ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

איך להגדיל עוקבים באינסטגרם? | המדריך

INT College
הגדלת עוקבים באינסטגרם

רשתות חברתיות משמשות כמעין מכרה יהלומים עבור בעלי עסקים, הרי מדובר על כלי שיווק המאפשר לקבל חשיפה גדולה ולעיתים בחינם לגמרי. אחת מהן היא אינסטגרם שהפכה בשנים האחרונות לכלי משמעותי לגיוס לידים, עוקבים וכמובן כלי לייצר באז וחשיפה גם לשימור ותחזוקת המותג. כשמדברים על אינסטגרם, אין ספק שהדבר המעניין יותר הוא כמות העוקבים, שחייבת לגדול מידי יום על מנת לקבל כמה שיותר חשיפה.

אתם בטח שואלים עכשיו את עצמכם "איך להגדיל עוקבים באינסטגרם?״. אז אם לאחרונה החלטתם לפתוח דף ולהתחיל לגייס עוקבים, או שהגעתם לתקופה ״יובש״ ללא עוקבים חדשים, המדריך הזה בשבילכם – איך להעלות עוקבים באינטסגרם? הבאנו טיפים מעולים שיאפשרו לכם להגדיל את העוקבים באופן טבעי לחלוטין, והכי חשוב – לגייס עוקבים רלוונטיים.

מתחיליםאיך להגדיל עוקבים באינסטגרם?

בנו קונספט לדף שלכם

חשוב להבין שבניגוד לרשתות חברתיות אחרות, אינסטגרם היא פלטפורמה ויזואלית, ולכן חשוב לבנות קונספט ויזואלי מושך שיגרום לעוקבים להתעניין בדף שלכם ובסופו של דבר יענה על השאלה הגדולה איך להשיג עוקבים באינטסגרם. ברגע שעוקב פוטנציאלי נתקל למשל בפוסט ונכנס לדף, הוא אמור לקבל החלטה תוך כמה שניות האם לעקוב או לא. כאן הרגש שלו נכנס לתמונה, הוא שואל את עצמו איזה ערך יהיה לי מהדף? ובמידה והשתכנע שיש כאן קונספט עם ערך, הוא בהחלט ילחץ על ה"Following".

מה זה אומר קונספט? זה יכול להיות טיפים מאוד ספציפיים על תחום מסוים, חלוקה ויזואלית יפה של הדף, סרטונים המלווים בטיפים קצרים, תמונות המראות הצלחה וכך הלאה. חשבו איזה ערך תוכלו להעניק ללקוח והציגו אותו בצורה ויזואלית מרשימה, והכי חשוב – תהיו עקביים במסרים.

תתחילו לעקוב אחרי אנשים

טוב, אנחנו לא מתכוונים שתכנסו ותתחילו לעקוב אחרי כל מה שיש, אלא עקבו אחרי דפים מעניינים וכאלה שהקונספט שלכם יכול לעניין גם אותם. לדוגמה, אם יש לכם עסק לייעוץ משכנתאות, עקבו אחרי דפים העוסקים בתיווך, בשיווק פרויקטים למגורים וכך הלאה. בדרך זו הדף אולי יחזיר לכם עוקב, וכך ייחשף גם לתכנים שלכם ואולי יפנה לכם לקוחות שקנו דירה וזקוקים לייעוץ ללקיחת משכנתא.

תהיו מעורבים בתגובות

תשמרו על אינטרקציה עם העוקבים שלכם ובכלל עם המגיבים לפוסטים ולסטוריז שלכם. תגובות שאהבתם סמנו עליהם לייק, ואם צריך – תגיבו. אם שולחים לכם הודעות פרטיות תקפידו לענות להן. מעורבות ואינטרקציה בתגובות תורמת לקידום של העמוד שלכם באופן אורגני, כך שיותר אנשים יחשפו אליכם ברחבי האינסטגרם, ובמקביל, עוזרת לכם לבנות מערכת יחסים עם הקהל שלכם וגורמת לאנשים לעקוב אחריכם – מי שיקבל מכם לייק ותגובה, כנראה יעקוב אחריכם מיד באותו הרגע. השקעה של מספר דקות נוספות בכל יום, עם פוטנציאל רווח גדול.

שיתופי פעולה

האינטרס שלכם הוא להופיע בעמודים של אחרים, וזה יכול להיות בסטורי שלהם או בפוסטים משותפים שמופיעים אצלכם ואצלם יחד. איך עושים את זה? הדרך הכי טובה היא להעלות תוכן משותף או פשוט לתייג. ברגע שתתייגו מישהו – תהיה לו האפשרות לשתף בסטורי שלו את הסטורי שלכם. אם יש לו הרבה עוקבים, אתם כבר מבינים לבד את המשמעות. אפשרות נוספת היא לחפש שיתופי פעולה בתשלום – ישנם עמודים עם עשרות ומאות אלפי עוקבים שנותנים שירות של פרסום "תמים" בסטורי. בשורה התחתונה, נסו לגרום לעמודים אחרים לשתף אתכם אצלם – כמובן לא למתחרים.

