ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

עבודה עם משכורת 15000 בהייטק

INT College
עבודה עם משכורת 15000 בהייטק

גם בשנים האחרונות בישראל, כאשר שוק הטכנולוגיה מצוי באי ודאות באופן יחסי (לאור המחאות הציבוריות נגד הרפורמה וכן מלחמת חרבות ברזל), עדיין שוק ההייטק נחשב לנווה מדבר תעסוקתי ביחס לשוק העבודה הישראלי. גם בשנים האחרונות, ניתן לראות שמגזר ההייטק נמצא בצמיחה מסוימת, ואנו רואים עלייה בהכנסות, במספר החברות, במספר העובדים ועוד. גם כיום, בשוק המקומי, חברות טכנולוגיה רבות מציעות משרות למהנדסים, מפתחים ובעלי מקצועות טכניים אחרים. נסקור כאן כמה מקצועות אפשריים בהייטק, בהם תוכלו להרוויח משכורת לא רעה בכלל של 15,000 ש"ח בחודש, בין אם "על-ההתחלה" ובין אם תוך זמן לא רב לאחר מכן.

מנהלי רשתות תקשורת

בכל ארגון וחברת הייטק כיום נסמכים על רשת מחשבים לשם פיתוח מוצרים ותקשורת בין עובדים. בהתאם לכך, בכל ארגון נדרשים מנהלי רשתות תקשורת, שיהיו אחראים על הקמה ותחזוקת הרשת הזאת, גיבוי נתונים, התקנה של תוכנות ופלאגינים על גבי הרשת, טיפול בתקלות ועוד. מנהלי הרשת אחראים במידה מסוימת על הגנה מפני איומי סייבר (אולם לרוב לא כמו מחלקת סייבר ייעודית), ובעיקר על ניהול שרתים ותחזוקת ציוד. לסיכומם של דברים, מדובר באחלה תפקיד ואפשרות להתקבל לעבודה בחברת הייטק גם מבלי להיות מתכנת או אשף טכנולוגי.

  • דרישות קבלה לקורס: יכולות טכניות בסיסיות והבנה בסיסית במחשבים; אנגלית טובה.

בודקי תוכנה

בודקי התוכנה הם אנשי מפתח במגזר ההייטק, ותפקידם קריטי להצלחתן של חברות טכנולוגיה. עבודתם של בודקי התוכנה כוללת ביצוע בדיקות שוטפות של מוצרי החברה והארגון על מנת לאתר באגים, תקלות ופערי אבטחה. בדיקות אלה נעשות בטרם המוצר משוחרר לשוק, על מנת לוודא שחוויית השימוש בתוכנה או ביישומון תהיה אידיאלית וזורמת.

התפקיד הזה מתאים למי שרוצה להיכנס להייטק, אבל לא מעוניין לעבור את "הדרך הקשה" הנדרשת כדי להפוך למתכנת. מתכנתים מרוויחים טוב יותר, וכנראה ייהנו מביקוש גבוה, אולם לא כולם חייבים להיות מתכנתים. התפקיד של בודק תוכנה מאפשר לאנשים טובים, לקבל תנאים מעולים, בהשקעה סבירה.

  • דרישות קבלה לקורס QA: יכולות טכניות בסיסיות; אנגלית טובה.

DevOps

DevOps הוא תפקיד חדש יחסית בתרבות של פיתוח ארגונית, ונמצא בתווך שבין פיתוח תוכנה (Development) להפעלת תשתיות ותפעול (Operations). בתכלס, מה שעושה איש דבאופס היא לדאוג לכך ששרתי הפיתוח יעבדו כמו שצריך. המון ארגונים כיום נעזרים בשרתים חיצוניים, מה שהופך את תפקיד הדבאופס לנחוץ במיוחד בתרבות ההייטק כיום. בתפקיד דבאופס, גם בתור מתחיל, אפשר לדרוש משכורת של 15,000 בהחלט.

  • דרישות קבלה לקורס דבאופס: לדעת שפת סקריפט (למשל Python או JavaScript); אנגלית טובה. מתאים לאנשים שעבדו בתפקידי IT או מפתחי אוטומציה שרוצים להתקדם לתפקיד מאתגר יותר.

סייבר

תחום הסייבר הוא התחום של הגנה מפני איומי תקיפה ופריצה, למערכות המידע והשרתים של הארגון דרך האינטרנט. אנשי הסייבר אחראים למנוע פגיעה בתפקוד השרתים וגניבה של מידע חשוב. אולם תחום הסייבר הוא תעשיה בפני עצמו, עם שלל תפקידים בדרגות מקצועיות והתמחויות שונות, הנבדלים האחד מהשני ברמת האחריות וברמת ההכשרות הנדרשת לאותו תפקיד.

כאשר מדובר על תפקיד ראשוני, מקובל לדבר למשל על מומחה אבטחת מידע. שם מעט גנרי, לאותו "חייל" בקו הראשון של התמודדות עם איומי הסייבר בארגון או חברה מסוימים. מדובר בתפקיד בו אפשר להרוויח 15,000 גם כתפקיד ראשון ללא ניסיון, אולם ככל שמתקדמים, אין תקרה ממשית לכמה שאפשר להרוויח בתחום.

  • דרישות קבלה לקורס סייבר: אנגלית טובה; היכרות טובה עם עולם המחשבים; מאוד מומלץ להגיע עם רקע איכותי במחשבים או ברשתות.

דאטה אנליסט

התפקיד של דאטה אנליסט כיום הינו תפקיד מרכזי בעולם הניתוח העסקי ומדע הנתונים. עבודתו כוללת איסוף נתונים ממערכות שונות בארגון, וניתוח שלהם בכלים שונים בהתאם למטרות הארגון, על מנת שישמשו את הארגון לצרכיו העסקיים. הדאטה אנליסט מבצע ניתוחים סטטיסטיים מתקדמים, בניית מודלים חיזוי ומגמות, והצגת הממצאים באמצעות דוחות, מצגות וויזואליזציות. התפקיד של דאטה אנליסט דורש יכולות טכניות חזקות בניתוח נתונים, שילוב ידע עסקי וכן יכולת תקשורת והצגה ברורה של התובנות. מדובר בתפקיד ראשוני יחסית, אבל תפקיד איכותי, כזה שמאפשר לדרוש משכורות גבוהות.

  • דרישות קבלה לקורס דאטה אנליסט: נדרש רקע מתמטי וסטטיסטיקה (למשל: בוגרי תארים ריאליים, כגון הנדסה תעשייה וניהול, כלכלה ומנהל עסקים, שוק ההון, מדעי המחשב וכדומה. יכול להיות גם אנשים ללא תואר, אבל שהתנסו בפועל בעבודה עם סטטיסטיקה ברמה גבוהה); אנגלית טובה; שליטה גבוהה ביישומי מחשב.

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן