להגדיל עוקבים באינסטגרם? | המדריך
רשתות חברתיות משמשות כמעין מכרה יהלומים עבור בעלי עסקים, הרי מדובר על כלי שיווק המאפשר לקבל חשיפה גדולה ולעיתים בחינם לגמרי. אחת מהן היא אינסטגרם שהפכה בשנים...
לכתבה המלאה
אופטימיזציה למנועי החיפוש – השוואה בין מנועי החיפוש הפופולאריים
אופטימיזציה למנועי החיפוש היא תהליך בו אנחנו מבצעים התאמה של האתר לדרישות מנוע החיפוש, כדי שדפי האתר שלנו יעלו בתוצאות החיפוש של הגולשים. את האופטימיזציה עוש...
לכתבה המלאה
כלי מילות מפתח גוגל – מדריך תפעול למתחיל
אחד המרכיבים החשובים ביותר בקידום אורגני הוא מילות מפתח, ובלעדיהם – לא ניתן יהיה לקדם את האתר בצורה טובה. הבחירה במילות המפתח הנכונות מצריכה מחקר מעמיק, הבנה...
לכתבה המלאה
שיווק בפייסבוק המדריך למתחילים
שיווק בפייסבוק הפך למכרה יהלומים לבעלי עסקים, הרי כולם חיים ונושמים ברשתות החברתיות, נכנסים בכל כמה שעות ושלא לומר בכל כמה דקות כדי להתעדכן או סתם לראות מי ה...
לכתבה המלאה
מה זה PPC?
קמפיינים ממומנים בדיגיטל הם מדרכי השיווק היעילים ביותר, כיוון שהם מאפשרים לשלוט על התקציב ולייעד את הפרסום לקהל מצומצם לפי פרמטרים של גיל, מין, אזור מגורים, ...
לכתבה המלאה
מה זה ROI?
המטרה של כל עסק היא להגיע לרווחיות גבוהה, וזוהי גם סיבת קיומו. אחד הכלים לבחינת הרווחיות ולביצוע של מקצה שיפורים, הוא כלי ה-ROI, שבוחן את החזר ההשקעה. על החי...
לכתבה המלאה