צרו פעילויות ואינטרקציות

הגרלות, חידונים, סקרים, שאלות – כל אלה הם רק חלק מהפעילויות שניתן לעשות בעמוד האינסטגרם שלכם ובמיוחד בסטוריז. בסופו של דבר עוקבים הופכים להיות כאלה לאחר שהם בוחנים את העמוד שלכם, ואם הם רואים עניין ופעילות, סיכוי גבוה שתקבלו את העוקב. בנוסף, פעילות פופולרית היא כזאת שמבקשת מהגולשים לעקוב אחריכם כדי להשתתף בהגרלה.

קדמו את האינטסגרם שלכם בפלטפורמות אחרות

אם אתם פעילים בפלטפורמות אחרות, ואנחנו מניחים שכן, דאגו שבכל פלטפורמה תהיה האפשרות להגיע אליכם לאינסטגרם בלחיצת כפתור. מומלץ לעשות פרסום ייעודי לעמוד האינטסגרם שלכם בפלטפורמות האחרות. אל תתביישו להציע לעוקבים שלכם בפייסבוק לעקוב אחריכם גם בטלגרם, תוך כדי שאתם מציגים להם את היתרונות הייחודיים שבלעקוב אחריכם בטלגרם.

תניעו לפעולה

אל תתביישו לבקש – תהיו ישירים עם העוקבים שלכם ובסיום כל פוסט תכתבו להם מה הם צריכים לעשות, כמובן בשפה אינסטגרית וקלילה ולא כבקשה שלכם. לדוגמה, בסיום כל פוסט מקובל לכתוב ניסוח גנרי כמו "אהבתם? כדי שלא תפספסו את התוכן שלנו, עשו לנו עוקב עכשיו".  אם אתם רוצים שיתופים, ניתן לכתוב: "שתפו כדי כולם ידעו!". בקיצור, הבנתם. פוסט שלא מסתיים בהנעה לפעולה הוא פוסט מפוספס.

האשטגים איכותיים המתחברים באופן עקיף אליכם

להאשטגים יש כוח והשפעה גדולה על הגדלת כמות העוקבים, אולם עלינו לנצל אותם בצורה נכונה ומדויקת. השתמשו בלא יותר מ- 10 האשטגים בכותרת התמונה ועד 30 האשטגים בתגובות. שימו לב, התמונה תשותף בכל האשטגים שהשתמשתם בהם. לגבי סוג ההאשטגים, בחרו כאלה שיכולים להיות מחוברים אליכם באופן ישיר או עקיף, או האשטגים שיכולים לעניין את קהל היעד שלכם.

לדוגמה מאפרת לאירועים, תוכל לעלות תמונה של עבודה שלה ולהשתמש בהאשטגים מהתחום כמו שמלות לאירוע, אולם אירועים, תכנון חתונה ועוד. בכל מקרה, השתמשו במילות מפתח שיש להן הרבה פוסטים. 

הפציצו בסרטונים ורילסים

סרטונים ורילסים לא רק מגדילים את החשיפות, אלא מעלים גם את כמות העוקבים, ואם אתם רוצים לדעת איך להשיג עוקבים באינסטגרם אז כאן טמונה חלק מהתשובה. אינסטגרם מעוניינת שמשתמשים יישארו כמה שיותר זמן, ולכן היא מציעה להם רילסים וסרטונים דומים (וגם בין לבין פרסומות), ולכן היא תעדיף לקדם סרטונים על פני פוסטים. ברגע שגולשים אהבו את הקונספט שלכם בסרטון, הם ייכנסו לדף ויהפכו לעוקבים. בכל מקרה, מומלץ. לייצר לפחות 2-3 פעמים בשבוע אינטראקציה עם העוקבים, אם זה דרך פוסט, רילס, סטורי, סרטון וכו׳.

ולסיום, השתדלו להיות עקביים עם המסרים והנה לכם כמות עוקבים שגדלה וגדלה.

לבסוף, אין תחליף לתוכן איכותי

בשורה התחתונה, התשובה המוכחת לשאלה הגדולה איך להעלות עוקבים באינסטגרם היא התוכן, כי התוכן הוא המלך. האינטסגרם היא אחת הרשתות הכי פעילות שיש כיום, והחוזקה שלה היא הוויזואליות. תמונות מרהיבות וסרטונים עם אפקטים, הקריאייטיב באינסטגרם הוא ללא ספק המפתח. כדי שאנשים ילחצו לייק וירצו לשתף, תצטרכו להעלות תוכן איכותי, מקורי, מעניין, המשלב בין תמונות/סרטונים לטקסט טוב.

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן