ליצירת קשר
whatsapp
לימודי הייטק ב-INT LIVE
טלפון

עבודה עם משכורת 10000 ללא ניסיון בהייטק

INT College
עבודה עם משכורת 10000 ללא ניסיון בהייטק

למרות האתגרים הכלכליים והמתיחות הפוליטית בישראל בשנים האחרונות כגון מלחמה, משברים, מחאות חברתיות ועוד, מגזר ההייטק המקומי ממשיך לשגשג ולהוות קרקע פורייה למועמדים שרוצים לשדרג את עצמם. במציאות משתנה זו, הטכנולוגיה מוכיחה את עוצמתה ויציבותה כמנוע צמיחה עיקרי וכזירת תעסוקה מבטיחה ביותר. גם בימים מאתגרים אלו, חברות טכנולוגיה רבות ממשיכות להרחיב את פעילותן ולגייס כוח אדם איכותי ומוכשר במגוון תחומים טכנולוגיים בסיסיים ומתקדמים, ניתן לראות את זה לפי מודעות המגייסים הפזורות ברחבי האינטרנט וברשת הלינקדאין. 

מקצועות ההייטק נחשבים גם היום לנווה מדבר תעסוקתי אידיאלי המציע הזדמנויות מקצועיות מעולות ורמת שכר גבוהה. עובדים חדשים יכולים ליהנות משכר התחלתי ממוצע של כ-10,000 ש"ח לחודש ללא ניסיון בהייטק, עם פוטנציאל לגידול בהכנסה לאחר תקופה קצרה יחסית בתעשייה.

משווקים דיגיטליים

מנהל קמפיינים PPC (Pay-Per-Click) הוא איש שיווק דיגיטלי האחראי על תכנון, הפעלה וניהול של קמפיינים פרסומיים בתשלום לפי ביקורים או לחיצות. תפקידו העיקרי הוא להגדיר קמפיינים לפי מילות מפתח רלוונטיות, קהל רלוונטי או תוכן מושך ולבנות מודעות משכנעות. הוא גם אחראי על הגדרת התקציבים לקמפיינים במנועי חיפוש ורשתות פרסום כגון גוגל ופייסבוק. מנהל הקמפיינים נדרש לנתח ביצועים, להתאים קמפיינים לקהלי היעד ובעזרת אופטימיזציה מתמדת, למקסם את התמורה להשקעה בפרסום של המודעות, המחירים והקריטריונים השונים. בתפקיד ראשון ללא ניסיון בהייטק ניתן להרוויח 10,000 ש"ח ואפילו יותר כאשר ישנן חברות המתגמלות הצלחה ואפשר גם לצאת לדרך עצמאית ולהרוויח הרבה יותר עם עבודה אצל מספר לקוחות.

  • דרישות קבלה לקורס שיווק דיגיטלי: שפה גבוהה וקריאייטיביות, תשומת לב לפרטים הקטנים, יכולת ניתוח נתונים ומגמות לצורך אופטימיזציה.

דאטה אנליסט

דאטה אנליסט הוא מקצוע חשוב ודרוש במיוחד בעידן הנתונים הדיגיטליים. תפקידו המרכזי הוא לאסוף, לנתח ולפרש נתונים ממקורות שונים על מנת להפיק תובנות עסקיות משמעותיות. באמצעות כלי ניתוח מתקדמים, הוא מחפש דפוסים, מגמות וקשרים בנתונים הגולמיים, מנפה את המידע הרלוונטי ומציג אותו בצורה ויזואלית וידידותית למשתמש. כדאטה אנליסט ניתן בהחלט להרוויח 10,000 ללא ניסיון בהייטק בתפקיד ראשוני ואפילו יותר מזה.

  • דרישות קבלה לקורס דאטה אנליסט: רקע מתמטי-סטטיסטי חזק, בין אם באמצעות השכלה אקדמית רלוונטית כמו הנדסה תעשייה וניהול, כלכלה, מדעי המחשב וכדומה, או ניסיון מעשי ממושך בעבודה עם נתונים וטכניקות אנליטיות מתקדמות. כמו כן נדרשות אנגלית טובה ושליטה גבוהה ביישומי מחשב.

בודקי תוכנה QA

בודק תוכנה (QA) משמש כגורם מפתח בהבטחת איכות התוכנה ותקינות תפקודה, תוך שילוב בתהליכי פיתוח רציפים בכל שלבי מחזור החיים של המוצר. הוא מעורב החל משלב התכנון, האפיון והפיתוח ועד השקת התוכנה הסופית, תוך ביצוע בדיקות יסודיות ובקרת איכות. תפקידו מאתגר ודורש חשיפה לטכנולוגיות וכלי קוד מתקדמים, על מנת לוודא יציבות ותפקוד ראוי של המוצר המפותח.

בודק תוכנה ללא ניסיון בהייטק יכול להרוויח 10,000 ש"ח לתפקיד ראשוני ומי שמתקדם לבדיקות אוטומציה יכול להרוויח יותר.

  • דרישות קבלה לקורס QA: יכולות טכניות בסיסיות ואנגלית טובה.

ביזנס אנליסט

ניתוח מערכות הוא תשתית הכרחית לכל פרויקט בתחום הדיגיטלי. בכל שלב של פיתוח טכנולוגי, נדרשת יכולת ניתוח מעמיקה ותכנון קפדני על מנת לתרגם את הצרכים העסקיים של הלקוח לפתרונות טכנולוגיים יעילים. מנתח המערכות ממלא תפקיד מפתח של "ארכיטקט" האחראי לתכנן ולהגדיר את המבנה והתפקוד של המערכת או החלק הרלוונטי בה. הוא משמש כזרוע המקשרת בין דרישות הלקוח לבין היכולות הטכנולוגיות הקיימות, תוך הבנה מעמיקה של התועלות שניתן להפיק מיישום נכון של הטכנולוגיה.

בתפקיד ראשון כביזנס אנליסט ללא ניסיון בהייטק אפשר להתחיל מ-10,000 ש"ח וכפונקציה מרכזית התורמת לביזנס השכר יכול לעלות מהר והרבה בהמשך.

  • דרישות קבלה לקורס ביזנס אנליסט: אין צורך בידע מוקדם בתכנות או ברקע טכנולוגי, אך נדרש ידע בהפעלת יישומי מחשב, Office ואוריינטציה טכנית.

מעצבי ומאפייני UX UI

בעידן הדיגיטלי המתקדם, חווית המשתמש (UX/UI) הפכה לגורם מפתח בהצלחת מוצרים טכנולוגיים כמו תוכנות, אפליקציות ואתרים. מעצבי UX/UI ממלאים תפקיד מרכזי באפיון, תכנון ושיפור ממשקי משתמש בצורה שתספק חוויית שימוש אינטואיטיבית, יעילה ומהנה עבור המשתמשים. הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הצוותים העסקיים והטכנולוגיים כדי להבין את מטרות המוצר ולתכנן ממשקים שישרתו את צורכי הלקוחות והארגון כאחד.

מעצב ומאפיין חווית משתמש יכול להגיע לראיונות עם ציפיות שכר של 10,000 ש"ח ללא ניסיון בהייטק, איך לפעמים נדרש תיק עבודות מרשים אשר להשיגו בעזרה עבודה עצמאית או קורס מקצועי.

  • דרישות קבלה לקורס ביזנס אנליסט: אין צורך בידע או רקע מוקדם, אך יש יתרון לבעלי רקע בעיצוב או בהייטק.

לקביעת שיחת ייעוץ חינם

    שיחה עם נציג

    דילוג לתוכן