ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

עבודה מהבית שכר גבוה ללא ניסיון בהייטק

INT College
עבודה מהבית שכר גבוהה

עבודה מהבית הפכה לנורמה מקובלת יותר ויותר בשנים האחרונות, ובמיוחד מאז תחילת מגפת הקורונה ב-2020. בין אם זה איום של מגפה, בין אם ימי מלחמה קשים, ובין אם סתם קושי בהתמודדות עם הפקקים הקשים בישראל, עובדים רבים רוצים לשמור לעצמם אפשרות לעבוד מהבית, לפחות במתכונת היברידית (חלק מהזמן מהבית, וחלק מהזמן מהמשרד). בהתאם לכך, מעסיקים רבים בישראל, בעיקר בסקטור ההייטק "זורמים" עם ההעדפות של העובדים, ומאפשרים עבודה מהבית. עם זאת, עבודה מהבית מציעה יתרונות לא רק לעובדים, אלא גם למעסיקים (שיכולים להרשות לעצמם לקצץ בהרבה בעלויות המשרד), וישנם מקומות עבודה רבים בהם עבודה מהבית (או מתכונת היברידית) היא הדבר הרצוי.

לא כל מקצוע והתמחות הם כאלה המאפשרים לעבוד מהבית, אולם בהייטק ישנן כמה וכמה אפשרויות שכאלה. במאמר זה נסקור עבורכם כמה מקצועות הייטק בהם ניתן לעבוד מהבית, גם ללא ניסיון, ועדיין להרוויח שכר גבוה ומתגמל בכל חודש.

מעצב UX UI

עבור מי מביניכם שיש לו כישרון עיצובי וחוש אסתטי, אחת האופציות היצירתיות בתחום ההייטק היא התחום של עיצוב UI/UX. מדובר במי שתפקידו לעצב ולאפיין מוצרים דיגיטליים בפיתוח, דוגמת תוכנות, יישומים, אתרים וכדומה. היות וכל מוצר דיגיטלי כיום עובר הליך של אפיון ועיצוב, הביקוש למעצבים אלו הוא גבוה ויציב בכל הסקטור, ואפשר להרוויח שכר גבוה גם בתפקיד ראשון וללא ניסיון.

עיצוב UI/UX הוא במידה רבה תפקיד המתאים לעבודה מהבית, ורבים הם אלו שעושים את העבודה בתור פרילנסרים עבור ארגונים בגודל קטן ובינוני. העבודה של מעצבי UX/UX יכולה להיות אישית, כזאת שמעצב מבצע לבדו גם מהבית (גם אם נדרשים כלים עיצוביים וציוד לביצוע התפקיד, ניתן לקנות אותם בעלות לא גבוהה במיוחד, ולבצע את העבודה לגמרי מהבית). כל שנדרש כדי להירשם לקורס UX UI, הוא הבנה בסיסית באנגלית ובמחשבים, ואתם יכולים להתחיל את המסע שלכם לעבר עבודה מעניינת ומתגמלת.

תכנות

ההייטק בנוי רובו ככולו על מתכנתים. הם אלו שכותבים את התוכנות, האתרים, האפליקציות והכלים הרבים בהם אנו משתמשים, בחלק מהם אפילו לא באופן מודע. היות ותכנות הוא מקצוע מאוד מגוון, קשה לדבר על תרבות העבודה של מתכנתים, שהרי כמו בכל תרבות, ישנן בתוכה גם תתי-תרבויות. עם זאת, דבר אחד אפשר לומר בביטחון: ישנם המון מתכנתים בישראל שעובדים מהבית. תכנות היא עבודה שבמהותה נעשית באופן אינדיבידואלי; מתכנת קורא, כותב, בודק ומדבג את החלק בקוד שעליו הוא אחראי, ורוב הזמן אין צורך מיידי בפידבק מאיש צוות כזה או אחר. מעבר לכך, גם אם יש צורך, תרבות העבודה בהייטק, המסתמכת על יישומים לניהול משימות כגון Trello, מאנדיי, Gira וכדומה, מאפשר למתכנתים להתממשק האחד עם השני גם ללא מגע באמצעות שליחת משימות.

בסופו של דבר, תכנות היא עבודה שלגמרי יכולה להיעשות מהבית, ולעיתים גם נעשית כמיקור חוץ, בעיקר עבור ארגונים קטנים ובינוניים. בין אם מדובר בשפת סקריפט כגון פייתון ובין אם בשפות בסיס למיניהן, מתכנת יכול להקים לעצמו סביבת פיתוח ולבצע את אחריותו לבדו, ללא ממשק של צוות.

שיווק דיגיטלי

על פי הערכות, תעשיית השיווק הדיגיטלי העולמית תגיע השנה ל-363 מיליארד דולר ברחבי העולם. מדובר בתחום שצומח בקצב מדהים, ותעשייה המספקת תעסוקה לאלפי ועשרות אלפי אנשים בישראל כיום. ישנה

כמות גדלה והולכת של ארגונים ועסקים מעבירים את הפעילות השיווקית שלהם לפלטפורמות דיגיטליות, כולל רשתות חברתיות, חיפוש בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, לינקדאין ועוד. מגמה זו מגבירה את הביקוש לאנשי מקצוע בתחום השיווק הדיגיטלי, ובפרט למומחים בפרסום ממומן (מה שנקרא PPC). הביקוש הגובר למיומנויות PPC הופך אותו לאחד הכלים השיווקיים הדיגיטליים המבוקשים ביותר כרגע.

מטבע הדברים, שיווק דיגיטלי מצריך בסה"כ גישה לאינטרנט ולכלים מסוימים של הלקוח. אין שום הכרח לעשות זאת מהמשרד, ואכן מדובר במקצוע שעל פי רוב נעשה במיקור חוץ. מי שלומד קורס שיווק דיגיטלי, יכול לעבוד כשכיר או עצמאי מהבית ככל שיחפוץ, ויכול לבנות קריירה שלמה של מעקב אחר קמפיינים דיגיטליים, והכל מהלפטופ האישי שלו.

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן